توضیحات «پری زنگنه» درباره نسبت خانوادگی خود با خاشقجی

«پری زنگنه» درباره شایعاتی که پیرامون نسبت خانوادگی او با خاندان «خاشقجی»‌ها در عربستان سعودی مطرح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
 
«پریرخ شاه‌یلانی» مشهور به «پری زنگنه» خواننده و پژوهشگر سرشناس ایرانیِ حوزه موسیقی محلی و فولکلوریک ایران در گفتگو با مهر، درباره حرف و حدیث‌هایی که پیرامون نسبت خانوادگی وی با خاندان عربستانیِ خاشقجی – که اخیراً یک نفر از آنها به نام «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار منتقد رژیم سعودی به طرز مشکوکی در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه به قتل رسیده است – و اینکه گفته شده است وی (زنگنه) همسر «عدنان خاشقجی» دلال اسلحه و عموی جمال خاشقجی بوده است، گفت: این ادعا کاملاً بی‌اساس است و همسر بنده یک ایرانی به نام «حسین زنگنه» است.
 
وی هر گونه ارتباط خود با این خاندان سعودی را رد کرد و در عین حال تائید کرد که حدود ۵ دهه قبل، یکی از دخترانش، با «عدنان خاشقجی» عموی «جمال خاشقجی» ازدواج کرده است و حاصل ازدواج «شاه‌پری زنگنه» و «عدنان خاشقجی» هم دو فرزند بوده که هم اکنون نیز در قید حیات هستند.
 
یادآوری می‌شود، عدنان خاشقجی، دلال اسلحه و میلیاردر سعودی سال گذشته در سن ۸۲ سالگی در لندن درگذشت.
+31
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    خودت باش - هامبورک، آلمان

    من که هیچ نفهمیدم هم این ادعا را قویا رد کرده است هم در عین حال تایید کرده است که یکى از دخترانش حدود پنج دهه قبل ازدواج کرده مکه خود ایشان چند سالش است ؟؟ این اخبار بى سر و ته چیه مى نویسین ؟؟؟؟؟
    1
    75
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    حتما" عدنان عرب خیلی ثروت مند بوده و فاصله سنی فراوان با همسرش خانم زنگنه داشته چون انطور که پیداست مادر زن عدنان هنوز در قید حیات می باشند ولی اقای عدنان سال گذشته در سن 82 سالگی به ان دنیا رفته اند.
    1
    26
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
    یادآوری می‌شود، عدنان خاشقجی، دلال اسلحه و میلیاردر سعودی سال گذشته در سن ۸۲ سالگی در لندن درگذشت. ۳ نفر همه در سن ۸۲ سالگی درگذشت 😂
    1
    13
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    شاه پری زنگنه سال ١٩٩١ با عدنان ازدواج کرد تا ٢٠١٤ بعدش هم عدنان هم با زن دیگری ازدواج کرد، چرا میگه ٥ دهه قبل! عدنان هم زمان سه زن داشت همگی هم عاشق ثروت افسا نه ای عدنان شدند....
    1
    17
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Anisa - ونکوور، کانادا
    خانمها ، آقایان ؛ گولِ این تیترهای خبریِ گُمراه کننده رو نخورید . اینکه چرا صدا و سیما و کیهان فضانورد از نسبتِ فامیلیِ مسئولی از ایران با خاشقچی کلمه ای حرف نزده اند و در خبرها عنوان نشده بود ؛ تعجب میکنیم . منظور از همسر عدنان « شاه پری ( اعظم ) زنگنه : هست نه خانم پری زنگنه 79 ساله؛ خانم پریرُخ شاه بلانی ( زاده 1318 - کاشان ) با نام هُنریِ پریِ زنگنه از روشندلانی هستند که صدای ایشان برای افرادی که رده سنیِ بالای 60 سال دارند ، کاملأ شناخته شده هست . همسرِ سومِ عدنان خاشقچی ؛ عموی بیلیاردرِ جمال خاشقچی که رایزن و دلالِ اسلحه بود و در سال 2017 به علت پارکینسون در گذشت ؛ « شاه پری زنگنه » نام دارد و برادر زاده بیژن نامدار زنگنه ، وزیر نفت هستند .که در سالهای ( 2014-1991 ) همسر عدنان بود .با کتمان کردنِ این خبر این شک به میان میاد که شاید خبرهایی بوده که مردم نباید از فامیل دادنِ این دو با خبر شوند ، وگرنه ازدواج برادرزاده ربطی به آقای زنگنه نداره
    1
    18
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.