گزارش تایمز اسرائیل: ایران هدف ویروسی خطرناکتری از استاکس نت قرار گرفته؛ اسرائیل ساکت است

تایمز اسرائیل در گزارشی نوشت: تلویزیون «هاداشات» اسرائیل می گوید شبکه های استراتژیک تهران هدف حمله یک بد افزار قرار گرفته است. اسرائیل ساعاتی قبل فاش کرده بود که دانمارک را در جریان توطئه ایران برای یک جنایت گذاشته و چند روز پیش تلفنی حسن روحانی شنود شده بود.
 
یک تلویزیون اسرائیلی روز چهارشنبه گزارش داد زیرساخت و شبکه های استراتژیک ایران در چند روز گذشته تحت حمله ویروسی مشابه «استاکس نت» اما به مراتب «خطرناک تر، پیشرفته تر و پیچیده تر» قرار گرفته است و مقام های اسرائیلی حاضر نیستند درباره هر گونه نقش خود در این باره اظهار نظر کنند.
 
این گزارش ساعاتی پس از آن منتشر شد که اسرائیل گفت آژانس اطلاعاتی «موساد» نقشه ایران برای یک جنایت در دانمارک را ناکام گذاشته و دو روز قبل از آن تلفن حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، شنود شده بود. این خبر همچنین پس از یک رشته عملیات اطلاعاتی فوق العاده موفق اسرائیل در تهران شامل خروج اسناد حجیم آرشیو فعالیت های هسته ای ایران مطرح می شود. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در ماه سپتامبر، در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جزئیات دیگری را از برنامه های هسته ای و موشکی جمهوری اسلامی در ایران، سوریه و لبنان فاش کرده بود.
 
در گزارش خبری «هاداشات» پرسیده می شود: «استاکس نت را به خاطر دارید؟ ویروسی که به کامپیوترهای صنعت هسته ای ایران نفوذ کرد؟»
 
ایران «اذعان کرده طی چند روز گذشته دوباره هدف حمله ای مشابه ویروسی خطرناک تر، پیشرفته تر و پیچیده تر از گذشته قرار گرفته که به شبکه های استراتژیک و زیرساختی ضربه زده است.»
 
ایران نگفته میزان آسیب های وارده چقدر بوده است.
 
غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، روز یکشنبه گفت اخیرا نسل جدیدی از استاکس نت را یافته اند که به سیستم های ایران وارد می شد.
+48
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    العان است. که چپ و راست .هوادار خلق فلسطین و دوستدار ملت مظلوم فلسطین سر فحش خواهر و مادر را می‌‌کشند. سیونیست. بوزینه. فلان فلان مادرت. فحش ندید فکر کنید. خود را بجای اسراهیل گذرید.مثلا در ایران یک حکومت دمکراسی. همه راضی‌ .همه خوب. همه چیز آزاد. بلغارستان ۶ هزار کیلومتر از ما فاصله دارد. یک لشکر بلغاری در کنار مرز بازرگان و مرتب موشک می‌‌زند. و می‌‌گوید ایران باید نابود شود. چون ۳۰۰ سال پیش نادرشاه، به هندوستان حمله کرد. این لشکر بلغاری ن پول دارد. نه نیرو. نه زورش می‌‌رسد.فقط هارت و پورت. از طرف هم بلغاری می‌‌رود. پیش پوتین و می‌‌گوید .زورم نمی‌‌رسد. بیا من را "سانسور خودم" . ولی‌ بمب اتم بده. حالا شما بودید. لشکر بلغاری را نمی‌‌ترکاندید.؟ پس چرا تا اسم این می‌‌آید. همه داغ می‌‌کنید. قبل از اینکه تند تند منفی‌ بدید. یک پرسش ساده. ۶۰۰۰ کیلومتر بدور از مرز خود دنبال چه هستیم؟ حالا نتانیهو" مادر مادر فلان شده" به من و شما چه مربوط . یا اینکه عقده ۷۰ ساله است . که ۱،۲ میلیارد مسلمان. و ۸۰۰ میلیون چه گوارا حریف ۸ میلیون نمی‌‌شوند.
    33
    46
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. دوست عزیز متاسفانه هیچ چیزی از پیام شما درک نکردم . لطفا کمی بر خود مسلط باشید و در کمال ارامش پیام قابل فهم عامیانه بگزارید تا افراد بیسوادی چون من بتوانند از تجزیه و تحلیل عزیزان استفاده ببرند . با تشکر و پوزش
    20
    38
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. الا کومنتهای شپش ورماخت را از جمکران دیدنی و خواندنی هستند
    5
    28
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    دم اسرائیل قدرتمند، مدرن و بانوذ گرم که روی اخوندا خوب کم کرده
    25
    47
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. هیچ خودت فهمیدی چی گفتی؟ مستی یا پای منقل؟ فارسی هم که نمیدونی و هر چی میاد تو ذهن مریضت همینجوری بلغور میکنی. از ایران میری بلغارستان و ۶۰۰۰ کیلومتر این ور اون ور بالا و پایین و شمال و جنوب و شرق و غرب و اسراییل و حموم زنونه سر خیابان و روسیه و هند و کریمخان و نادر شاه و ...... بابا جون بزار هر وقت از پای منقل پاشدی و نشگیت پرید دوباره بنویس.
    26
    36
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    با این کارهای اسراییل منتظر هیچ انقلابی نباشید. اسراییل داره کاری میکنه که عمده مردمی که همیشه خاموش هستند و سواد سیاسی و حقوق بشری کمتری دارند ولی بسیار تعیین کننده در معادلات ایران بودند و هستند بخاطر حجم توطعه ها و فشارهای آمریکا و اسراییل و حس مظلوم واقع شدن و یا هدف قرار گرفتن مردم ایران بجای حکومت باز هم سکوت اختیار کنند و به طریقی حکومت رو همراهی کنند. حرفهای نتانیاهو و ترامپ به طرز وحشتناکی حس غرور بیش از حد و قلدری و زورگویی پیدا کرده و این شاید بخاطر سالها حس حقارت و درماندگی آنها در مقابل توسعه طلبی و قدرت گیری حکومت ولایت فقیه بوده و حالا که به شدت دارند خوب نتیجه میگیرند و برنامه هاشون در اروپا و سوریه موفق عمل میکنه و تحریمها و البته تحریکات داخلی و خرابکاریها با حمایت قدرتهای غربی خوب عمل میکنه یکم حس غرور گرفته اینا رو و حکومت قاتل و خشن و فاسد ولایت فقیه انگار طرف مظلوم قرار گرفته و این حس باعث همراهی عمده مردم خواهد شد که بسیار خطرناک هستش. متاسفانه نتانیاهو کلا وجه اجتماعی بدی داره حتی بدتر از ترامپ و حالیش نیست که باید کس دیگه ای کار سخنگویی رو برعهده داشته باشه
    15
    3
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد
    فکر کن تلفن روحانی رو شنود کنن!!!! اونوقت اینها میخوان اسرائیل رو محو کنن!!!! یعنی واقعآ دمشون گرم, حالا اینها هی میلیاردها خرج موشکهای پوشک نماشون بکنن بعد اسرائیلیها با دو تا ویروس یه مملکت رو فلج کنن, واقعآ دمشون گرم!!!!!!!!!
    6
    25
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::سلام لبخند - تهران، ایران::]. [::tom28 - تهران، ایران::]. آنکه می‌‌خواهد درک کند. درک می‌‌کند. آنکه نمی‌‌خواهد. .خود را به خریت می‌‌زند. و مولا لغتی می‌‌شود. و حواله به تریاک می‌‌دهد. انگار بغل دست ما نشسته و هم پیک ما است. و دوست عزیز دیگر.به روی چشم .بگو چه را درک نکردید. حکایت یک مقایسه بود. به تخته زدن تا در درک کند.پیچیده نبود. ما دو نمونه طرفدار فلسطینی داریم . کسانی‌ که از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌‌کنند. ولی‌ فلسطینی‌ها به آنها مجوس و نجس می‌‌گویند. دست دوم خلق فلسطینی هستند. ۲۰ سال دنبال جرج حبش دویدند. و هنوز که هنوز هم دست بر نداشته. هر دو دسته تا نتنیاهو را می‌‌بنند. داغ می‌‌کنند.البته فرق می‌‌گذارم بین دو دسته.برای یک دسته اسراهیل ستیزی یک کاسبی شده. از این ۳ تریلیارد که ما خرج فلسطین کردیم. مقدار زیادی زیر عمامه آخوند گم شد. دست دوم حساب دیگر دارد. نمی‌‌دانند .که دشمن است که دوست. در زمانی‌ زندگی‌ می‌‌کنیم. که گویند. دشمن دشمن من دوست من است. کور هستیم نمی‌بینیم. که با که جنگ دارد. ما ایرانی‌‌ها نه سر پیاز هستیم نه ته پیاز. چراغی که به خانه روا. به مسجد حرام. .
    17
    24
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. فرمودید: آنکه نمی‌‌خواهد. .خود را به خریت می‌‌زند. انسان احمق و خر آن کسی است که وقتی محترمانه و در کمال ادب به او چیزی میگویند ولیکن انقدر از معرفت و ادب و انسانیت دور هست که گستاخی میکند .کلا در این دوره انسان های بی شعوری هستند که دم از شعور میزنند ولی فقط روبروی خود را نگاه میکنند و فقط و فقط ان چیزی که در کله پوکشان هست را تجزیه و تحلیل میکنند . پیام این حقیر که در کمال احترام ارسال شد فقط منظور نحوه نگارش شما بود ومطلقا کاری به محتوای پیام شما نداشتم . و متاسفانه در پیام بعدیتان دیدم که با وجود اینکه نگارشتان کمی بهتر بود ولیکن از ادب و ....ابتدایی فرسنگها بدور هستید . هرچند که با محتوای مطلبتان کاملا موافق هستم ولیکن ننگ و عار دارم تا هموطنانی چون شما داشته باشم . و با وجود اینکه دم از مخالفت با ج.ا میزنید ولیکن .....شما حتی کمتر از رذل ترین افراد ج.ا است . واقعا برای ....متاسف هستم .دوستانه نصیحت میکنم : خود را اصلاح کنید هرچند که نیم بیشتر عمرتان به .....گزشته .
    0
    0
    دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.