بنیامین نتانیاهو موضع کانادا در قبال جمهوری اسلامی ایران را ستود

نخست وزیر اسرائیل از وزیر خارجه کانادا به خاطر رویکرد کشورش در قبال ایران، تقدیر کرد.
 
بنیامین نتانیاهو که روز چهارشنبه ۹ آبان در یک کنفرانس خبری مشترک با کریستیا فریلند، وزیر خارجه کانادا در اورشلیم شرکت کرده بود، موضع کانادا را در ایجاد نکردن مناسبات با ایران، ستود.
 
او گفت: «ممنون از حمایت شما... از اینکه در چندین گردهمایی بین المللی اظهار داشته اید که قصد ایجاد مناسبات بین المللی با ایران را ندارید؛ این به خودی خود باید نشان دهد که شما نه تنها از کشوری که آشکارا خواهان نابودی تنها کشور یهودی جهان است، [انتقاد می کنید]، بلکه به آن عمل هم کرده‌اید.»
 
کریستیا فریلند، نخستین وزیر خارجه کانادا از زمان به قدرت رسیدن جاستین ترودو به مقام نخست وزیری کانادا در سال ۲۰۱۵ است که از اسرائیل دیدار کرده است.
 
خانم فریلند از روز سه شنبه برای یک دیدار چهار روزه به اسرائیل سفر کرده است.
+47
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    کانادا بعد از مثلث آمریکا اسرائیل عربستان یکی از کشورهایی بوده که خوب تو پوز آخوندا زده. امیدوارم کشورهای اسکاندیناوی هم بعد از گند زدن چند روز پیش رژیم در دانمارک خیلی جدی پای این حرکت زشت رژیم وایسند و اگر کشورهای اتحادیه اروپا هم منافع اقتصادی با اخوند را بر مقابله با تروریسم ترجبح ندهند حکومت اخوندی کاملا زمینگیر خواهد شد.
    16
    32
    ‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    نظام سوخته اخوندی - اتریش، اتریش
    چه مناسباتی لازم هستش؟ تمام فامیلهای اخوندها و بچه برادراشون کانادا هستن تازه کاندید مجلس کاناداهم که میشن ، از فامیلی خیلیهاشون میشه گفت عموشون امام جمعه کجاست! لاریجانی هم که بزرگترین مرکز خرید رو انجا راه اندازی کرده، این وسط فکر میکنن ما نمیدونیم یعنی؟ مفت مفت پول مردم ایران رو یکسریشون بردن انجا دارن زهر میکنن باید اویزانشون کرد همشون رو
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.