بخشنامه وزارتخانه برای «پخش مستقیم» بازی پرسپولیس در مدارس

هواداران تیم پرسپولیس در فرودگاه ناریتای ژاپن پیش از بازی با تیم کاشیما مشاور وزیر آموزش و پرورش ایران روز پنج‌شنبه در بخشنامه‌ای مقرر کرد که بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن روز شنبه در تمام مدارس دخترانه و پسرانه «مستقیم» پخش شود.
 
به این ترتیب روز شنبه صبح، ۱۲ آبان‌ماه، تمام مدارس می‌توانند این بازی را «بر اساس ظرفیت و امکانات» خود پخش کنند.
 
در این بخشنامه رسمی، دلیل این تصمیم وزارت آموزش و پرورش «اشتیاق وافر دانش‌آموزان» به تماشای بازی دو تیم از ایران و ژاپن عنوان شده است.
 
پس از آن که عده بسیاری از دانش‌آموزان از وزیر آموزش و پرورش خواستند که روز شنبه را به خاطر این بازی تعطیل اعلام کند، محمد بطحایی، وزیر، به آنها پاسخ داد.
 
آقای بطحایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «تعطیلی مدارس که ممکن نیست، اما از مدیران محترم می‌خواهم چنان چه امکانات لازم را داشته باشند، شرایط پخش مسابقه را در مدارس فراهم کنند.»
+9
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    هوشمندانه تر میبود اگر این پرچم عنکبوت نشان را به نمایش نمیگذاشتند.
    4
    5
    شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شهلای من - بروکسل، بلژیک
    Hatef فرانسه. در حال حاظر دنیا ایران را با این پرچم میشناسد و پرچم هر کشور نشان موجودیت ان کشور میباشد اگر کسی به پرچم کشور خودت توهین کنه خوشحال میشی؟ اگر وجود کشور ایران خواب را از چشم تو ربوده علتش این است ایران دارای تمدنی بیش از هفت هزار سال میباشد که متاسفانه تو از ان تمدن محرومی
    6
    3
    شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    [::شهلای من - بروکسل، بلژیک::]. این پرچم عنکبوت نشان، علامت موجودیت سیستم مافیایى اسلامیست و دقیقا سى و هشت سال از عمر نامیمونش میگذارد و بزودى به زباله دانى تاریخ انداخته خواهد شد. پرچم ملى ایران هفت هزارساله سه رنگ و شیر و خورشید نشانست.
    2
    4
    شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.