سر پسر۸ ساله اش را برید تا برای موتورش قربانی کند!

مرد تهرانی سر پسرش را برید تا برای موتورش قربانی کند! این مرد به 10 سال زندان محکوم شد.
 
مردی با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد بچه اش را دزدیده اند . وقتی این مرد بازجویی شد گفت:من با چند جوان دعوا کردم و آنها را با چاقو زدم آن مردان بچه ام را ربودند.
 
با این ادعاها پلیس به تحقیقات میدانی دست زد و پی برد این مرد دروغ می گوید و اصلا در جایی که ادعا می کند درگیری ای رخ نداده است.
 
عمه کودک در این مرحله رازگشایی کرد و گفت برادرش شیشه ای بوده و زنش را طلاق داده است و نمی داند برادرش راست می گوید یا خودش کاری کرده است.
 
ساعتی بعد جنازه کودک که سرش با چاقو بریده شده بود پیدا شد و قاتل که کسی جز پدرش بود اعتراف کرد بچه 8 ساله اش را  برای موتورش قربانی کرده  است.
 
پرونده این قتل هولناک پس از کارشناسی پلیس به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد و قاتل به تحمل 10 سال زندان محکوم شد.
 
طبق قانون پدر در صورت قتل فرزند قصاص نمی شود و تنها باید تا 10 سال در زندان بماند.
+13
رأی دهید
-77

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد

    میبینین تمام این چیزها منبعش از اعتیاد هست و سر منشعش از پاسدارهای کثافت که تمام جامعه رو به اعتیاد انداختن که بتونن مملکت رو حسابی بچاپن, و بقیه هم به تماشا نشستن, الان یک عده مینویسن از جمله خود شما!!!!! ولی باید در جواب نوشت که آدم برای ملتی که نمیخواد بیدار بشه چکار میتونه بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟
    11
    95
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل

    چه قانون مسخره ای که پدر میتونه بچه اش رو راحت بکشه و فقط ده سال بره زندان . به هیچکس هم جوابگو نباشه بگه مال خودم بود دوست داشتم بکشم .
    4
    98
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    بیچاره اسماعیل این دفعه از دست ابراهیم نتونست فرار کنه
    3
    67
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    این قران را باید تیکه تیکه کرد و درآتش سوزاند که چنین حکم غیر انسانی کرده .هیچ حیوان اهلی و درنده این قانون را قبول ندارد و بکرار دیدیم که حیوانات چطور از فرزنداان خود در مقابل دشمن تا پای جان دفاع میکنند.زندانیان هم بند این حیوان همت کنند و وجود کثیفش را از روی زمین محو کنند
    3
    28
    یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    ...طبق قانون پدر در صورت قتل فرزند قصاص نمی شود و تنها باید تا 10 سال در زندان بماند...طبق قانون...طبق قانون...طبق قانون...طبق قانونی که دختر ۱۲ یا ۱۳ ساله را اعدام میکنند، میگن پدری که بچه خودش را بکشد نباید مجازات شود! به قول یک بیخدایی: ثقل زمین کجاست من در کجای این جهان ایستاده ام. اگر قانون بود میبایست این هیولا را ۱۰ بار اعدام میکردند ،چون برای جرمی که کرده هیچ راه کریزی نیست،اینکه شیشه زده یا نه ،اون مشکل اون هیولا است. ولی در کشور سقت پرستان حتی قانون خلاف قوانین پذیرفته در جوامع ا نسانی است
    0
    2
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::danyou - تل آویو، اسرائیل::]. [::danyou - تل آویو، اسرائیل::]. یعنی یک بچه ملک شخصی است هر پدری بخواد میتونه همانطور که شرت و جورابش را بیرون میاندازه بچه خودش را هم بکشه،به کسی مربوط نیست،جالبه اسم این را هم قانون میگذارند!
    0
    2
    ‌سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.