عکس روز : "خبرنگاران با احتیاط حرکت کنند!"

سازمان عفو بین‌الملل جلوی ورودی سفارت عربستان سعودی در کانادا این تابلو را نصب کرده است: "خبرنگاران با احتیاط حرکت کنند!"
 
«جمال خاشقجی» نویسنده منتقد سعودی چندی  پیش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد و دیگر از آن بیرون نیامد و در همانجا به قتل رسید.
+107
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    mehrdaduk - لندن، انگلستان
    این خاشوقچى مرگش چقدر سود داشت برا همه ، کسى که ضرر کرد فقط همون عربستان بود ، همه هم خبر داشتن اینو میخواستن بکشن به غیر از خودش 😀
    0
    13
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    اگر عفو بین الملل ریگی در کفش ندارد، یک نمونه از این تابلو را جلوی کاخ سفید هم نصب کندا با توجه به دهان بغایت مستهجن و تهدید آمیز ترامپ به خبرنگار cnn می گوید thats enough . این عبارت را با توجه به قدرت سیاسی ترامپ می توان «خفه شو» تعبیر کرد.
    16
    8
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    نصب این تابلو از طرف سازمان باصطلاح «عفو بین الملل» برای چانه زدن بر سر بالا بردن قیمت تسلیحات کانادا به عربستان است.
    11
    5
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    این سازمانها(‌عفو بین الملل، حقوق بشر، مؤسسه کمک به فلان و بهمان) نقش تعیین کننده ای در تعیین بهای نفت خام صادراتی به غرب را دارند. توقف فروش تسلیحات کانادا به عربستان نیز ربطی به «حقوق کشک» ندارد. نام این سازمان را بایستی «سازمان فروش بشر» گذاشت. گزارشهای این سازمانها همسو با منافع دراز مدت غرب در خاورمیانه است. برای فهم مکانیسم این سازمانها بایستی بنیانگذاران صهیونیستی این سازمانها را شناخت. برای درک نقش این مؤسسات، چگونگی سازماندهی مالی آنها، نحوه پیشبرد مقاصد سیاسی غرب لازم است با چشمانی بسیار بازتر به گزارشات منتشر شده از سوی این سازمانها نگریست.
    7
    7
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    خاورمیانه و تمامی ثروت و منابع سرشار آن«سرزمینهای موعود» به اسرائیل خواهد رسید. برای اینکار باید مردمان این سرزمینها را بجان هم انداخت تا همدیگر را بکشند و همه آواره شوند. رژیم ایران، داعش ، تروریستهای کٌرد،‌همه اشان سرشان در یک آخور است. آخور نوکری اسرائیل برای تقدیم دو دستی منطقه به صهیونیست ها. جشنهای دوهزار و پانصد ساله و داستان اختراع کوروش کبیر «آزاد کننده قوم یهود و بازگشت به سرزمین های موعود» که در دهان محمد رضا چپانیدند هم قسمتی از همین سناریو بود. مصاحبه شاهزاده« رضا سیروس پهلوی» Reza Cyrus Pahlavi با رادیو اسرائیل و شعارهای «کوروش پدر ماست» در تهران و مشهد هم تنها مهر تأیید بر مشروعیت همین سیاست است.
    8
    5
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    کاپیتالیسم در غرب - کانیبالیسم در شرق - فروش منابع نفت و گاز بثمن بخس،‌ فراری دادن بهترین جوانان این مملکت، کشتار یک نسل از جوانان این سرزمین با شعار دفاع از ناموس و «دفع متجاوز» در جنگ ایران و عراق، فرستادن نیروی نظامی و تسلیحاتی به لبنان ، یمن، سوریه. همه با بریدن زبان و فرهنگ مردمان این سرزمینم آغاز شد. اینها تنها گوشه هایی از طرح دراز مدت اسرائیل و غرب برای خالی کردن منطقه از ساکنان بومی خود است. تا اینجای کار رژیم ایران( بخوانید نوکر اسرائیل) با فرستادن جوانان به جبهه های مرگ، بهترین خدمت را برای رژیم اسرائیل کرده است. رژیم ایران نقش جاده صاف کن اسرائیل را داشته است. آنهم با شعار جنگ جنگ تا پیروزی( کدام پیروزی؟!) . تا اینجای بازی پیروزی از آن کسانی بوده است که در فکر یک خاورمیانه خالی با و تمامی ثروت و منابعش هستند. حالا شما تا می توانید از هم نفرت داشته باشید، و همدیگر را بچاپید و بکشید! خاک بر سرتان.
    8
    5
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.