آمریکا اجازه می دهد سه پروژه غیرنظامی هسته ای در ایران ادامه یابد

آمریکا اجازه می دهد سه پروژه هسته ای در بوشهر، اراک و فردو ادامه یابد.
 
به گزارش رویترز، وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه و با اعلام بازگشت تحریم های شدید اقتصادی علیه ایران گفت تحت نظارت شدید، آمریکا اجازه می دهد این پروژه های غیرنظامی هسته ای ادامه یابند.
 
آمریکا تحریم ها علیه صنایع نفت، بانکی و بخش های حمل و نقل ایران را بار دیگر به اجرا گذاشت تا به برنامه های هسته ای و موشکی ایران پایان دهد و نفوذ ایران در خاور میانه را کاهش دهد.
 
وزارت خارجه آمریکا گفته است معافیت دیگری برای پروژه های جدید غیرنظامی هسته ای در ایران صادر نمی کند.
 
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود آورده است که اجازه ای که برای پروژه های محدود هسته ای داده برای یک دوره موقت و مربوط به پروژه هایی است که هم اکنون در حال انجام است که مانع قابلیت ایران برای بازسازی برنامه تسلیحات هسته ای اش می شود و وضعیت فعلی هسته ای را قفل می کند تا اینکه یک توافق محکمتر که به همه نگرانی های ما رسیدگی کند، حاصل شود.
+47
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    طرفو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت، کی آدم حسابت میکنه که اجازه بدی یا ندی؟
    40
    125
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران

    بعد بگید ما با مردم ایران کاری نداریم فقط جمهوری اسلامی را هدف تحریم قرار داده ایم. این ملت احمق هم نصفشون برای آخوندها و نصف دیگرشون هم برا آمریکا سر و دست بشکونند.
    19
    117
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    kkarkas - اصفهان، ایران

    تو کی هستی که بخواهی اجازه بدهی، نکبتها
    36
    125
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    باور عمیق . قم - ایران هموطن گرامی من موافق تحریم نیستم . اما عقل و منطق میگوید باید واقعیت ها را درک کرد و تصمیم مقتضی و منصفانه گرفت . که امنیت همه مردم ایران و جهان در سایه آرامش وصلح حفظ شود . نه با قلدری و گردن کشی در مقابل دنیا و چماق و سرنیزه درمقابل خواست حق طلبانه مردم ایران . دوما" در حال حاضر مشاهده میشود این کدخدا است که دور ده یک دیوار بتونی و مرتفع کشیده که نه کسی میتواند وارد ده شود و نه کسی میتواند خارج شود.واقعا" استدلال شما مضحک و خنده دار است.
    104
    31
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    kiarash367 - سیدنی، استرالیا

    [::مهرداد2538 - تهران، ایران::]. مشکل اصلی مردمن. چشمشون رو بستن. تبدیل شدن به گوسفند و انتظار دارن چوپان هرکاری میخواد بکنه. بارها شده شنیدم طرف گفته مردم تو زمان قاجاریه چقدر بی بخار بودن و مردم چطور تونستن اونقدر بیخیال و ساده و گمراه باشن. تو قاجار روسها حمله کردن تا قزوین پیش اومدن پادشاه قاجار میگه روسها شکست خوردن دارن نابود میشن و گناه دارن بهتره بهشون باکو ماکو و ارمنستان رو بدیم برن . همین مردمی که امروز اینقدر بیخیالن و گوسفند شدن دقیقا همون مردمی بودن که زمان قاجار بودن. فرهنگ و جهالت قاجار برگشته. تو سیدنی طرف حسینیه برگزار میکنه برا هزینه ها میاد پول جمع میکنه اکثرا بهش کمک میکنن تا این عاشورا رو به بهترین نحو برگزار کنن. برا زلزله زده های کرمانشاه انجمن ما برا جمع کردن پول دقیقا بین همین مردمی رفت که برا عاشورا کلی پول میدن به نظرت چقدر پول جمع شد؟ به دو هزار دلار نرسید. از خجالت مونده بودیم چی بگیم به طرف تو ایران. تحریمها باید شدیدترین باشه تا مردم چشمشونو باز کنن .
    108
    15
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    kiarash367 - سیدنی، استرالیا

