سردار نقدی: ایران یکی از آزادترین کشور دنیاست!/ در رتبه ۱۸ اقتصاد جهان قرار داریم!

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «وحدت و همدلی عامل اصلی پیروزی، موفقیت و بقای انقلاب اسلامی و کلید ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.»
 
به گزارش ایرنا، سردار«محمدرضا نقدی» روز دوشنبه در نشست «بصیرتی نهضت روشنگری» در مدرسه علمیه المهدی اراک، افزود: «دشمنان با ترفندها و توطئه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بوده و از بدخواهی آن ها علیه ایران اسلامی کم نشده است.»
 
وی ادامه داد: «مردم ایران اسلامی تا زمانی که با اتحاد و همدلی در برابر طاغوت ایستادگی کنند دشمنان با هیچ تجهیزات پیشرفته نظامی و ترفند و نیرنگی نمی تواند بر اراده آنان پیروز شوند.»
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:« تبعیت از ولایت فقیه رمز قدرت ایران اسلامی در چهار دهه حیات است و امروز نیز با اراده راسخ و حمایت قاطع از ولایت و ارمان های نظام به پیش می رود.»
 
سردار نقدی گفت:« برخی انقلاب های در جهان از جمله مصر و تونس تکیه به راهبری خارجی داشتند و دچار انحراف شده و تا یک سال نیز نتوانستند ادامه حیات دهند.»
 
وی ادامه داد: «ملت ایران اگر خواهان حفظ انقلاب اسلامی هستند باید ارتباط محکم با خدا و ایستادگی در برابر زیاده خواهی و توطئه های دشمنان را در دستور کار خود قرار دهند و قاطعانه در سنگر حق بیاستند.»
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «نفی حاکمیت غیر خدایی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت مردم در برابر توطئه های دشمنان دانست» و گفت: «قدرت مردمی در ایران اسلامی این توان را دارد که آزادی، آزادگی و عزت را برای آنان همیشگی کند.»
 
سردار نقدی خاطرنشان کرد: «ارتباط با خدا نیروی مهمی است که اراده ملت ایران اسلامی از آن برخاسته است و با وجود این اراده راسخ هیچ دشمنی نمی تواند به نظام اسلامی صدمه بزند.»
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «اداره کشور باید بر مبنای مردم سالاری دینی انجام شود و زمام امور تحت ولایت رهبری به دست ملت بزرگ و پر عظمت کشور به پیش برود.» {؟!}
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «پیروزی انقلاب اسلامی منشا تحولات عظیمی است که در طول 40 سال گذشته رخ داده و امروز ایران اسلامی را به یکی از آزادترین کشور دنیا تبدیل کرده است.»
 
سردار نقدی یادآور شد: «ایران قبل از انقلاب اسلامی از جمله بزرگ ترین صادر کننده نفت بود و با وجود یک سوم جمعیت کنونی 6 میلیون بشکه نفت حدود چهار برابر امسال نفت را صادر می کرد.»
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «وجود مشکلات در حوزه راه های روستایی، برق، مخابرات را از از دیگر مسایل کشور در دوران ستمشاهی پهلوی» دانست و گفت: «اکنون 99 درصد مردم از نعمت برق برخوردار هستند و تحت پوشش خدمات مخابرات قرار دارند.»
 
سردار نقدی افزود: «90 درصد مناطق کشور اکنون از نعمت گاز طبیعی بهره مند است و 91 درصد راه های روستایی به جاده آسفالته تبدیل شده است.»
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «بر اساس آمار سازمان های بین المللی ایران اسلامی در رتبه 18 اقتصاد جهان قرار دارد و در تمام رشته های صنعتی در زمره بیست کشور اول دنیا محسوب می شود.»
+5
رأی دهید
-139

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس

    یکی اون جدول آمار رو که دست اینه سر و ته کنه این بابا زیاد علف زده حالش دست خودش نیست .
    3
    100
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    samamos - میدلزبرو، انگلستان

    دروغ هم که هناق نیست مردیکه آشغال
    1
    66
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا

