کشف محموله میلیاردی ماده مخدر مرفین در ایران

عکس تزئینی استالعربیه : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در ایران از انهدام یکی از باندهای قاچاق مسلحانه محموله‌های کلان ماده مخدر مرفین در شرق استان کرمان خبر داد و اعلام کرد که محموله میلیاردی این ماده مخدر در بم متوقف شده است.
 
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان در ایران، سه‌شنبه 16 اکتبر محمد ضیاءالدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در ایران گفت که شامگاه گذشته طی دو عملیات انجام گرفته توسط نیروی‌هایی که آنها را «سربازان گمنام امام زمان» نامید در اداره اطلاعات شهرستان بم، در مجموع 612کیلو و 800گرم مرفین و 212کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
 
وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بالغ بر 19‌میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: «پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که اعضای باند قاچاق بین‌المللی مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان دارند».
 
دادستان بم افزود: «سرانجام شامگاه گذشته افسران اطلاعاتی موفق شدند در دو نقطه مختلف باند مذکور را مورد ضربه قرار دهند و در این عملیات علاوه بر کشف مواد فوق، مقادیر لوازم و تجهیزات لجستیکی از قبیل یک دستگاه کامیونت و یک خودروی سواری توقیف شده است».
 
ضیاءالدینی گفت: «در بازرسی از دستگاه کامیونت نیز مقدار 612کیلو و 800گرم مرفین که به طرز ماهرانه‌ای توسط اعضای باند در سقف کانتین خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد».
 
گفتنی است، پیش از این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای ایران، با یادآوری اینکه 25 کشور در دنیا درگیر مواد مخدر هستند که دو کشور وزیر مبارزه با مواد مخدر دارند، اعلام کرد که ایران رتبه اول مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در دنیا را دارا است بنابراین به صورت جدی نیاز است وزیر مبارزه با مواد مخدر تعیین و وزارت خانه تشکیل شود.
+48
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    سربازان گمنام غلط کردند این محموله متعلق به سپاه قاچاقچی است ;) و مرفین را برای پروستات عظما چلاق میخواستند ;)
    5
    17
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.