هشدار اسرائیل: تبدیل موشک های نقطه زن حزب الله، توسط ایران را تحمل نخواهیم کرد

اسرائیل از ادامه فعالیت رژیم ایران برای بهینه سازی موشک های جنگی که برای حزب الله لبنان فرستاده دوباره ابراز نگرانی کرده است. منابع خبری امروز (یکشنبه) گفتند که اسرائیل پیام هشدار دهنده ای از طریق دولت فرانسه فرستاده که باید برای توقف این روند، به چاره جویی فوری پرداخت.
 
به گزارش رادیو اسرائیل سخن از برنامه حکومت ایران برای بهینه سازی حدود یکصد هزار موشک و راکت است که در سال های اخیر برای حزب الله لبنان فرستاده و بدین سان، قطعنامه شورای امنیت را در مورد ممنوعیت فرستادن اسلحه برای این گروه تروریستی زیرپا گذاشته است.
 
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل فاش ساخت که رژیم ایران چندین کارگاه نصب دستگاه های ردیاب روی موشک ها در حومه بیروت برپا ساخته تا موشک های موجود به نقطه زن مبدل گردد.
 
این افشاگری نخست وزیر اسرائیل با هیچ واکنش عملیاتی از جانب نهادهای بین المللی روبرو نگردید و همچنان مورد نگرانی شدید اسرائیل می باشد.
 
شبکه تلویزیونی العربیه، در گزارشی فاش ساخت که اخیرا یک نماینده ارشد اسرائیلی دیداری با یک دیپلمات فرانسوی در سلطان نشین عمان داشته گوشزد کرده است که اگر جامعه جهانی و یا مقامات اروپایی برای برطرف ساختن این خطر به اقدام لازم دست نزنند، ارتش اسرائیل چاره ای نخواهد داشت که خود وارد عمل شود و کارگاه های فعال در حومه بیروت را نابود کند.
 
اسرائیل ماه گذشته کارگاه بزرگی را در ناحیه لاذقیه در سوریه هدف حمله قرار داد و آن را از کار انداخت. به گفته مقامات اسرائیلی، در این مکان، دستگاه های ردیاب را به موشک های جنگی می افزودند که آن ها را به نقطه زن مبدل کنند.
 
منابع آگاه گفتند که مقام ارشد اسرائیلی که با دیپلمات فرانسوی دیدار داشته، ایتان بن داوید نام دارد که معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی اسرائیل است.
 
در ادامه گزارش آمده است که اسرائیل حاضر است برای مدتی شکیبایی نشان دهد تا فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی که نفوذی در لبنان دارند امکان یابند که به تلاش برای خنثی کردن این خطر به اقدامات لازم دست بزنند.
 
