لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛ پرسپولیس فینالیست شد

پرسپولیس با تساوی یک بر یک مقابل السد در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در مجموع به پیروزی دو بر یک مقابل این تیم قطری رسید و برای نخستین بار به فینال رسید. برای پرسپولیس در این دیدار سیامک نعمتی گل زد.
 
پرسپولیس که مسابقه رفت را با گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی یک بر صفر برده بود در بازی برگشت با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، جلال حسینی، سیامک نعمتی، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احمد نوراللهی، گادوین منشا و علی علیپور به زمین رفت.
 
پرسپولیس که در ۱۵ بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده بود، می‌خواست بازی را نگه دارد، اما بغداد بونجاح که معمولا به تیم‌های ایرانی خوب گل می‌زند، در دقیقه ۱۷ دروازه قرمزها را باز کرد.
 
پرسپولیس در ادامه بازی فرصت‌هایی داشت اما شاید بتوان بهترین بازیکن این تیم در نیمه اول را علیرضا بیرانوند نامید که در دقیقه ۴۴ بازی یک موقعیت تک به تک را از حسن هیدوس گرفت تا پرسپولیس در بازی باقی بماند.
 
بازی در نیمه اول با برتری نسبی السد و تک گل بونجاح به پایان رسید.
 
پرسپولیس که نمی‌خواست رکورد ۶ سال شکست‌ناپذیر بودن در بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان را از دست دهد، نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و سیامک نعمتی در دقیقه ۴۹ توانست گل مساوی را وارد دروازه تیم قطری کند.
 
در ادامه تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه حریف بجایی نرسید و هرچند که در اواخر بازی علیرضا بیرانوند با نمایشی درخشان توانست مانع از گلزنی ژاوی، بازیکن سابق بارسلونا شود.
 
پرسپولیس به این ترتیب توانست برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برسد. دیدار رفت فینال روز ۱۲ آبان و دیدار برگشت ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
+80
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    arkadash - نیکوزیا، قبرس

    این هیجان و شور و شوق قابل درکه...اینها تازه به نقطه ای رسیدند که ما بیست سال پیش برای بار سوم بهش رسیده بودیم
    70
    23
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    اتش به اختیار - روستوک، آلمان

    [::arkadash - نیکوزیا، قبرس::]. منظورت جام چهارجانبه ست که قهرمان شدین!؟
    12
    35
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    من و آزادی - بروکسل، بلژیک
    [::arkadash - نیکوزیا، قبرس::]. شما لطفا به خر سواریت برس داداش. تو کار بزرگتر ها هم دخالت نکن،پرسپولیس در حال حاضر داره افتخار افرینی میکن واسه همه ایرانیها از جمله تو که درکش واست سخته. اینو گفتم تا شاید اون سلولهای مغزت یه تکونی به خودشون بدن و بفهمند که این نبرد و افتخار واسه تو هم هست. عزت زیاد
    11
    27
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    M-Zartosht - هامبورگ، آلمان
    کیسه کش اینجا فینال لیگ قهرمانانه آسیاست، جایی نیست که با سه چهار تا بازی بتونی تو امجدیه بهش برسی، اینجا جایی نیست که رو جام قهرمانیش پرچم لبنان و اندونزی و سایر معلولان و چاقال‌های آسیا رو حک کنن!. اینجا ۳۲ تا گردن کلفت آسیا از اول سال میلادی تا آخرش میوفتن به جون هم رفت و برگشت انقدر همدیگرو میزنن تا اونی که واقعا غول‌تر از همه هست به فینال برسه! اینجا تیمای شرق تا غرب میلیون‌ها دلار خرج میکنن که ستاره‌های اروپایی رو جذب کنن که فقط فاتح لیگ قهرمانان آسیا بشن!. کیسه کشای فینال لیگ قهرمانان ندیده بجای اینکه اینجا تو مجازی جفتک بندازید و از توهماتنون بنویسید پاشید برید مقر AFC شاید تونستید اونجا با نفوذی که فرهاد مجیدی در توالت AFC داره یه جام شهدای اندونزی‌ای چیزی واستون تو تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی بشه تا شما نشیمنگاه سوختگان هم به تخصصتون برگردید :).
    10
    17
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    باید تبریک گفت این جریان رو به تمام سردارها و تهدار‌های سپاه و اخوندهایه با عمامه و بی‌ عمامه که تا به حال مدیر عامل و سرپرسته لنگه حمام بودن منجمله وزارته ورزش جمهوریه اسلامی که اتفاقا پسره وزیرش هم لنگیه (که بایدم باشه چون باباش جزوه همین حکومته). اینها بعده بازیه تاج با الهلال و الین خوب میدونستن که جلویه تاج رو نمیشه گرفت و اگه تاج همینجوری پیش بره تیمه مهبوبشون حذف می‌شه. این شد که اومدن تاج رو به وسیله مسولینه خودشون از هم پاشیدن. تیام رفت یه تیمه دسته چندمیه امارات، جبارف رفته داره تو ترکمنستن بازی میکنه، حسینی‌ رو فرستادن لیگه ترکیه و ابراهیمی و نور افکن هم معلوم نیست کجان. بجاش چندتا بازیکنه دره پیت آوردن که رکرده گلزنیشون توی هر صدتا بازی زیر ۱ گل هم نیست. تیمی که ۹۰ دقیقه به الین و الهلال حمله میکرد و ذوب آهن رو با ۳ تا گل میبرد حالا جلویه آفتابه سازیه ورامین هم نمیتونه نتیجه بگیره. ولی‌ تیمی که تا بحال بزرگترین افتخارش قهرمانیه جامه ولایت بوده یهو میاد و میشه فینالیسته باشگاه‌های آسیا که واقعا جوک جالبیه
    19
    10
    ‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    esfahani_90 - اصفهان، ایران
    با دورود به هم وطن‌های آزاد اندیش. به عنوان یک طرفدار آبی این برد و بازی حساب شده و زیبای تیم پرسپولیس مخصوصا در نیمه دوم به کادر فنی‌ و بچه‌های تیم و تمام طرفدار‌های تیم تبریک. با امکانات کم و بسته واقعا شاهکار زدند آفرین. هر کجا هستید شاد و سلامت باشید.
    2
    8
    ‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    اتش به اختیار - روستوک، آلمان
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::]. اب و بریز اونجا که میسوزه😂
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.