فال روز پنجشنبه ۱۵ نوامبر - ۲۴ آبان.

 
فروردین
 
اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف تان یک موهبت است چرا که بخشی از زندگی شما را آرام می کند. بعضی چیزها ممکن است در طی هفته های گذشته بسیار پیشرفت کرده باشد و باز هم ممکن است خارج از کنترل شوند. خدا را شکر، الان به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله ای شدید مطمئن باشید که به زودی تمام می شود. امیدتان به خدا باشد!
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست
تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.
 
 
اردیبهشت
 
امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید که انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت کنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر کردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد که شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل کردن علایق خود یک حرکت عاقلانه به حساب می‌آید.
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست
تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.
 
 
خرداد
 
رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.
 
 
تیر
 
امروز ممکن است کمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس کنید که هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یکی از دوستان صمیمی‌تان شما را به یک گپ دوستانه دعوت می‌کند همه چیز عوض می‌شود. اگر شما به عدم تمرکز خود اعتراف کنید، مطمئناً این کار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت کردن در مورد شکستهایتان کنید، کارهایی که باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح‌تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اکتفا نکنید، چون تمرکز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.
 
 
مرداد
 
ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه ای بعد درمی یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری هایتان از قانون " همه یا هیچ" استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.
 
 
شهریور
 
ممکن است فکر کنید که دوباره به مسیر درست خود بازگشته اید مخصوصا اگر با موفقیت مشکلی را که دیروز بوجود آمده بود حل کرده اید. اما متاسفانه ممکن است هنوز این مشکل کاملا حل نشده باشد حتی اگر همه چیز درست و خوب به نظر می‌رسد. خوشبختانه این یک ایده روان شناسی نیست؛‌ شما مجبور به تکرار گذشته نیستید. با این حال هنوز جزییاتی مانده که باید مشخص شوند و شما قادرید که بلاخره این مرحله را نیز با موفقیت به اتمام برسانید و به مرحله بعد بروید.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
 
 
مهر
 
از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.
حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست
از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
 
آبان
 
امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
 
آذر
 
شما امروز فوق العاده سرسخت شده‌اید، چراکه می‌دانید زمان در حال سپری شدن است و می‌خواهید که تمام نقاط مبهم و سوءتفاهمات را رفع کنید. اما بعضی از چیزها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می‌دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. شما زیاد دلتان نمی‌خواهد برنامه هایتان را تغییر دهید، اما حالا آداپته شدن با شرایط شاید مرموزترین اسلحه شما باشد. کارهایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی‌که خوب عمل نمی‌کند از برنامه های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.
شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت
حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
 
دی
 
خورشید به ندرت از نشانه شما خارج می‌شود و شما خیلی غمگین شده‌اید. اما خاطرات مربوط به هفته قبل شما نمی‌تواند خیلی دوام بیاورد. شما باید کاری بکنید که شور و هیجان کاهش یافته شما دوباره فعال شود. با حالت درماندگی نا امیدی کار نکنید، فقط قبول کنید که فصل پاییز به سرعت از راه می‌رسد.
برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست
میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
 
 
بهمن
 
اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
 
اسفند
 
ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر:اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید..
+8
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.