روزنامه جمهوری اسلامی: یک عکس مسئله دار از سردار سلیمانی در راهپیمایی

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:دیروز در مراسم ۱۳ آبان در تهران، یک بنر دیده شدکه ترامپ و نتانیاهو را در لباس سرخ و زانو زده در یک شنزار درست مثل اسرای بی‌گناه در برابر داعش نشان می‌داد و سردار سلیمانی را هم پشت آنان ترسیم کرده بود.
 
این بنر اعتراض بسیاری از حضار در مراسم را برانگیخت که این مظلوم نشان دادن این دو جنایتکار و داعشی نشان دادن سردار ایرانی است و جابجائی ارزش‌ها محسوب می‌شود.
 
تلاش معترضان برای جمع کردن این بنر با مخالفت گردانندگان مواجه شد و به جائی نرسید و متاسفانه عکس‌های زیادی از این بنر که ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم جلوه می‌دهد برداشته و مخابره شد! 
+60
رأی دهید
-98

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Daheye 60 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    جمهوری اسلامی خود داعش هست.
    18
    177
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    FETNEH. - نوشهر، ایران

    خب این که معلومه از کجا ناشی میشه ! فقط دنبال سرگرم کردن مردم هستند / این آخوندهای موذی از هر ترفندی که باعث پابرجا موندنشون بشه دریغ نمیکنند . معترضان هم آدمهایی ساده لوح . آخوند فقط میخواد سرپوش بزاره و سر مردم رو به جای اینکه دنبال رو حقایق طوسی ها و بابک زنجانی ها و دکل های غیب شده و اختلاس های بی حد و اندازه و دست اندازی بر بیت المال ملت و ریختن در شکم اربابان عرب و تورم شدید و فقر .. به جای دیگه پرت بشه ! آخرش نفهمیدیم سعید طوسی چی شد ؟ گفت اگه منو محکوم کنید 100 نفر رو با خودم پایین میکشم !!! تبرئه و آزاد شد . نکنه اون هم از استخر سر در آورد ؟ چند وقتیه که انگاری داستان سعید طوسی ها فراموش شده .. ملت لطفا این چرندیات رو بزرگ نکنید . اینها فقط خر فرض کردن ماست . با تشکر
    13
    81
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamsafar110 - اوپسالا، سوئد

    چه توقع دیگه ای از این جماعت میشه داشت؟؟؟ از هر آدمی در حد شعورش انتظار داشته باشید!
    7
    97
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    kiarash367 - سیدنی، استرالیا

    مگه غیر اینه؟. داعش و سپاه یکی هستن. دوتا گروه تروریستی. یکی براومده از جامعه اعراب یکی براومده از ایران. فرقیم باهم ندارن. هردوتاشونم میخوان دنیا رو نجات بدن و به قرن بوق تحجر ۱۴۰۰ سال پیش ببرن.
    10
    107
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    متأسفانه تضاد در نفی و تأیید عمل دور از انسانی جلادهای داعشی را میتوان در تصویر سازی . بخوبی مشاهده و مورد ارزیابی قرار داد. باین معنی که درمجامع داخلی و بین المللی رفتار و عمل گروه جنایتکار داعش را محکوم و بدور از انسانیت و مروت میدانید . و در جائی دیگر از این عمل پلید و زشت الگو برداری میکنید و به جامعه نحوه برخورد با اسیر فرضی را القا میکنید. این چه نوع شیوه مدیریتی است که انسان را سر در گم میکند !!! آیا بهتر نیست اول باخود و بعد با مردم صادق باشید.؟؟ مردم که گوسفند نیستند هم در عزا قربانی شوند هم در عروسی.!!!!!
    9
    36
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    tabarzinn - اوپسالا، سوئد

    خودشون که حقوق ‌هایِ چند هزار دلاری میگیرن و خیالشون نیست که این جور رفتار و حرکات یعنی تحریمِ بیشتر و سفرهِ خالی تر برای مردم ایران.
    3
    30
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    برای این جوانان بیگناه متاسفم و نفرت انگیزاست که چطوربرخی خانواده ها نتوانستند جوانان خود را آگاه کنند که فریب این دیو ویرانگر را نخورند
    6
    36
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    به قول قدیمی،خدارو چه دیدی،شایدم برعکسش اتفاق افتاد،اونا سر سردار رو به باد دادن
    4
    38
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    بالاخره نظام داعشعلی ثابت کرد انهم عملا پشت پرده کریه داعش چه کسی نهفته بود، این اعتراف عملی برای ساندیس خورها ،پروستات مالها باید کافی باشه که بدونن که این جنایتکارهای ادم خور نه فقط دستشون اغشته به خون ملت ایران بلکه دوش به دوش داعشیها مسول قتل عامهای زن و بچه های سوری و عراقی،و افغانی بوده و هستند!، این ها بعد از این اعتراف باید حتی این م. ز پهنی ها هم حالیشون شده باشه پروستان چه جنایتکارهایی را میمالند
    3
    20
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    داعشى بودن جمهورى اسلامى بر مردم ایران پوشیده نیست منتهى اینها یواشکى مى روند تو خانه مردم و سر مى برند ( مثل داریوش فروهر و همسرش) آنها جلوى چشم مردم این کار را مى کنند.
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.