حمله درفشی به زنان برای انتقـامجویی

مرد موتــورسوار که با پرسه زدن در خیابان‌های پایتخت دختران و زنان جوان را با جسمی نوک تیز زخمی می‌کرد در مخفیگاهش دستگیر شد.
 
به‌گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، اوایل هفته گذشته زن جوانی به اداره پلیس رفت و از اقدام عجیب یک مرد موتورسوار در خیابان خبر داد. او گفت: ساعت 12 ظهر پیاده در حال عبور از خیابانی بودم که مردی سوار بر موتور هوندا، درحالی که پیراهن چهارخانه قرمز و شلوار مشکی به تن داشت و با کلاه ایمنی صورتش را پوشانده بود به سمت من آمد. بعد از اینکه مرد قد بلند از کنارم عبور کرد ناگهان احساس سوختگی در پای چپم کردم و متوجه شدم او جسم نوک تیزی را در پایم فرو کرده است. فوراً به بیمارستان رفتم و تحت درمان قرار گرفتم.
با شکایت زن جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. درحالی که بررسی‌ها برای شناسایی مرد نقاب دار ادامه داشت، مأموران با شکایت‌های مشابه دیگری رو به رو شدند. در تمامی این پرونده‌ها مردی سوار بر موتورسیکلت هوندا 125 در خیابان‌های خلوت پرسه زده و با دیدن زن یا دختری تنها از پشت سر با درفش آنها را زخمی کرده بود. از آنجایی که مشخصات ضارب و روش حمله او در تمامی پرونده‌ها شباهت داشت، این احتمال از سوی تیم تحقیق مطرح شد که پرونده‌ها سریالی بوده و از سوی یک نفر صورت گرفته است.
بازبینی دوربین‌های مداربسته
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های حادثه‌ای که زنان و دختران جوان قربانی می‌شدند رفته و به بازبینی آنها پرداختند. در ادامه مشخص شد متهم شماره پلاک موتورسیکلتش را می‌پوشانده با این حال پس از اقدام‌های فنی پلیسی صاحب موتورسیکلت شناسایی شد. با برملا شدن هویت متهم 42 ساله به‌نام علیرضا کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پایتخت ساعت 11 شب نخستین روز آبان، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. وی پس از دستگیری به اتهام خود با انگیزه انتقامجویی اعتراف کرد.
سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 33 متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار گرفته و افرادی که توسط متهم زخمی شده‌اند برای اعلام شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»
گفت‌و‌گو با متهم
تصور نمی‌کرد به این سرعت شناسایی و دستگیر شود، اما باتوجه به مدارکی که در مقابلش قرار گرفته بود، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.
چه شد که تصمیم گرفتی این کار را انجام دهی؟
به‌خاطر انتقامگیری از زنان.
مشکلت با خانم‌ها چه بود؟
از همان دوران جوانی‌ام هیچ دل خوشی از زنان نداشتم. خانواده‌ام آنقدر اصرار کردند که مجبور به ازدواج شدم. اما بعد از 4 سال همسرم مرا ترک کرد و رفت. قهر همسرم، کینه مرا بیشتر کرد و تصمیم گرفتم از تمام دختران و زنان جوان انتقام بگیرم.
همسرت چرا قهر کرد؟
می گفت من مشکل روحی و روانی دارم. نمی‌تواند مرا تحمل کند. می‌گفت از دست کارهای من خسته شده بود.
بچه هم داری؟
یک دختر دو ساله.
سوژه هایت را چطور انتخاب می‌کردی؟
در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدم. با دیدن زن یا دختری که پوشش یا ظاهر مناسبی نداشتند با درفشی که به همراه داشتم به آنها ضربه می‌زدم.
چه ساعت‌هایی این کار را انجام می‌دادی؟
برایم فرقی نداشت. هر زمان که احساس می‌کردم وقت انتقامگیری است راهی خیابان‌ها می‌شدم. می‌خواستم از زن‌ها انتقام بگیرم.
در چه محدوده هایی؟
بیشتر شرق تهران بود. خانی آباد، نازی آباد، خیابان نبرد و افسریه، ... در آن محدوده نقشه‌ام را اجرا می‌کردم.
چه مدت است این کار را انجام می‌دهی؟
از اوایل هفته گذشته.
چند زن و دختر را قربانی نقشه ات کردی؟
نمی دانم. حساب نکردم.
+25
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    گنجور - َآمستردام، هلند

