اخراج مهمانداران رایان‌ایر که بر روی زمین خوابیدند

شرکت هواپیمایی رایان‌ایر شش نفر از کارکنانش را بر سر عکسی که نشان می‌داد چند مهماندار رایان‌ایر بر روی زمین خوابیده‌اند، اخراج کرد.
 
چندی پیش عکسی از مهمانداران رایان‌ایر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. صفحه فیس‌بوکی «رایان‌ایر باید عوض شود» که با هدف انتقاد از سیاست‌های شرکت‌ هواپیمایی رایان‌ایر و نحوه برخورد این شرکت با کارکنان و مسافران تشکیل شده‌ است، عکسی را به اشتراک گذاشته بود که در آن نشان می داد شش مهماندار رایان‌ایر بر روی زمین در حال استراحت هستند. صفحه «رایان‌ایر باید عوض شود» مدعی شده بود که به خاطر تاخیر پرواز رایان‌ایر از فرودگاهی در جنوب اسپانیا، مهمانداران جایی برای استراحت نداشتند و مجبور شده‌اند بر روی زمین بخوابند.
شرکت هواپیمایی رایان‌ایر عکس مذکور را «ساختگی» خواند و ویدیویی را از دوربین مدار بسته اتاق استراحت منتشر کرد که نشان می‌دهد مهمانداران تنها به منظور گرفتن عکس بر روی زمین می‌خوابند و سپس برمی‌خیزند.
رایان‌ایر در بیانیه‌ای اعلام کرد به علت ترافیک پروازها در روز ملی اسپانیا، اتاق خالی برای کارکنان خط هواپیمایی وجود نداشته و به همین جهت مهمانداران بعد از حضور در اتاق انتظار به جایگاه مخصوص فرودگاه منتقل شده‌اند و بدون این که کار کنند به پرتغال بازگشتند.
 
رایان ایر افزود که این کارکنان را به علت «سوء رفتار» و از بین بردن اعتماد مسافران به این شرکت هواپیمایی اخراج کرده است.
+22
رأی دهید
-44

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران

    آدم ریا کار حقش هست ، کاش تو‌ مملکت ما هم ریاکاران به سزای اعمالشون برسن !
    15
    62
    جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    از اینکه ایرلانها فقط به فکر سود دهی هستند و اهمیتی به امکانات رفاهی کارکنانشان نمیدهند شکی نیست ولی اینجا کاملا مشخصه که این کلیپ ساختگی و برای توجیه تصویر اول گرفته شده. به نظر میاد دارن بهشون توضیح میدن که چطور بخوابند که مثل تصویر اصلی باشه...!!
    9
    19
    جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ariobarzan PARS - بیرمنگام، انگلستان

    [::karaji - کرج ، ایران::]. ریا کار در واقع ایرلاین هست چون حتی اکه ویدیو ساختگی نباشه باز اینکه کارمنداش باید شب رو تا صب رو صندلی پلاستیکی صب کنن خودش تخطی از حقوق کارمنده
    3
    27
    جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    حقشان بود ، صداقت واقعی را نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی دارند ، چه صبح ، چه بعد از ظهر نصف شان در حال چرت زدن و‌رفع خماری هستند ، بعد از ناهار کاه پارچه و چلوکباب و‌دوغ اکثرا درازکش میشند و عمیق میخوابند ، تظاهر هم نمیکنند
    3
    17
    جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    اگه هم عکس ساختگی بوده باشه دلیلش این بوده که برای اونها جای خواب و هتل تهیه نکرده بودن و اونهام برای اعتراض و افشاگری این عکس رو گرفتن.مشخصه رو صندلی نشستن و باید تا صبح همونجور بلاتکلیف باشن.رایان ایر از بی وجدان ترین و بی نظم ترین و خسیس ترین شرکتهاست.
    1
    21
    جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.