پدری که زانوی دخترش را با دریل سوراخ کرد

مرد سنگدل که در اقدامی هولناک زانوی دخترش را با دریل سوراخ کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد و به زندان افتاد.

محمد محمدی‌ قیداری- مدیرکل بهزیستی استان زنجان - در این باره به ایسنا گفت: چندی پیش پدر خانواده‌ای در یکی از روستاهای خدابنده، به دلایلی نامعلوم دختر نوجوانش را مورد ضرب و شتم قرار داد و زانوی او را با دریل سوراخ کرد. وی بعد از این اقدام هولناک نه تنها دخترش را به بیمارستان نبرد بلکه او را چند روز در خانه حبس کرد. اما همسایه‌ها صدای ناله‌ها و ضجه‌های این دختر دانش‌آموز را شنیدند و او را در حالی که از درد به خود می‌پیچید در خانه پیدا کردند. در ادامه مشخص شد این مرد، همسرش را نیز مورد ضرب و جرح قرار داده و بدین ترتیب با اعلام موضوع به پلیس این مادر و دختر به بیمارستان منتقل شده و دستور دستگیری پدر خانواده صادر شد.
قیداری در خصوص اقدامات بهزیستی اظهار کرد: زمانی که دختر نوجوان از بیمارستان ترخیص شد، به همراه مادر و برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی با دستور دادستان به خانه امن زنجان منتقل شدند و در واقع مقرر است که تا زمان روشن شدن تکلیف در این مرکز نگهداری شوند.
 در حال حاضر پدر خانواده نیز دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد و بهزیستی، احقاق حقوق دختر آسیب‌دیده را از طریق پزشکی قانونی پیگیری می‌کند. البته بهزیستی در وهله اول به‌دنبال راهی است تا بین پدر و سایر اعضای خانواده صلح برقرار کند و برای دستیابی به این منظور همه جوانب را بررسی می‌کند. در صورت لزوم، پدر بعد از آزادی از زندان تحت مشاوره‌های تخصصی قرار گرفته و از نظر روحی ارزیابی می‌شود تا در صورت برقراری صلح و سازش با اعضای خانواده، جلوی مشاجرات و ضرب و شتم‌های احتمالی گرفته شود؛ در واقع اینکه از پدر تعهد گرفته شود و مادر و دختر به محل زندگی خود بازگردند تا حد زیادی بستگی به نوع برخورد پدر بعد از آزادی دارد.
+31
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    ایرانفردا - لندن، انگلستان

    آزادى؟؟؟ اینو باید بندازنش تو قفس مرتیکه حمال رو. کسى که با جگرگوشه خودش اینکار رو میکنه، اگه موقعیتش رو داشته باشه با غریبه چیکار میکنه؟؟؟
    1
    102
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    ایرانفرد . لندن . درود بتو .این پدر نیست . این یک جانور بی شرف و بی احساس است سوراح کردن پای بچه انهم با دریل فقط از عهده یک دیوانه روانی بر میاید. این ها پدر نیستند اینها انسان نیستند . اینها جانور درنده هستند . درنده .البته بی شرف هم بان اضافه کنید
    0
    19
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.