    حالا همه فهمیدند که با اتهام واهی پوشش زنان میتوانند از حکومت آخوندی تخفیف و شاید هم عایدی بگیرند، حتی این دیوانه که باید بستری و مداوا بشود.
    2
    37
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد
    الان اون ایرانیا میان رو منبر سخنرانی میکنن زنها چون کارتن یخچال نداشتن قربانی شدن . ایرانیام فرداش دخترا و زنهاشونو داخل کارتن یخچال میزارن . اگه به این ایرانی گفتن من به این ادما اعتراض دارین باید بگم حقیقت همینه. مگه اون زن چادری که تو مترو یه دختر بدونه چادر رو کتک میزنه ایرانی نیستش؟. مگه اخوندا ایرانی نیستن؟. خب مشکل همینه. تا وقتی این مردم حقایقو درک نکنن حقایق دشمنشون رو نشناسن نمیتونن هیچ غلطی بکنن. دولتم همینو میخواد. اینکه این دشمنیها رو به صورت کانالیزه به طرف کشورای عربی هدایت کنه تا بگن هشتاد میلیون ایرانی باهم مشکلی ندارن و این عراقیا هستن عربا هستن باعث مشکلاتن. تا وقتی مردم قبول نکنن یه عده از خودشون یه عده از همین ایرانیا اومدن این مشکلاتو ایجاد کردن هیچکاری نمیشه کرد. مثل اینه مشکل یه کشور سیلهای فصلی باشه ولی این کشور بگه نه مشکل ما خورشیده نه باران موسمی و فصلی که باعث سیل میشه. مردم باید قبول کنن باید به نقطه ایی برسن که مشکل از خودشونه. لاریجانیها ایرانی هستن و مشکل دقیقا همینه . اما دلیلش اینه این مردم ترسو هستن. نمیخوان حقیقتو قبول کنن
    9
    4
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد
    همه چی رو به جوک و تمسخر میگیرن بعدم انگار تمام مشکلات تموم شده. حافظه تاریخی این مردم کمه. این جمله رو خیلی شنیدین ولی معنیش چیه؟. معنیش اینه که تو تاریخ هیچوقت این مردم صلح و تمدن و پیشرفت نداشتن. وقتی میگیم این مردم اکثریته نه این چند درصدی که از با امکانات کشورای غربی به نون و نوایی رسیدن و تونستن درس بخونن و مهندس دکتر بشن. گرچه همین سهم چند درصدی پیشرفت هیچ تاثیری روی پیشرفت مردم نداشته بلکه عقب گردم داشته. چون این مردم یاد گرفتن یکی اگه پولدار شده و یا دکتر مهندسه حرفهاش درسته پس باید نباید بهش شک کرد. مثل خمینی مثل خامنه ایی مثل بازرگان مثل رضا شاه مثل پادشاه های قاجار مثل پادشاهان صفوی که تخم این بچه بازی رو تو کشور کاشت و الانم تو مناطق زاگرس به بچه بازی افتخار میکنن. مراجعه شود به قضیه تجاوز به سفیر انگلیس . فرقش اینه که الانم هست شدیدترم شده ولی یه تابوی سکوت در جریانه. مثل همون ترسی که مردم دچارشن و تو خارجم نمیخان دلیل اصلی مشکلاتو به زبون بیارن. چون اگه به ریشه و دلایل اصلی این مشکلات و این بحران برسیم به راحتی میشه بر علیه اون غلبه کرد.
    9
    2
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد
    اگه به چهل سال گذشته نگاه کنین دستگاه ترور دولتی همیشه کسانی رو ترور کردن که این مشکلات رو فهمیدن و درباره ی ریشه ها و دلایل اصلی قلم زدن. دستگاه های ترور دولتی هیچگاه به کسانی که گفتن مشکلات کشور عربها یا افغانها یا انگلیس و امریکا هستن کاری ندارن. دستگاه ترور دولتی هیچگاه کسی رو که گفته لاریجانیها عرب هستن و مشکلات کشور عربها هستن رو ترور نکرده و حتی دستم نزده بهش. ولی نویسندگان تو راه ارمنستان رو میخواست به ته دره بفرسته. چون دلیل اصلی مشکلات کشور رو میدونستن. اینکه یک عده از همین مردم از راه به بیراهه رفتن. ترورهای داخل کشور رو ببینین اکثر قربانیها کسانی هستن که به این حقیقت اشاره کردن که مشکل خودمون هستیم. مشکل نه امریکا و انگلیس هست نه عربها. بلکه مشکلات همین مسئولین ایرانی هستن و این مسئولین نه عرب هستن نه امریکایی. ترورهای خارج کشور رو ببینین همه ی قربانیها کسانی هستن که دلایل بحران کشور رو به دوش خود مسئولین کشور گذاشتن و راهکارهایی که برای حل این بحران ارائه دادن همگی راهکاری مستقیم و بر اساس محورهای داخل کشور هست. مثل خانواده های مافیایی
    7
    2
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۵
    میخواستم بگم.. - گنت، بلژیک
    [::study - استکهلم، سوئد::]. کامنت با مشق شب فرق میکنه-جا برای دیگران هم بگزارید-خوب مینویسی متاسفانه طولانی..اره میتونم نخونم..اگه اینو میخوای.
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.