استفاده از بازی «سنگ کاغذ قیچی» به جای «شیر یا خط» باعث محرومیت داور انگلیسی شد

دیوید مک‌نامارا، داور لیگ برتر فوتبال بریتانیا به استفاده از بازی «سنگ کاغذ قیچی» به «شیر یا خط» برای تعیین مالکیت توپ و زمین در شروع یک مسابقه فوتبال، از سوی فدراسیون فوتبال بریتانیا سه هفته محروم شد. این دارو سکه خود را در اتاقش جا گذاشته بود.
دیوید مک‌نامارا، داور لیگ برتر فوتبال بریتانیا زمانی که در آغاز بازی منچستر سیتی و ریدینگ در 26 اکتبر 2018 از سری بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان قصد داشت با انجام شیر یا خط مالکیت توپ و زمین را میان کاپیتان‌های دو تیم مشخص کند، متوجه شد که سکه‌ای به همراه ندارد و سکه خود را در اتاق داوران جا گذاشته است.
 
آقای مک‌نامارا به جای آنکه سعی کند سکه‌ای برای انجام شیر یا خط پیدا کند، اقدام به به انجام بازی «سنگ کاغذ قیچی» کرد. این موضوع فدراسیون فوتبال بریتانیا را به محروم کردن این داور فوتبال به مدت سه هفته وا داشت.
 
رسانه‌های بریتانیا گزارش کردند که دیوید مک‌نامارا فراموش کرده سکه‌ای به همراه داشته باشد و سکه خود را در اتاق داوران فراموش کرده بود. سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد: «داور دیوید مک‌نامارا به مدت 21 روز از داوری محروم شد. این محرومیت از 26 نوامبر آغاز می‌شود. رفتار او مناسب با بازی نبود و آنگونه که قوانین تاکید دارد، هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند از طریق شیر یا خط صاحب توپ شوند.»
+34
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    حالا خوب شد که نون ببر کباب بیار را انتخاب نکرد .
    2
    32
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.