ادعای دو خلبان مبنی بر مشاهده اشیاء ناشناس متحرک در آسمان ایرلند

مسئولان هوانوردی ایرلند می گویند در حال تحقیق در مورد گزارش هایی هستند که براساس آن دو خلبان هفته گذشته در سواحل جنوب غربی این کشور اشیایی ناشناس و متحرک را در آسمان مشاهده کرده اند.
 
یک خلبان شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز روز جمعه گذشته ضمن تماس با برج مراقیت از مشاهده یک شیء ناشناس که با سرعت زیاد در آسمان در حال حرکت بود خبر داد. این خلبان از برج مراقبت پرواز در مورد رزمایش نظامی احتمالی در آسمان پرس و جو کرد. مسئولان هوانوردی به خلبان این پرواز اطمینان دادند که هیچ گونه رزمایش نظامی انجام نشده است.
 
خلبان شرکت بریتیش ایرویز در مورد شیء ناشناسی که مشاهده کرده بود به برج مراقبت گفت: «در سمت چپ ما ظاهر شد و به سرعت به سمت شمال تغییر جهت داد. نور روشنی مشاهده کردیم و سپس با سرعت زیاد ناپدید شد.»
 
خلبان دیگری نیز که در آسمان ایرلند در حال پرواز بود ضمن تماس با برج مراقبت از مشاهده «شهاب سنگ» یا یک شیء ناشناس دیگر خبر داد. این خلبان شرکت هواپیمایی «ویرجین ایرلاینز» از مشاهده چند شیء ناشناس که مسیر مشترکی را طی می کردند سخن گفت.
 
مقامات هوانوردی ایرلند اعلام کرده اند که در مورد گزارش های دریافتی مبنی بر مشاهده اشیاء ناشناس در آسمان تحقیق می کنند.
 
یک کارشناس هوانوردی در گفتگو با روزنامه ایرلندی «آیریش اکزمینر» گفته است که اشیاء ناشناس مشاهده شده احتمالا شهاب سنگ بوده اند. به گفته وی ورود شهاب سنگ ها به جو زمین در ارتفاع کم بی سابقه نیست.
 
به گزارش رسانه های ایرلند ۱۲ گزارش مبنی بر مشاهده اشیاء ناشناس در آسمان طی ۲۰ سال گذشته دریافت شده است.
+61
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی

    کلی پوزخند زدم به این آمریکا و نوچه هاش که توی چه خواب نازی فرو رفته ن و چشمهایشان را به تنگه هرمز دوخته ن در حالی که ما نبرد رو به کهکشانها برده ایم. بدبختها٫ اینا بشقاب پرنده های ساخت سازمان هوا فضای ایرانه که همه فکر میکردید احمدی نژاد بودجه ش رو کرد توو کیسه.
    136
    69
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. خجالت نمیکشی با این سنت این حرفو میزنی؟ نمیئونم چند درصد مردم ایران مغزشون در حد تو هستش. فقط میدونم اگه ایران بالای 5درصد آدم در حد فکری تو داشته باشه اوضاعمون خیلی خرابه.
    61
    65
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. اسکلی جون من هوافضا کار کردم. در بهترین جاش هم بودم. بشقاب پرنده که چه عرض کنم قابلمه پرنده هم نبود. 4 تیکه تیرتخته چینی رو فقط سرهم میکردن اسمش میشد موشک. بعضی از پروژهای درپیتشونم نتونستن تکمیل کنن و به همون واردات بسنده کردن. چرا انقدر با حرفای عجیب مخ آدمو تاب میدین.
    45
    30
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. همان بشقاب پرنده های که اون ایوا خواهر امید دانا در سوئد میگه سپاه اونها را ساخته و سرعتشون از "!سرعت نور"بیشتر است، اوج حماقت این نوچه اوا خواهر را ببینید ،باسرعت بیشتر از سرعت نور!!!،ننه و بابای این ایوا خواهر در سوئد دلشون خوشه که یک کره دارند!، باباش اگر با یک شتر جماع کرده بود بهتر از پس انداختن این ایوا خواهر بود!،بشقاب پرنده سپاه. شما یک سرنگ بسازید و از هند و چین الودش را وارد نکلنیده ،بشقاب پرنده پیشکش !البته بهت خرده نمیگیرم چون اتیوپی هستی، راستی موز و نارگیل دانه ای چنده؟
    37
    34
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. شما خودت رو ناراحت نکن . نفر بالاسرت ظاهرا از تیمارستان در رفته . جدیدا تعدادشون زیاد شده توی سایت نمیدونم خدادای اینطورین یا اخوندها مواد میدن بهشون اینها اینطوری میشن . گناه دارن اذیتشون نکن .
    11
    26
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی

