اعتراف بوکسور حرفه ای به قتل عام ۲ دخترجوان و مادر زن و پدر زنش در خیابان نبرد تهران

رکنا: مردی در اقدامی هولناک اعضای خانواده اش را به قتل رساند.
 
به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 3 بعدظهر دیروز مرد 47 ساله ای همراه برادر بزرگترش پای در کلانتری 132 نبرد گذاشت و از ماجرای قتل  عام اعضای خانواده اش پرده برداشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس وِزه قتل در خانه این مرد جوان در خیابان نبرد جنوبی حاضر شدند. بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که 2 دختر جوان داخل اتاق خواب به طرز هولناکی به قتل رسیده و زوج میانسالی نیز با ضربات مرگبار چاقو تسلیم مرگ شده بودند.
 
عامل این جنایت  به ماموران گفت: از چهار سال قبل با همسرم به خاطر اختلافات خانوادگی دچار اختلاف شدم تا اینکه او یک هفته قبل به خانه برادرش در کرج رفت.
 
وی افزود: ساعت 10 شب سه شنبه 24 مهر ماه سال جاری با توجه به اینکه پدر و مادر زنم برای دیدن نوه هایشان در خانه ما میهمان بودند اقدام به خرید موز و شیر کردم.
 
این مرد ادامه داد: پس از تهیه شیر موز آنها را به داروی خواب آور مسموم کردم و به هر یک از آنها شیرموز مسموم دادم و منتظر ماندم تا آنها بخوابند.
 
وی گفت: ابتدا 2 دخترم برای خوابیدن به اتاقشان رفتند و سپس پدرزن و مادرزنم با پهن کردن رخت و خواب در سالن پذیرایی خوابیدند و این درحالی بود که من خودم را سرگرم دیدن تلویزیون کرده بودم.
 
پدر جنایتکار افزود: پس خوابیدن همه افراد به آشپزخانه رفته و یک چاقوی بزرگ برداشته و سپس به اتاق دخترانم رفتم، نخستین فرد که کشته شد دختر 19 ساله امبود که در رشته حقوق درس می خواند، دخترم به پهلو خوابیده بود که ابتدای سعی داشتم او را خفه کنم که از خواب بیدار شد و به ناچار مجبور شدم با چاقو گلویش را ببرم که بعد از آن دختر 17 ساله ام با صدای درگیری من و خواهرش بیدار شد که به سراغش رفتم و درحالی که روی سینه او نشسته بودم قصد داشتم خفه اش کنم که مقاومت کرد و پس از یک درگیری کوتاه چند ضربه با چاقو به گلویش زدم.
 
این مرد که 25 سال سابقه ورزش حرفه ای بوکس را دارد، ادامه داد: پس از اطمینان مرگ دخترانم به سالن پذیرایی رفتم و گلوی پدرزن 79 ساله ام را بریدم که در این صحنه مادرزن 70 ساله ام از خواب بیدار شد که او را با ضربات چاقو به ناحیه سینه و گلویش از پای درآوردم.
 
وی افزود: پس از جنایت شروع به خوردن میوه و آب کردم و چند ساعتی را بالای سر دخترانم گریه می کردم تا اینکه موضوع با برادرم در میان گذاشته و خودم را تسلیم پلیس کردم.
 
این مرد درباره انگیزه جنایتش گفت: خانوداه همسرم باعث اختلافات شدید من و همسرم شده بودند و آنها را همراه 2 دخترم به قتل رساندم تا سرنوشت دخترانم مثل مادرشان نشود که زندگی دیگران را خراب نکنند.
 
بنا به این گزارش، متهم به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داده شد.
+25
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    چه بکش بکشیه تو این خراب شده،باید دو کیلو تخمه آفتابگردون بخریم و بشینیم پای خبرا،یعنی تگزاس باید بیاد جلوی ما ایرانیا تعظیم کنه،والا به غورعاااااان 😏😏😏
    4
    50
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    جهان آفرینش - تهران، ایران

    این رژیم از مردم ایران زامبی ساخته.
    3
    55
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    امت اسلامی که میگن همینها هستند یک مشت بیمار روانی همه اینها تربیت شده در دامان پر محبت اسلام تربیت میشن وبعد می افتن به جان یک دیگر
    2
    26
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    باید دارش بزنند و انقدر اون بالا نگه اش دارند تا ذلیل مرگ بشه. خداوند وقتی به تو بچه میده میگه اینها امانت هستند یعنی تو مالکیتی نداری و این امانت ها هر کدوم اخلاق و منش خودشون رو خواهند داشت و این حیوان به نظر من سرمست از غرور و حسادت بوده .چون فقط یک حیوان هستش که نمیتونه درک کنه بچه ها طبیعتاً در درگیری پدرومادر طرف مادر رو خواهند گرفت چون ذاتا مادر ضعیفتر هستش و این حس ترحم عادی و طبیعی همه بچه هاست حتی خود این حیوان هم بین مادر و پدرش قطعا همین حس رو بروز میداد. کسی رو که باید میکشت خودش بوده چون اساس اینکه بچه هاش یا خانواده زنش یا بقیه در اختلاف او و همسرش دخالت میکردند بی عرضگی خودش بوده که نتوسته اختلافات زندگیش رو جلوی دیگران مطرح نکنه و با دعوا و درگیری جلوی بچه هاش و بقیه زمینه دخالت آنها رو فراهم کرده و حالا هم کینه این افراد رو به دل گرفته که چرا پشتی مادرشون یا دخترشون رو کردند و بهانه میاره که آنها رو کشتم چون نمیخوام کس دیگه ای بدبخت بشه ! تو چه کسی هستی که بخوای تصمیم بگیری برای زندگی دیگران؟اینها نشان از اشتباهات حکومت دینی در 40 سال گذشته اس
    0
    22
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    از مسئولین یابوی جمهوری اسلامی خواهش میکنم بعد از کشتن این شیطان گوشت اون رو بسوزونن و احیانا به حیوانات وحشی ندن چون قطعا باعث هاری شدید میشه.
    0
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.