    به حال مردم ایران باید گریست.تا دست از این دین شیطانی برداشته نشه ایران و ایرانی هر روز فقیر مادی و چه معنوی.شما حرامیان که از این حکومت حمایت میکنید بدونید که فقط روسیاه خواهید شد.زنده باد بر مبارزان راه ازادی ایران از اهریمن اخوندی.
    2
    67
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    آخه عمله غربتی تو کجا و کی اقتصاد یا سیاست یا حتی جنگ خوندی و مطالعه و تحصیل کردی که درباره این چیزا زر میزنی. کثیفترین و بی شعورترین موجودات دنیا اونهایی هستند که اینها رو باور میکنن حتی اگر برای سود و آخور باشه.
    1
    53
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    دروغ باید همیشه اینقدر بزرگ باشد که مردم قبول کنند
    0
    53
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    این مگر تاعون نگرفته بود؟ چی شد باز سر و پوزش پیدا شد؟.برای توی اجنبی بیوطن مملکت ایران ازادترین کشوره،اخه تو کدوم مملکتی دیدید که یک بی اصل و نصبی مثل تو که صدام مثل اشغال سر مرز ایران اونها را تخلیه کرد بدون جواب دادن به صاحب خانه بدزده ،بکشه، تجاوز کنه،دست اخر درجه هم بگیره؟
    0
    44
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    کجایید:پشیزیهاى حـ... کجایید سپاهیان حیوون،کجایین لباس شخصیهاى بى شخصیت وبى بوته وریشه که تمام مایحتاج زندگیتون از بن وکارانه ومفتخورى وپاداش ودزدى واختلاس وباج وادم فروشى وجاسوسى براعربستان وإسرائیل بدست میارین چشم وگوشتون بستین عین چاه فاضلاب اما بوى گندتون دنیا را گرفته آخر ماجرا اعدام است.
    0
    36
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دقیقا یا حرفاش موافقم. منتها باید یه جمله اخرش اضافه کرد و اونهم اینه: "البته تمام اینها که گفتیم مال اون اعضای باند هستن". معلومه برای اینها ازادترین و بهترین کشور از نظر اقتصادیه!!
    0
    11
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    مهمترین چیزی که تحریمها مشخص کرد این بود که اینا هیچ کاری تو این 40 سال نکردند و فقط و فقط ادعا کردند و شعار دادند. تحریمها مشخص کرد که اینا 90 درصد مواد غذایی رو وارد میکنند. اینا 90 درصد تولیدات صنعتیشون وارداتی هستش .اینا جز نفت و گاز و مواد خام کشور رو فروختن هیچ کار دیگه ای نکردند . خوب حالا اقتصاد 18 جهان پولش رو باید ارزش پولش اینطوری باشه؟ جالبه اینجاها که میرسه و ارقام و اعداد و چیزهای اثباتی که میاد جلو همین مرتیکه بیسواد میگه اینا تقصیر دولتهاست و دولتها در 40 سال گذشته دست حزب اللهی ها و ما نبوده! خوب شما که 80 درصد اقتصاد کشور رو در دست دارید چه نیازی به داشتن دولتها دارید؟ سپاه و بینادهای زیر نظر رهبر تمام پروژه های تجملاتی و مراکز تجاری پاساژها و مجتمع های مسکونی و ویلاها رو با رقمهای نجومی و به سبک زندگی غربی در بهترین زمینهای شهرها و با نفوذی که در شورای شهرها و شهرداری ها دارند میسازند و همزمان میلیاردها میلیارد بودجه مبارزه با تهاجم فرهنگی هم میگیرند که با فرهنگ غربی مبارزه کنند؟اینم حتما از مشخصات کشورهای رده 18 اقتصاد جهان هستش
    0
    8
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل
    این سردار ها مواد زیاد میزنن ها !!!!
    0
    9
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    ازادی مسیولان در دنیا بیسابقه است .مسیولان در قتل وغارت وفساد ازادی کامل دارند .
    0
    8
    ‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
    این چاهه .....تغصیر نداره ، چون شعورش همینه ، شرف ، احترام ، عاطفه محبت و عقل یک سگ از تمامه اخوندا و این کرم روده بیشتره ..😎😂
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران
    البته که درست میگه ، اگر اینقدر آزاد نبود این بی ناموسها نمیتونستن پول بیت المال رو خرج کارهای تروریستی بکنن یا یک شخص شبه نظامی بتونه راجع به مسایل سیاسی کشور زر بزنه
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
    این حرامیان تنها زبان زور میفهمند.نابودی این شیادان تنها و تنها با مبارزه مسلحانه ممکن است.باید به حال توده های ر رنج ایران گریست.مرگ بر جهالت مذهبی و وحوش اخوندی.
    0
    2
    شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.