ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا رنگ خون گرفت

کری‌خوانی سرخابی ها بعد از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، قربانی گرفت.
 
خبرنگار سایت تابتاک در شهر ایلام نوشته:‌ شب گذشته پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، تعدادی از هواداران استقلال در بخش زرنه شهرستان ایوان با حضور در خیابان از اینکه تیم پرسپولیس نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند ابراز شادمانی نمودند. این شادمانی و کری خوانی هواداران استقلال، خشم طرفداران پرسپولیس را به دنبال داشت که تداوم آن منجر به بروز یک درگیری شد.
در نهایت ادامه این نزاع به این ختم شد تا یکی از هواداران خشمگین پرسپولیس با استفاده از سلاح، یکی جوانان همشهری خود را صرفا بخاطر یک کری خوانی به قتل برساند.
 
البته همین خبر در خبرگزاری ایسنا به شکلی متفاوت بازتاب پیدا کرده است. این خبرگزاری مقتول را پرسپولیسی می‌داند: یکی از بستگان مقتول می‌گوید دیشب پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، شماری از هواداران استقلال در بخش زرنه شهرستان ایوان با حضور در مقابل منزل یکی از طرفداران پرسپولیس از این‌که این تیم نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند ابراز شادمانی کردند. این شادمانی و کری‌خوانی هواداران استقلال، خشم این طرفدار پرسپولیس را به دنبال داشت و با اسلحه شکاری به داخل خیابان می‌رود و در یک درگیری کوتاه، بعد از چند دقیقه به قتل می‌رسد.
 
ایسنا نوشته مقتول حدوداً ۳۷ ساله بوده است.
+27
رأی دهید
-46

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    rezanl - امستردام، هلند

    خدایا به ملتم اول ازادی بعد شعور بده
    5
    113
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک

    پدر مهربانمان می‌خواهد که ما رفتار او را بخصوص در مورد ابراز محبت سرمشق خود قرار دهیم.‏ در کتاب مقدس آمده است:‏ «چنان که شایسته فرزندان عزیز خداست،‏ بکوشید که مانند او باشید.‏ از روی محبت زندگی کنید.‏» (‏اَفَسُسیان ۵:‏۱،‏ ۲‏،‏ انجیل شریف‏)‏ اگر محبت یَهُوَه را سرمشق خود قرار دهیم به شادی عظیمی که حاصل از بخشندگی است دست خواهیم یافت و مورد رضایت او قرار خواهیم گرفت.‏ او در کلامش به ما توصیه می‌کند که به یکدیگر محبت نماییم.
    73
    21
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    مگر بازیکنان استقلال در یک تیم فوتبال ایرانی نیستند؟ ایا با پرسپولیس دشمن هستند؟! مگر افتخارات جهانی یک تیم برای تمام میهنمان نیست؟، بقول رئیس جمهور فرانسه در نطق امروز ش بمناسبت جنگ جهانی، باید بین وطن پرستی و قومیت تفاوت گذاشت، وطن پرستی خوب است ولی با قومیت گرایی که خودرا برتر از وطن قرار دهد باید جنگید. در ایران ما که دوستی مبنای کار است، این حرفها نباید جایی داشته باشد، انها که از باخت پرسپولیس خوشحال شدند، در اشتباه هستند. البته من نه پرسپولیس را می شناسم و نه استقلال را!
    9
    64
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    نه تنها در دین بلکه در همه ی زمینه ها تا گندشو در نیاریم پیش میریم . حماقت در همه ی زمینه ها متاسفانه بیداد میکنه .
    2
    81
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Liberte - ارومیه، ایران

    متاسفانه فرهنگ احترام به عقاید هم رو نداریم. در محل کار من هم آبی ها و خیلیای دیگه علنا و صراحتا خواهان شکست پرسپولیس بودند و من متاسف شدم. چون بالااخره جام به ایران می رسید. در موقع بازی تراختور تبریز هم برخی برای ناراحتی طرفداران این تیم مزه های بد و بی ربط می ریزند. در حالیکه بایست برای احترام به تیم مورد علاقه افرادی که در ارتباط هستیم ، آرزوی موفقیت کنیم .
    6
    62
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک::]. قصد توهین ندارم ولى این تبلیغ مسیحیت شما اینجا، یادم رو به یه جوک انداخت، فقط باید دین رو با ازدواج تو این جوک عوض کنین تا منظور منو بیشتر درک کنین. میگن سه نفر مردن و رفتن ببینن بهشتین یا جهنمى، اولى مجرد بود فرستادنش جهنم چون تو دنیا به اندازه کافى راحت بوده، دومیرو که متأهل بوده میفرستن بهشت چون به اندازه کافى تو دنیا زجر کشیده، و اما سومى رو میفرستن طویله، چون دوبار ازدواج کرده بوده، این سومى بنظر من اونایى هستن که از یه دینى به یه دین دیگه گرایش پیدا میکنن. مثل دراومدن از چاله و افتادن تو چاهه. اگه تصورم درست باشه شما از نو کیشان مسیحى هستین و احتمالا از چاله اسلام در اومدین و در چاه مسیحیت دوران میگذرونین. امیدوارم با تقاضاى پناهندگیتون هر چه زودتر رسیدگى بشه. ولى شخصا با کسانیکه بدون مطالعه و درنظر گرفتن واقعیت هاى علمى به دینى که پر از تناقض و افسانه هاى تخیلیه، میپیوندن حس خوبى ندارم. اگه مسیحیت رو با مطالعه و قبول شواهد آرائه شده از طرف کلیسا ها پذیرفتین، بهتون توصیه میکنم کتاب God's Delusion آقاى Richard Dawkins رو هم بخونین.
    0
    6
    دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    [::راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک::]. [::راهبه نجیب - اودنسه ، دانمارک::]. تا با دلایل علمى ارائه شده در نفى دین و وجود پیرمرد ریش سفید بالاى إبر ها که مارو دوست داره و فداى گناه هاى ما شده هم بیشتر آشنا بشین. من خودم شخصا نمیتونیم واقعیت ها و دلائل علمى و ثابت شده در مورد پیدایش و خلقت که با قران و انجیل و تورات کاملا در تناقضه نادیده بگیرم و کورکورانه بگم چون قران و انجیل و تورات میگن پس درسته و خدایى هست که مارو دوست داره ولى اگه باهاش مخالفت کنیم اون دنیا همین خدایى که رئوف و بخشنده اس به یک هیولا تبدیل میشه و تا ابد شکنجه میده و تو آتیش جهنم به زجر ابدى محکوممون میکنه. پس بخشش و رؤفتش چى شد؟؟؟ چطور خدایى که اینقدر رؤوفة به قتل و عام پیروانش تو روآندا و هند و پاکستان هیچ عکسالعملى نشون نمیده؟ چطور اون وقتها میتونست یونس رو از شکم نهنگ زنده در بیاره ولى میلیون ها مسیحى روآندایى که با ساطور قطعه قطعه شدن براش اهمیتى نداشت؟ چطور میشه تو قرن ٢١ هنوز اعتقاد داشته باشیم که خدا هفتاد قرن پیش آسمانها و زمین رو در عرض شش روز آفرید و روز هفتم هم استراحت کرد. به امید دید بازتر و ذهنى بیغرض
    1
    1
    دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.