    تحریمها باید اینقدر شدید باشه اینقدر هزینه بر باشه برا مردم تا مردم بفهمن هرچی تو یه مملکت میگذره مقصر اول و اخر خودشونن . تا بفهمن مردم خودشون باعث و بانی این تحریما هستن چون مردم خودشون اجازه دادن و موافق این دولت و نظام و انقلاب هستن
    108
    15
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    مک دونالد - تهران، ایران

    [::kiarash367 - سیدنی، استرالیا::]. اگر به زعم شما با بابخار بودن و داشتن چیزی که شما بهش می‌گی فرهنگ و. همه چیز درست می‌شد خوب خودت که حتما ادعای اینها را داری بجای اینکه بلند بشی برای راحتی خودت بری اون طرف دنیا و از اونجا بخوای دیگران برات لنگش کنند تا تو برگردی و فقط استفاده‌اش را ببری، می‌موندی و لنگش می‌کردی. وگرنه که کلا کسی که خودش وجود تحمل شرایط سخت و مبارزه را نداشته غلط می‌کنه از اون طرف دنیا برای دیگران تعیین تکلیف کنه.
    9
    103
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::نازک بین - شفیلد، انگلستان::]. دو تا نکته عرض میکنم . عزت به دست نمیاد الا با مقاومت و استقامت . در سختی ها و تنگناها باید خم به ابرو نیاورد . خود شما توی ٦٧ سال زندگیت سختی نکشیدی؟ با ذلت هرگز تونستی پیشرفت کنی ؟
    11
    44
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران
    باباجون دعوا نکنید این سهم داش پوتینه ، بالاخره از این سفره پهن شده این عوضی هم سهم میبره !
    1
    2
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    باور عمیق . قم - ایران : هموطن گرامی یک سئوال از شما . انتظار دارم پاسخ درست و منطقی ارائه کنی . همانطور که گفته ای من هم استقامت و مقاومت و خم نشدن در مقابل دشمنان را تأیید میکنم و ملت ایران هرگز اجازه اهانت بخود و تجاوز به خاک وطن و پایمال کردن حق خود را بدست دشمن تحمل نخواهد . اما وقتی همین مردم در اعتراض به حق قانونی و شرعی خود نسبت به یغما رفتن اندوخته و موجودی تمام زندگی خود بدست عده ای خائن و دزد مانند خاوری و صدها نفر امثالهم در مقابل بانکها و موئسساتی که به تأیید بانک مرکزی و مراکز تصمیم گیری رسیده اجتماع میکنند و فریاد دادخواهی سر میدهند. کسی پاسخ گو نیست و مقاومت و اعتراض آنان با تهدید و سرکوب نیروی انتظامی خاموش میشود و تجمع و مقاومت برای احقاق حق را غیرقانونی اعلام میکنند.ممکن است بفرمائید چه کسانی این خائنان را در پس پرده حمایت میکند و هر روز گستاختر به غارت بیت المال می پردازند. این تضاد در عمل کرد دو گانه را در استقامت و مقاومت چگونه ارزیابی میکنی.
    1
    17
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    kiarash367 - سیدنی، استرالیا
    [::مک دونالد - تهران، ایران::]. به نوبه خودم خیلی فعالیت میکنم و کردم. اینو بدونین هرچی سر یه جامعه میاد با ارفاق میتونم بگم ۱ درصد بقیه مقصرن و ۹۹ درصد خودشون مقصرن. اگه این مردم اندازه ۱ درصد من فعالیت میکردن وضعمون این بود
    17
    1
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.