فال روز سه شنبه ۱۳ نوامبر - ۲۲ آبان.

فروردین
 
ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه ای بعد درمی یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری هایتان از قانون " همه یا هیچ" استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.
دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد
کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد
تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
 
 
اردیبهشت
 
امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست
من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
 
خرداد
 
در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
 
تیر
 
امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.
روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست
نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست
تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.
 
 
مرداد
 
امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدکه چه کار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به کارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
 
شهریور
 
شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.
 
 
مهر
 
امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.
 
 
آبان
 
امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما کار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.
 
 
آذر
 
ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته‌اید که از مجادله‌ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین کردن انعطاف پذیری باعث می‌شود که دیگران بیشتر با شما احساس راحتی کنند.
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.
 
 
دی
 
امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست
تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.
 
 
بهمن
 
شما امروز نمی توانید هرکاری که دلتان می خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
اسفند
 
به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.
دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد
کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد
تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد..
+4
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.