اختلاس میلیاردی یک کارمند زن در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: یک کارمند زن متخلف شاغل در یکی از اداره های شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، ۲۲ میلیارد ریال پولشویی و اختلاس کرده بود، دستگیر شد.
 
به گزارش ایرنا سرهنگ فرج شجاعی، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از اداره های شیراز مبنی بر پولشویی و اختلاس توسط یکی از کارمندان زن، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از اداره ها که در حوزه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فعالیت می کرد با ترفند خاصی ۲۲ میلیارد ریال را در چند مرحله برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.
 
این مقام انتظامی اضافه کرد: متعاقب آن ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد مورد نظر را در شیراز شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۲ میلیارد ریال پولشویی و اختلاس اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.
+78
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    تربیت شدگان حکومت اسلامی دزد هستند اختلاس گران ;) وقتی از رهبر و رییس جمهور و کل طویله رهبری و آخوندا دزد و یاغی باشند از کارمند بیش از این نباید انتظار داشت
    9
    121
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    از 22 میلیارد 11 میلیاردش را تقدیم میکند به وکلای تسخیری و قضات شریف و پاکدامن نیمی اش را با رابط های قدرتمندش تقسیم میکند . و حکم آزادیش را با عنوان تهمت و افترا به یک خانم ( محجبه . محترمه ) از زندان آزاد میشود بهمین سادگی . مابقی اش شعار است.
    5
    115
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    خود رهبر تو فاز اختلاس بعد میخواهید کارمند زن نزنه تو کار اختلاس اساسا یکی از اصول دین اختلاس
    3
    48
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    داداش گلم - لوکزامبورگ، لوکزامبورگ

    من یهویی عاشق اون ترفندهای خاص شدم 😉
    1
    31
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    این بیسوادها اصلا نمیدونند مفهوم پول شویی یعنی چی. پول شویی رو سپاه و بسیج انجام میده. لوازمات یا مواد مخدر می فروشند بعد پولش رو میریزند به حسابهای موسسه های مالی و بانکهای خودشون بعد این پولهای کثیف رو شروع میکنند به وام دادن و ساخت ساز و خرید سهام برای رد گم کردن از منشا و مبدا پول و اینطوری هم سودی میگیرن هم پول درشدی که آمده تو حساب پخش میشه و وقتی هم اقساط برمیگرده با سودش میشه به آرامی کشید این پول رو. بیرون طوری که شبکه بانکی و. حسابرسی ها نتونند ردگیری کنند.
    2
    27
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    نازک بین درود بتو . البته این را هم اضافه میکردید بکوری چشم انهائی که این قشر از جامعه را ضعیفه میدانند
    1
    18
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::paksan - ایران، ایران::]. دوست گرامی پولشویی از طریق کنترل بازار مواد مخدر و قاچاق انسان و کالا چیز تاره ای نیست و مختص سپاه و بسیج نمیشه. این کار را تمام سرویسهای اطلاعاتی امنیتی نظامی دنیا انجام میدهند. کمی تاریخ . عملیات سرویسهای غربی را مطالعه کنین تا متوجه بشین همه سر و ته یکرباسن.
    8
    12
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::داداش گلم - لوکزامبورگ، لوکزامبورگ::]. داداش گلم الان این کامنت شما تحریک آمیز بود چون از کلمه عشق استفاده کردی و مسلمین و ساندیس خوران را به گناه کشاندی و موجب تحریکشون شدی ;) وقتی با این ;) تحریک میشود به گفته یکی از کاربران بنام راهبه نجیب و بغلش این شکلک یعنی لاس زدن و لمس :o :) :) :)
    0
    1
    دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.