مونیکا لوینسکی: آماده‌ام بار دیگر از هیلاری کلینتون عذرخواهی کنم

مونیکا لوینسکی، فعال اجتماعی می‌گوید در صورت دیدار با هیلاری کلینتون، بانوی اول پیشین آمریکا از او بار دیگر بابت رابطه جنسی‌اش با بیل کلینتون عذرخواهی خواهد کرد.
 
رسوایی رابطه جنسی مونیکا لوینسکی با چهل و دومین رئیس جمهوری آمریکا در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی منجر به استیضاح بیل کلینتون در مجلس سنا شد.
 
لوینسکی در یادداشتی که در مجله «ونتی فر» منتشر شد، نوشت: «اولین اظهارات من بعد از رسوایی، عذرخواهی مستقیم از چلسی [دختر بیل و هیلاری کلینتون] و خانم کلینتون بود.»
 
وی افزود: «اگر قرار باشد امروز نیز شخصا هیلاری کلینتون را ملاقات کنم می‌دانم که تمام نیرویم را جمع خواهم کرد تا بار دیگر صادقانه به او بگویم تا چه حد متاسف هستم.»
 
مونیکا لویسنکی از فعالان مبارزه با قلدری در فضای مجازی است.
 
او در بخش دیگری از یادداشت خود برای مجله «ونتی فر» نوشته است: «بیش از این که من سزاوار عذرخواهی هستم یا [این پرسش که] باید عذرخواهی کنم یا نه، آنچه اهمیت دارد این اعتقاد من است که بیل کلینتون باید بپذیرد که عذرخواهی کند.»
 
این در حالی است که بیل کلینتون در ماه ژوئن سال جاری در گفتگو با شبکه «ان بی سی» گفته بود که باور ندارد به مونیکا لوینسکی یک عذرخواهی شخصی بدهکار است.
+25
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    ۵ سیاستمدار نامدار در آمریکا خواستند بر خلاف مسیر لابی قدرت و نظام پیچیده امریکا گام بردارند ، اولی و دومی برادران کندی بودند ،‌که هر دو ترور شدند و حتی قاتل کندی هم ترور شد ، سومی و چهارمی مارتین لوتر و مالکوم ایکس بودند که برای نظام و آرامش جامعه تهدید آمیز بودند و پشت سر هم ترور شدند ، آخرین هم بیل کلینتون بود که با لابی نیویورک و کارتل اسلحه سازی و قلدری اسراییل مشکل داشت ، حتی لباس و زیر پوش لوینسکی را بعنوان مدرک کشاندند بیرون ، و فقط وقتی مثل یک پسر خوب قول داد که دو سال آخر دورانش را با گلف بازی و عدم دخالت در سیاست های لابی ها طی کند ، ولش کردند
    4
    65
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان

    میگن در انتخاب رابطه باید مواظب بود. مونیکا مثال بارز این ادعاست. حالا اگه این رابطه رو با یه فرد عادى داشت که اینطور معروف نمیشد و از این رابطه اینطور مقام و درآمدى نداشت. مصاحبه با این مجله ها مثل ونتى فر مجانى نیست که، کلى درآمد داره و رویالیتى و حق انتشار.
    1
    46
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. کاملا درسته ولی در مورد کلینتون من، تو یوتیوب دو تا زن دیگه هم ویدئوهاشون را دیدم که کلینتون مورد ازار جنسی داده بودشان البته نه سکس ولی لمس و ...که متوجه شدم کلینتون ادم بی شخصیت شهوتی غیرنرمالی بوده و یا هست که در مبارزات انتخاباتی همسرش هم رویی نداشت که علنا شرکت کنه و حمایت کنه بس که سوتی داده بود و میدونست ترامپ و تیمش ضایع اش خواهند کرد.
    21
    12
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    مامور اسرائیلی. کی به عذرخواهی تو نیاز داره. تجاوز رو تو ساختی ولی کل آمریکایی ها میدونند تو چیکاره هستی .معلوم نیست زیر چند نفر تا حالا بوده حالا هی میاد تو رسانه ها واسه خودش بیزینس درست کرده . وضعیت طوری شده که افتخار میکنه همچین کاری کرده خخخ
    7
    27
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. با شما موافقم ، وقتی به جای مغز و یا مخ ، مخچه پایین تنه تصمیم بگیره ، رسوایی میشه و
    2
    5
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.