    یا طنز و جک نوشتن کار من نیست یا حضرت مامانی (جنابعالی) و امثال تو شوتِ شوت تشریف دارید. از اینکه باعث چنین سؤتفاهمی شدم معذرت میخوام. تقصیر من بود اومدم ادای سبکبالم رو در بیارم که گویی درست انجام ندادم.
    4
    35
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    کسی که باید عجله داشته باشه منم نه تو که اصلا ندارم چونکه به آینده اعتقاد دارم. اون روزی که بدهکاریهام رو به شکل موز و نارگیل به تو پس میدم خواهد رسید. دیگه چی میخوای. جماع شتر و فحشهای دیگه ت رو هم یادت میارم کوتوله مشهدی. اینجا جاش نیست.
    9
    21
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. پس در اینصورت من شخصا از ضما دوبار معذرت میخواهم یک بار بخاطر کومنتم و یک بار هم بخاطر اینکه دوهزاریم نیفتاد که شوخی بود! پاینده باشی
    7
    17
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::danyou - تل آویو، اسرائیل::]. رفیق تو یوتیوب یک اوا خواهر بنام امید دانا​شما بفرمایید نادان اندر نادان) تا دیروز پیراهن سیاه تن میکرد "به جان کورشم قصم" میخورد، ادعا میکرد زندانی سیاسی بوده، تا اینکه مشخص شد نه بازداسشتش در ایران بخاطر فعالیت سیاسی نبوده بلکه بخاطر پوشیدن لباس مردانه در تهران بازداشت شده بوده توسط گشت ارشاد، وقتی لکه ازاد شد مامای جونش صادهش کرد سوئد که بگه در ایران زندانی بوده چون لباس مردانه در ملع عام پوشیده. بگذریم دست طرف رو شد که بودجه کانالی بنام رودس که قسمت سایبری سپاه راه اندازخی کرده از کجا میاد، حالا دوباره لباس مرردانه کت شلوار و کروات (تازه یاد گرفته که کراواتش را هم گره بزنه)میپوشه و میگه گارد جاویدان ایران سپاه بشقاب پرنده ساخته که سرعتش از "سرعت نور بیشتره!!"صحنه انفجار مو'ک اریان ۲ را نشون میده و میگه کار نشقاب پرنده های سپه بوده!بعد هم غبغبشو پر باد میکنه میگه اینها را اون" کشف کرده" چون مابقی ایرانیها سواد ندارند به این خاطر قادربه این" کشفیات" نیستند ولی این در کار "جورنالیستی" خیلی کارش درسته!!!
    6
    15
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. ههههههه. اکثر اینایی که از ایران میرن اونور میشن مبارز سیاسی و اپوزوسیون عامل حکومت هستن. من الان فقط به پسر شاه میتونم اعتماد کنم.
    9
    4
    ‌چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    تل آویو اسرائیل. ازت ناراحت نشدم. من یهودیها رو دوست دارم٫ خصوصا ایرانیهاشون رو. ولی نا امیدم کردی. انتظار نداشتم تو هم اونقدر شوت باشی. باور کن یکدفعه هم پای کامنت تو روی دکمه منفی کلیک نکردم. ولی با یه مشت هالو و پخمه که قدرت درک یک طنزساده رو ندارن هم دهان نشو. وگرنه به ت منفی میدم ها.
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. اگه طنز بوده من معذرت میخوام ازت دوست عزیز . ولی با توجه به اینکه ادمهای عجیب غریب دولتی جدیدا توی سایت زیاد شده خواهشا طنزها رو جوری بنویس که همه کاربرها متوجه طنز بودن قضیه بشن . پاینده باشی رفیق. بازم معذرت میخوام
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    Danyou Tel Aviv خدا را شکر که سؤتفاهم رفع شد. گفتم تا این مقاله قدیمی نشده و از لیست مقاله ها محو بشه و شما احیاناً دوباره به این صفحه سر بزنی یه داستان مشابه و خنده داری برات از یه زری خانمی تعریف کنم که یه شب که دوستی خونه شون شام دعوت بوده اضافه بر غذای خوشمزه ای که زری خانم درست کرده بود یه سالاد خیلی خوشمزه ای هم توی یه ظرف شیکی ریخته بود گذاشته بود وسط سفره که از شوخی و خنده بچه هاش فهمیده بودن اون ظرف شیک در حقیقت کاسه چراغ پژو پرشیا است. حالا اگر بر عکسش بکنیم من یه کاسه سالاد میارم و اگر بقیه اونو با کاسه چراغ ماشین عوضی گرفتن تقصیر من چیه؟ هر عقل سلیمی میدونه که بشقاب پرنده جز در عالم و علم تخیلی Fiction و طنز وجود دیگری ندارد بخصوص وقتی حرف از صنایع ایران باشه که یک درصد از مصرف کالاهای صنعتی داخلی خودش رو هم نمیتونه تهیه بکنه چه برسه به بشقاب پرنده. خوش باشید.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. UFO یا همان Unidentified flying object چندین و چند بار مشاهده شده و نمیشه منکرش شد . در اینترنت میتونید 1976 Tehran UFO incident رو هم سرچ کنید. خداروشکر که سو تفاهم ما و شما هم حل شد . موفق باشید دوست گرامی .
    0
    2
    جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.