فال روز دوشنبه ۱۹ نوامبر - ۲۸ آبان.

فروردین
 
امروز برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی‌تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه‌های اصلی‌تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی‌توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه‌تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.
آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست
خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
 
اردیبهشت
 
متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.
اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست
پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست
تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.
 
 
خرداد
 
شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط داشتن شرط عقل است.
زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست
تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
 
تیر
 
امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می شوید، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید، آنها را به زبان بیاورید.
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است
تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.
 
 
مرداد
 
احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می رسد. قوانین قدیمی شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده اید راه های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می خواهید هستید بدون اینکه خواسته های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
 
شهریور
 
با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.
 
 
مهر
 
ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه ای بعد درمی یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری هایتان از قانون " همه یا هیچ" استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.
درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث
تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.
 
 
آبان
 
سیاره حاکم شما ونوس از جانب اورانوس هیجان زده یک شوک الکتریکی دریافت می‌کند، بخش‌های استوار و محکم زندگی شخصی شما سست می‌شود و امکاناتی به وجود می‌آیند که ممکن است بسیار بی ثبات باشد. شاید کسی شما را با پیشنهاد غیر قابل انتظاری وسوسه کند. بله گفتن کار آسانی است. اما اگر کارتان را زود تعطیل کنید یا نهار طولانی داشته باشید، کارهای شما می‌تواند عواقب منفی داشته باشد. به خودتان اجازه بازی بدهید، اما اغراق شده بازی نکنید.
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
 
آذر
 
امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.
صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست
به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
 
دی
 
شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.
حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است
طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است
تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.
 
 
بهمن
 
شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید.
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر:خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.
 
اسفند
 
شما امروز در مورد یکی از پروژه‌های کاریتان ایده‌های خیلی بزرگی در سر دارید، اما شک و تردیدی که به خود دارید مانع از این می‌شود به افراد دیگر بگویید که در سرتان چه می‌گذرد. شاید شما روزهای دیگری را به یاد آورید که به اندازه کافی به حرف‌هایی که می‌زدید عمل نمی‌کردید. باوجود این عصبانی شدن کاری بی اساس و بی فایده است. اگر شما به میزان حد و حدود خود وفادار باشید، راحت تر می‌توانید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است به جای اینکه قول‌هایی بدهید که از عهده انجام دادنشان برنیایید، از افراد دیگر هم کمک بخواهید.
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است
تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی..
+9
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.