حکومت ایران با هزینه کردن چند میلیارد دلار در سه دهه اخیر، توانسته است حزب الله لبنان را به یکی از قدرتمندترین عوامل سیاسی و نظامی در آن کشور مبدل سازد. قصد رژیم ایران آن است که خاک لبنان را به جایگاهی به هدف حمله نظامی علیه اسرائیل مبدل سازد.
+51
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    البته بنا به ادعای هموطن نماها توان نظامی ما پوشالیه.موشک هامون ماکته .هواپیمای جنگنده مون روکشه روهواپیماهای جنگی قدیمی آمریکا وصدالبته تجهیزات لازم رو برای بستن هرمز نداریم.....
    52
    66
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    ....پس اسرائیل وموساد چی می دونه؟چی میگه؟ چرا می ترسه؟تجهیزات وتکنولوژی نظامی ما پوشالی وکذائیه.
    51
    60
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    دارقوز خان شما همین چند وقت پیش ارواح عمتون ٢٠٠ تا هدفو پودر کردید که، ببینم نکنه قوطی کنسرو میذارید جای هدف؟
    54
    60
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    دنیای یهود دنیای اشکول پرور است . از ترامپ بگیر که با فونت گیم آو ترونز فیگور میگیرد، موشکهای جدید و هوشمندی که قرار است سوریه را هدف بگیرد و ٩٠ درصد آن توسط دفاع موشکی اسقاطی سوریه سرنگون میشود تا به یکباره ٢٠٠ هدفی که دارقوزخان در سوریه پودر میکند . طالب حقیقتید؟ یکبار دیگر فیلم گریستن آمریکاییهای مادر مرده دستگیر شده را ببینید . البته مبادا حتی برای یکبار هم که شده از خود سوال کنید که چطور به طور همزمان ((٢ )) شناور آمریکایی دچار اختلال و از کارافتادگی سیستم ناوبری میشوند . راستی دارقوز خان، مگر گنبد آهنین نداری؟ نکند نگران آنی که سیستم های الکترونیکت همگی با هم از کار بیفتند؟
    50
    62
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    40 ساله میخوان اسرائیل را نابود کنن ولی اسرائیل روز به روز قوی تر و پیشرفته تر و با تمام دنیا هم رابطه دارد حتی عربا .
    62
    31
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. شستشوی مغزی از نوع ٢٠:٣٠ داره موج میزنه! اینهمه سرمایه ملت رو به فنا دادین به یه کامنت اینجا إنزال فکری شدین. همین کشور نیم وحبی که میبینین یه اقتصاد داره به سایز ایران، و قریب به ٨٠٠ تا کااهک هسته ای که بمب نیوترونی هم جزوشه. یعنی کل ٥٣ تا کشور اسلامی رو توان دود کردنش رو داره. عین این بچه پر روهایی هستین که وقتی کتک میخورن ولی میرن پیش بچه محل ها میگن زدیم. فعلا که با کلی صرف هزینه ارباب پوتین با پس گردنی فرستادنتون ١٠٠ کیلومتر اونور مرز، انبارهای موشک تو سوریه رو هم عین پشکل زدن. به عمل کار برآید! پنج تا موشک زدین دو تاش تو کرمانشاه افتاده پایین بابا. هنوز اسمبلی الکترونیک نداریم که یه تلویزیون و سیستم سوئچینگ مخابرات سر هم کنیم و تجهیزات موبایل از ترکیه میخریم، اونوقت ادعای جنگ الکترونیک دارین. واقعا مسخره است.
    58
    29
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. .... آدم دروغگو. ارگاسم اسلامی خیلی‌ دوست دارید؟. در جلوی محبت خانه رضا. سخن پا منبری باری خر کردن بسیجی‌ ها. اولن تا کنون موشک پرانی هرگز سرنوشت یک جنگ را مشخص نکرده. اگر بود. هیچ کس به اندازه صدام و حزبلا موشک نزد. موشک زدن اون را می‌‌گویند. که خلبان اسراهیلی انجام داد. که بعد از آن ارباب پوتین گفت. به من ربطی‌ ندارد. اگر نمی‌‌خواهید .بترکید. ۱۰۰ کیلومتر از مرز جولان عقب. این اسرهیل نبود. که ۱۰۰ کیلومتر از مرز جولان عقب رفت .بلکه سربازان امام زمان. اینقدر تریاک نکش. الژایمر می‌‌آورد. اون موشکزنی آمریکا هم ربطی‌ به جنگ سوریه نداشت. سالی‌ دوبار به نرخ شما موشک تام هاک در مقابل س س روسی مقایسه می‌‌کنند. را ببینند. س س روسی چقدر کاربرد دارد. تا آنجا هم که ما می‌‌دانیم. از ۳۰ تا پرتاب شده تام حال. ۲۹ تا با یک اشتباه یک متری به هدف خود رسیدند. مگر مجبور هستی‌ این همه چاخان کنید. چقدر دوست دارم سپاه چند تا موشک به طرف تایلند پرتاب کند. مستقیم به سقف بسیج سایبری می‌‌خورد. تا از دست این ."من همانم که پدرش حمزه شیر کش بود" راحت شویم
    36
    13
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.