راننده ای در مازندران پس از جریمه شدن «دو افسر پلیس را زیر گرفت» + ویدیو

باشگاه خبرنگاران جوان ایران روز پنج‌شنبه ویدئویی کوتاه منتشر کرد که دو نفر را نقش بر زمین نشان می‌دهد. یکی از این دو نفر که مشخص است وضع وخیمی دارند لباس ایمنی پلیس راهنمایی را بر تن دارد.
 
در این گزارش آمده است که راننده یک وانت نیسان پس از آن که توسط دو افسر راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شود «عمدا» آنها را زیر می‌گیرد.
 
در ویدئو، شاهدان عینی می گویند که راننده «با آگاهی کامل» دست به این کار زده است.
+171
رأی دهید
-45

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    خوب پلیس هم با اگاهی کامل زنها و مردم را زیر میگیرند چون اتش باختیار شده اند بدستور چلاقعلی
    35
    190
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    وقتیکه وضع اقتصادی مردم بد باشد از این ماجراها هم پیش می اید !
    110
    167
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    کاری بغایت غیراخلاقی و انسانی !!!. وقتی در جامعه ای قوانین جایش را باخشونت و بد اخلاقی و آزار عوض میکند حاصلش میشود بی نظمی و تمرد و در نهایت هرج و مرج و پشت کردن بقانون و مقررات و خود سری.
    16
    138
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    آخیش مأمور بدبخت چه گناهی دار ه او هم واسه نون شبش داره کار میکنه
    57
    86
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    shahruz-kh - مونستر، آلمان

    اثرات چهل سال حکومت جهل
    17
    168
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    باشه مهندس - مادرید، اسپانیا

    دم راننده وانت گرم بیگناه و بی دلیل مردم سر کیسه کردن حقشون همینه باید همچین از روش رد میشد هردو با آسفالت یکی میشدن این لاشخورها ی بی وجدان سال ۸۸ کم ملت زیر نگرفتن فرقی نداره نظامی از کدوم لباس باشه همشون از یه آغول میخورن . به امید سرنگونی نظام و این آشغالها
    81
    102
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    چی بگم والا - پاریس، فرانسه

    این حکومت کاری به سر مردم آورد که تا چندین نسل جبران نمیشه، ازجهت فرهنگی و اقتصادی و تاریخی و شاخصه های انسانی!! از لحاظ اقتصادی مردم چنان در تنگنا و عصبی هستند که در یک دم شدیدترین عکس‌العمل رو نشان میدن. کار راننده رو هرگز درست نمیدونم ولی به این فکر کنید که با هر بهانه ای نون زن و بچه مردم رو به بهانه های مختلف (جریمه، مالیاتهای الکی، رشوه..)از سغره فقیرانه شون می‌گیرند) :. هر چیزی یه حدی داره!! از حد که گذشت چنین عکس‌العمل‌های در یه دم عصبانیت بوجود میاد.
    31
    118
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

    بایستی با یه همچین ملتی مثل پلیس های آمریکا و روسیه برخورد کرد ، یعنی وقتی تکون خورد طرف درجا ببندنش به چک و لگد و رگبار . هیچ فایده ایی نداره این مملکت فقط و فقط دست زور باید بالاسرش باشه . متاسفانه یه عده منافق و مزدور صهیونیست دارن ملت رو از طریق اینترنت و کمپین های کثیفشون و ماهواره آموزش میده ن که با پلیس اینجوری برخورد کنن و اون احمق و بیشعورهایی که پیروی میکنن ازاین مکتب بایستی بفهمن که پلیس برای حفظ و حراست از این سرزمین و از جاده هاش و از دریاها و هوا و زمین صبح تا شب با چندرغاز حقوق و با بیخوابی و خستگی و برف و بارون و سرما و گرما داره از مملکتمون و از خاک و ناموسمون محافظت میکنه
    131
    47
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    هانی سیاه - استکهلم، سوئد

