وضعیت مهاجران در قطار متوقف شده توسط پلیس، شب گذشته در بوسنی و هرزگوین

+16
رأی دهید
-41

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    احتراز - دورف، آلمان

    میگه ما کاری نکردیم. فقط سوار قطار شدیم ، میخواهیم رد بشیم بریم.
    9
    74
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    س ساخه وقتی برادران عراقی که هتل با دختر زیر ۱۳ سال با هتل میخوان که برای زیارت به مشهد بیان و وقتی میان هم در مملکت صاحبخانه هستند،سقت پرستهای همیشه سرکارایرانی را که از شکم زن و بچش میزنه و پول را بر میداره که برای برادران عراقی حروم کنه، را با قمه و پذرایی میکنند چه انتظاری از صربها دارید که ملت همش جو گیر ایران بیانب اونجا که سربارشون بشن!.
    5
    37
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    اینجوری خودشونو به آب و آتیش میزنن و میان بیرون از اون خرابشده ها،بعد یه مدت که حسابی جا افتادن و جواب گرفتن،میگن اه اه اینجا دیگه کجاست،چرا اینا سگ و گربه دارن و نجس هستن و چرا مالیات میگیرن و چرا ما باید کار کنیم و زبان بخونیم و چرا نژاد پرستنو چرا این شکلی هستن و چرا واسه من تعظیم نمیکنن و ......ماشالا همشون هم تو کشورشون خونه بزرگ داشتن و سرمایه دار بودن و هزار تا اراجیف دیگه تحویل ادم میدن،خدا همتونو شفا بده،ببخشید خدا که نه،همون امام حسین و رضا و اینا که اینجا براشون اش میپزین و نذری میدین شفاتون بده😏😏
    29
    75
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    دوستان: تا وقتیکه نابرابریهای اجتماعی, ظلم وستم و نقض حقوق مدنی و شهروندی در جامعه اخوند زده پابرجاست. اینگونه تراژدی ها ادامه خو اهد داشت. حال اگر فرض کنیم , نظم و شعور ودرک انسانیت بر مبناء گفتار و کردارنیک حلاجی شده باشد. ایا ما کامنت گذاران در این موضوع با این انسانها گفتار نیک را رعایت کرده ایم؟ بنده در هر سفرم به بالکان اینگونه افراد را از نزدیک دید ه ام و می بینم! و کسانی که رُمان مینویسند که همه اینها اوباش و اراذل موادفروش یا چاقوکش هستند ٭دروغ زیادی میخورند٭. در یک کلام: هر کس مسول زندگی شخصی خویشه. اصلا به من چه اصلا به تو چه؟دوستان : انسانهایی هستند که بخاطر نبود چتر از باران متنفرند, در عوض کسانی هستندکه کمبود چتر ندارند, ولی زیر باران میرقصند . یا دوستی بزرگوار معتقد است, اینها ننگ جامعه ما هستند. خُب این حقارت و ننگ را چه کسی برایمان به ارمغان اورده؟ اصلا چرا در زمان گذشته از این اوارگی و دربدری ها نبود؟ بنده به میل خویش در هر گونه مسافرتم در حد توان خود به تعدادی از این اواره ها حال چه ایرانی یا افغان یا عرب کمک کرده ام و میکنم.به امید روزهای بهتربرایشان. ایام بکام
    5
    53
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد

    [::ordak - بن، آلمان::]. برادرای اریایی ایرانیم میرن عراق و با دخترای ۱۳ ساله عراقی میخوابن. هرکی که تو عراقه میدونه زائرای ایرانی برا چی میان. قضیه تاجیکستانو که یادته چه گندی زدن ایرانیا؟. هر ایرانی که میرفت تاجیکستان یه دختر ده پانزده ساله رو صیغه میکرد و بعدم برمیگشت ایران. میدونی که تو تاجیکستان صیغه و این چیزا ندارن فکر میکردن صیغه همون ازدواجه. بعد این قضایا دولت تاجیکستان میدونی چه برخوردی کرد؟. دولت تاجیکستان قشنگ مثل یه کشور متمدن اومد فرق صیغه و ازدواج و قوانین تاجیکستان رو تو تلویزیون تو روزنامه ها و تو مدارس اموزش داد به مردمش. تو تاجیکستان نه کسی برا صغیه کردن ایرانیای اریایی تظاهرات کرد نه کسی برا ایرانیا قمه کشید. چون متمدنن. چون دولتشون واقعا دولته. مردمشونم چون درس خوندن و عقل دارن و تمدن هستن نه تظاهراتی بر علیه این قضیه کردن و نه ایرانی برو گمشو بیرون گفتن. تاجیکستان همون کشوریه که پانزده سال پیشا با ایران با هزینه خودش یه شبکه تلویزیونی فارسی زبان مخصوص برا فارسی زبانای دنیا میخواست راه اندازی کنه که ایران به خاطر رقص کشید عقب .
    42
    9
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Javan - لندن، انگلستان

    اینهایی که در کامنتشون از آمدن هموطنشون به اروپا ناراحت هستند، مگر خودشون در اینجا بدنیا آمدن، و یا اروپا ارث پدرشون هست. چقدر بعضی آدمها پست و بی ارزش هستند.
    14
    40
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش
    [::Javan - لندن، انگلستان::. خیر دوست عزیز،اگر کامنت من مورد نظر شماست باید خدمتتون عرض کنم روی صحبت من فقط با اون دسته افرادی بود که توی کامنتم شرح دادم،وگرنه من چه مشکلی میتونم با افراد موفق و مثبت اندیش و که انتظارات و خواسته های معقول از کشور مورد نظر دارن و به دور از طبع زیاده خواه و پرتوقع هستن و متکی به تواناییها و لیاقت ذاتی خودشان هستن،داشته باشم؟!!!
    20
    26
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - جزیره واق واق ، جزیره کریسمس
    حال آدم از این پاراسیت ها بهم میخوره. برشون گردونید کثافتهای مسلمان بی همه چیز را، آریایی کجا بود همشون از لجن زار آمدن
    26
    8
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - جزیره واق واق ، جزیره کریسمس

    صدای این لاشی که خودشو به معصومی زده و از شوهرش فراریه دیگه مشتری نداره کافیه برسد جایی قبولش کنند کسی را ناراضی خانه نمی فرسته ، خوش به حال مردان افغانی پاکستانی
    30
    7
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل
    [::Javan - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز مهاجرت بسیار هم خوب هست ولی قرار نیست که نه توی ایران درس بخونن نه زحمت بکشن بعد قاچاقی برن یه کشور دیگه بعنوان پناهنده و تمامی قوانین مرزی همه کشورهای سر راهشون رو هم بشکنن . انتظار داشته باشن براشون فرش قرمز پهن کنند . پس فرقی باید بین من و شما و اکثر ایرانی ها از یه طرف با اون ادمهایی باشه که قاچاقی وارد هر کشوری میشن . ما هم مهاجرت کردیم ولی از راه درستش. تبعه 4 تا کشور هستم ولی تاحالا از مرز هیچ کشوری غیر قانونی رد نشدم و هیچوقت هم اینکار رو نمیکنم . همانطور که مرز و بوم کشورمون ایران حرمت داره . مرز و بوم همه کشورها حرمت داره . حرمت نگه داریم تا احترام ببینیم. موفق باشید .
    14
    21
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.