گزارش شبکه زاگرس کرمانشاه از سرطانزا بودن سیب‌زمینی های کاشته شده توسط کشاورزان مهاجر

+80
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه

    از مملکتى که با استخاره اداره میشود، مگر میتوان توقع بیشترى داشت؟!
    10
    51
    شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    نمونه‌ای دیگر در کرمانشاه که از آزمایشات هسته‌ای رژیم جنایتکار ضد ایرانی و ضد بشری خبر میدهد که مقصر را کشاورزان میداند و نتایج آزمایشگاه هم محرمانه است ،این رژیم اخوندی دست به کشتار دسته جمعی بر علیه مردم ایران زده است. اگر مردم مریض میشوند و به سرطان یا سکته‌های قلبی و مغزی دچار میشوند ،برای این است که رژیم اخوندی و سپاه که اجنبی هست دست به آزمایشات اتمی در ایران میزنند. که باید توسط سازمان‌های حقوق بشر و کمیته‌های جنایت بر علیه بشرییت و کشتارهای جمعی این آخوندها و مسولین سپاه به محاکمه کشیده شوند ، زلزله بم که در کویر انجام شد و موجب شد بیشتر از ۸۰ هزار نفر کشته بشوند و زلزله کرمانشاه (۲ بار) که در زیر کوه‌های کرمانشاه انجام شد، همه نشانه از آزمایشات اتمی میدهد.مرگ بر رژیم جنایتکار اخوندی و فاسد ایران.
    4
    21
    شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    بر اساس کدام تحقیقات علمی به این نتیجه رسیدند؟ کافیه توی این شبکه های اجتماعی یک پست بگذاری مثلا گلابی برای بواصیر خوب است!..سه چهار نفر این پست را شر کنند تبدیل میشود به یک اصل مسلم علمی!!!
    2
    4
    شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. رفیق کی اینها را باید محاکمه کنه؟، اینکه زلزله کردستان ازمایش نیمه کامل یک بمب اتمی با قدرت انفجاری یک چهارم بمب هیروشیما بود را تمام دنیا میدونند،که باعث بشط مقادیر زیادی مواد رادو اکتیو در منطقه شد که بعدها روسط ان الودگی در عراق و مناطق مرزی با ایران را توجیه کنبند و کسی ادعا نکنه الودگی حاصل بمبهای امریکایی با غشای اورانیومی هستند که درجنگ عراق استفاده شدند، ولی در همان روزهای اول از طریق فضای مجازی و لشکر سایبری دست به تبلیغات بند تنبانی مثل پدید هاربپ، یا حمله اسراییک یا استفاده از ژنراتورهای ام .ح.د و هزاران فرضیه دیگر البته این یک شکست به تمام معنی برای بلند پروازیهای رژیم در پروژه هسته ای بود، چرا که در ان متوجه شدند که روسها دقیقا همان کلاهی که سر چین(مائو)گذاشته بودند سر ایران هم گذاشتند و اطلاعات کاملا غلط و طرحهای کاملا غلط ساخت کلاهک اتمی به اخوند جماعت فروخته بودند،که نه تنها میلیرداها دلار سرمایهای ملت را بالا کشید بلکه کل مسیر تحقیقات غلط و تعصیصات ساخته و راه اندازی شده بدون بازدهی بودند. ولی در مورد ایران آمام زمان نتونست ...
    0
    5
    یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    ...یک دکتر فوکس المانی کمونیست را که در تاسیسات الاباما و تکمیل بمب اتمی امریکا دست بالایی داشت را نتونست پیدا یا راضی کنه که بعد از شوروی و چین به ایران هم فرار کنه و تاسیسات ایران را هم کامل کنه!.روسها در طول تاریخ ثابت کردند که نه دوستیشون دوستیه نه دشمنیشون دشمنی،در زمان مائو و بحران تایلند، به دستور استالین کارشناسان روس تایسات اتمی با مخارج میلیاردی برای چین ساختند ،راکتور که تکمیل شد معلوم شد که روسها از کلنگ اول تا تکمیل راکتور همه چیز را برعکس و بلا استفاده برای چین سر هم کردند،بعد از فرار دکتر فوکس از المان شرقی به چین، این تاسیسات با کمک و همکاری ایشون بازسازی و تکمیل شد و اولین بمب اتمی چین هم توسط دکتر فوکس ساخته شد. حالا روسیه همان کلاه ۵۰ سال پیش را که سر چین گذشتند سر ایران هم گذاشتند.
    0
    5
    یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. درود بر شما.
    0
    2
    یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    وقتی آخوند دلش به حال مردم نسوزه کشاورز سود جو بی شرف میسوزه
    0
    0
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.