    سلام به هموطنان عزیزم. هموطن از قدیم گفتند هر چه بکاری همان درو میکنی.این نظام ستمگر تخم ظلم وکینه کاشت حالا وقت درو است.عزیزان ببینید با ما چه کردن.
    16
    124
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    این مملکت از نظر کارشناس و مفصر درهمه زمینه ها ,هیچ کم و کاست ندارد.حالا بجای رساندن مجروحین ببیمارستان,هی دست و پا آنهارا معاینه میکردند.مشنگی ما ملت حرف نداره,البته اگه ترامپ برامون حرف درنیاره
    16
    17
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    مردک دیوانه فاصله قانونی را رعایت نکرده از پشت به ماشین شاسی بلند کوبیده طلرکار هم شده. حساب پلیس راهور و راهنمایی رانندگی از حساب دیگر نیروهای پلیس فاشیست سرکوبگر جداست.
    11
    26
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    خود پلیس راهور و راهنمایی هم مقصر هستند. با متخلفین خیلی مماشات میکنند. خیلی وقتها اصلا چشم هاشون را بروی متخلفین میبندند. موتور سوارها که انگار در رده وسایط نقلیه موتوری محسوب نمی شوند. هزینه خلاف رانندگی خیلی پایین است. هر توریستی که به ایران میاید, وقتی از سفرش به ایران میپرسند, از همه چیز تعریف میکنند, از مهمان نوازی ایرانی ها, از غذاهای خوشمزه, از جاهایی دیدنی ایران, از فرهنگ ایرانی, تنها چیزی که آنها را وحشت زده میکند و به بدی ازش یاد میکنند فرهنگ رانندگی است که در این خصوص مقصر پلیس راهور و راهنمایی است که قریب به 70 سال است نتوانسته اند فرهنگ استاندارد رانندگی را در ایران نهادینه کنند. تنها جایی از ایران که مقررات رانندگی را خوب جا انداخته اند در کیش است.
    9
    18
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    وای نتونستم به خدا ویدئو رو ببینم آخه اون مامور چه تقصیری داره آخه چرا اینقدر وحشی شدیم خدایا !
    7
    32
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    گرچه اینکار درست نیست اما حداقل مامورایی که احتمالا به ناحق جریمه میکنن میفهمن ممکنه همچین بلایی سرشون بیاد. سال 88 در اوج تظاهراتها من مست بودم تصادف کردم. یه سرهنگ راهنمایی رانندگی با لهجه کردی و یه سروان نیروی انتظامی با لهجه مشهدی. اومدن سر تصادف. سرهنگ راهنمایی منو کشید کنار و نمیدونم چی میخواست اما همش میپرسید بچه کجایی گفتم تهران. گفت اصلیتت کجاست گفتم اجدادم قزوینی هستن. هیچی دیگه به همراه سروان نیروی انتظامی شروع کردن زدن من. من نمیدونم در قزوین براشون اتفاقی افتاده بود یا یه قزوینی براشون اتفاقی ایجاد کرده بود. خلاصه چون جو تظاهراتهای 88 بود ترسیدم درگیر بشم. نامردا مشت و لگد میزدنا. از اونطرف یه گروهبان نیروی انتظامی با لهجه تورکی اومد با یه فیلمی منو از دست اینا درآورد و تو گوشم گفت بیا برو تو ماشین اینا حـ... هستن. خلاصه چون مست بودم شکایت نکردم. اما همیشه دوست داشتم اون سرهنگ کرد رو سربه نیست کنم چون توی میدون ونک میدیدمش. اما ترس از خدا و انسانیت اجازه نداد. حتی تصمیم گرفتم بدم فلجش کنن بازم پشیمون شدم. چون من در جایگاه قضاوت کار اونها نبودم.
    34
    17
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    بیچاره ها از ٤٠ سال رشوه و پول زور دادن به پلیس و ماموران قانون اسلامی، خسته شدن!!!
    7
    21
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    آش با جاش - سیاهکل، ایران

    اینها نشونه های خیلی بدی از اتفاقات بدی هست که در آینده نه چندان بیشتر و بیشتر شاهد خواهیم بود
    6
    26
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    چی انگگار ادم کشته طرف یا ادم زیر گرفته، مگر این تخم صیغه های روانی ودزد و باج بگیر و رشوه خوا ر به مردم رحم میکنند که انتظار ترحم داشته باشند!
    15
    10
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    من هم اتفاقا مست بودم .تصادف کردم دو تا مامور اومدند هر دو تا ترکی حرف میزدند، یکشون لحجه تبریزی داشت هی ازم میپرسید کجایی هستی. کرد که نیستی، نمیدونم کردستان چه بلایی سر یارو اورده بودند ، ولی کم گشاد گشاد راه میرفت، اخرش منو گرفتن زیر مشت و لگد تا اینکه یک سرهنگ کرد از راه رسیدو با یک فیلمی منو از دستشون در اورسد و گفت فرار کن این حـ... ها خیلی نامردند،رشوه میخوان چون مست هستی کلکت کنده است، خلاصه فرار کردم ،شکایت هم نکردم چون مست بودم، ولی همش دنبال اون دو تا ترک بودم تا یک کاری سرشون بیارم!
    8
    16
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::ordak - بن، آلمان::]. اردک اگر به تلافی پیام من اینو نوشتی من معذرت میخوام موضوع قومیت اون اتفاق رو مطرح کردم. خوب اونموقع احساس کردم اون مامور با همچین دیدگاهی به من ظلم کرد. ولی قطعا در همه اقوام و ملتها خوب و بد هست. تنفر پیش فرض و قومیتی و ملیتی به هر نوعش مزخرفه. ایشالا که در مردم ایران این موضوع نسبت به هم نباشه و حتی نسبت به ملت های دیگه در سایر کشورها هم نباشه.
    7
    16
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    شاید هم قصدی نداشته. چون مامورا معمولا قایم میشن یهو میپرن جلوی ماشین میگن بزن بغل. من یه بار توی اتوبان با 125تا توی خط تندرو میرفتم(5تا اضافی) ماموره اشاره میکنه بزن بغل. آخه توی اون وضعیت که اتوبان پر ماشینه میشه زد بغل! هیچی دیگه بعد چند روز جریمه اومد سرعت غیر مجاز 60 هزار تومن. عدم توقف و عدم ارائه مدارک فکر کنم 100هزارتومن. پول هم که علف خرسه. وجدان هم که پشمه. اگر هم عمدی بوده نیسانیه خاطره بدی از ظلم مامورا داشته والا زندگی خودش رو الکی به فنا نمیده. توی میدون آزادی هم چند سال پیش یه راننده زد یه مامور رو کشت. در ضمن همه باید بدونن نیسان شوخی نداره. فکر کنید تانک داره رد میشه خیلی جدی برخورد نکنید باهاش.
    2
    7
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. رفیق عزیز بنده متاسفانه کرد نیستم، ولی مواقفق این هم نیستم که سیاستهای رژیم کثیف اخوندی باعث اختلاف بین خلق کرد و خکق ترک شود چیزی که بزرگترین نفع ان به بقای حکومت کثیف و متحجر مردار پرستان حاکم بر کشور است، شما فکر این را بکنید اگر خلق کرد و ترک بجای اینکه به هم بپرند به غارتگران و قاتلان در کشور میپریدند، مطمئن باشید در این صورت نه تنها در ایران بلکجه کشورهای همسایه هم کسی جرات در افتادن با ایران را نداشت!.
    1
    8
    جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.