دیدار پادشاه و ولیعهد سعودی با فرزند خاشقجی

شبکه دولتی سعودی گزارش داد سلمان‌ بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با خانواده روزنامه‌نگار کشته شده سعودی دیدار کردند.
 
با این حال روزنامه ایندیپندنت به نقل از منابع خود گزارش داده که سه فرزند خاشقجی به همراه همسر سابقش مدتی پیش از طریق امارات به آمریکا گریخته‌اند و صلاح خاشقجی فرزند چهارم وی که در ریاض مانده، ممنوع‌الخروج شده است.
 
تلویزیون سعودی تصاویری از دیدار صلاح خاشقجی با پادشاه و ولیعهد سعودی را پخش کرده است.
 
ترکیه قتل جمال خاشقجی را برنامه‌ریزی شده عنوان کرده و شماری از قانونگذاران آمریکایی و دوستان خاشقجی محمدبن سلمان را آمر قتل این روزنامه‌نگار در کنسولگری عربستان در استانبول می‌دانند.
+15
رأی دهید
-127

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    لابد فردا در اخبار خواهیم خواند که این پسر هنگام خروج از خیمه سلطنتی پایش لیز خورده و ناگهان خفه شده! و وقتی به زمین خورده بدنش تکه تکه شده و طعمه لاشخور های صحرای عربستان شده و روحش به پدر ‌پیوسته!
    7
    123
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    freedom of the press - تهران، ایران

    آدم کور هم وحشت و ترس و همراه با نفرت را در چشمان پسر خاشقجی میتونه ببینه. آخه اینه چه فامیلی این بابا داره همون بهتر که مرد . تلفظش هم سخته . اه اه اه
    58
    37
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    امکان داره در عالم سیاست ، یک سیاستمدار دچار اشتباه بشه اما من به شخصه به هیچ وجه به درایت و رهبری پادشاهی سعودی شک نخواهم کرد . امکان داره کسانی در دستگاه دیپلوماسی سعودی تصمیمی اشتباه گرفته باشند که فارغ از منصب و پست و مقامشون باید مجازات بشن ولو که اون فرد پادشاه و یا ولیعهد باشه اما کادر رهبری این کشور قطعاً در مسیر درستی است
    92
    17
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    [::freedom of the press - تهران، ایران::]. نام فامیل ایشان، خاشقچی در واقع کلمه تغییر یافته قاشقچی است، تبار این شخص از ترکان عثمانی است و این کلمه ایی ترکی qaşımaq در واقع با ریشه مغولی است!
    4
    37
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    جمال خاشقجی خدا آمرزیده روزنامه نگاری بود که حامی اخوان المسلمین و از ایده داعش دفاع میکرد . حالا اگر رسانه ها موضوع را اینقدر بزرگ کرده و بعضی از کشورها سرو صدای تبلیغاتی راه انداخته اند بخاطر منافع و موجه نشان دادن خود نزد رقبای سیاسی منطقه میباشد. درحالیکه همه کشورها وبعضی ها بظاهر فعالیت گروهای تروریستی داعش و اخوان المسلمین و حزب الله را برسمیت نمی شناسند . و محکوم میکنند. حالا ترکیه هم از این تبلیقات دنبال منافع خود میباشد و از طرفی میخواهد با انزوا کشاندن عربستان خود را در منطقه بعنوان ام القراأ اسلام معرفی کند. وگرنه نه نگران مرگ خاشقجی و نه حامی حقوق انسانها است . ضمنا" ترکیه بالاترین آمار روزنامه نگاران زندانی در دنیا را دارد.
    11
    49
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    ان نگاه های پسر خاشقچی یک نگاه طبیعی تجار اسلحه است
    6
    20
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نارکو - سوئد، سوئد
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. پاچه خاری بسته. نون بازوت رو بخور. چجوری سرت رو جلوی بچه هات بالا نگه می داری وقتی خورد و خوراکشون رو از این راه در میاری؟
    9
    25
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::نازک بین - شفیلد، انگلستان::]. داعش، القاعده ، حزب الله ، الله، اخوان المسلمین همه ریشه ارتجاعی دارند ، اما اخوان المسلمین به بنیاد گرایی داعش نیست ، داعش حتی مساجد را محل کافران میدانند ، خواهان قتل شیعیان هستند ، اما اخوان المسلمین با ادیان دیگر ملایم تر هستند ، به پارلمانتاریسم برای کسب قدرت اعتقاد دارند و خشونت عریان را تبلیغ نمیکنند ، هر چند که آ نها هم دستشان به خون آ لوده بوده است
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::نارکو - سوئد، سوئد::]. بشین سرجات و فکر نکن تنها تو هستی که از کشورت دفاع میکنی، نمیخوام بهت توهین کنم اما وقتی تو توی گهواره خودتو خراب میکردی من در جبهه جنگ ایران و عراق بخشی از سلامتیم رو برای ایرانم هزینه کردم و یک جانبازم . من تنها با جمهوری اخوندی مشکل دارم نه با سرزمین و اگر همین عربها بخوان به خاطر قومیت با ایران بجنگن سینه من اولین سپر خواهد بود اما در بحث عقیدتی من کاملاً با برادران عربم هستم ( فکر نکنم بتونی معنی این کلمات ىی رو که نوشتم درک کنی ) حالا برو جیش لالا
    1
    6
    ‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.