فال روز سه شنبه ۲۳ اکتبر - ۱ آبان.

فروردین
 
توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.
 
 
اردیبهشت
 
ممکن است که شما از حرفهای دیگران و خواسته‌هایی که ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال که آروزی واقعی شما این است که زمان کمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی‌توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی که دیگران شما را در آن شرایط قرار داده‌اند فرار کنید. انرژی‌تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینکه یک گفتگوی معنوی امروز می‌تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش کارهایتان بهتان بیاموزد.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
 
خرداد
 
اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.
گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است
گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است
تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.
 
 
تیر
 
شما امروز احساس می کنید که از آسایش و راحتی همیشگی تان بیرون آمده اید. شما وقتی که برای انجام دادن کاری آماده نیستید، واقعاً دوست ندارید که آن کار را انجام دهید، اما شهامت جواب منفی دادن را هم ندارید. خوشبختانه شما می تواند بدون از دست دادن موقعیت هایتان مسئولیتی جدید را نیز قبول کنید. شما قادر هستید خیلی بهتر آز آنچه فکر می کردید وظایفتان را انجام دهید.
دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد
کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.
 
 
مرداد
 
شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.
 
 
شهریور
 
شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می‌زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می‌شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه "خودجوشی" می‌شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!
صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست
قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
 
مهر
 
شما چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تو را می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.
 
 
آبان
 
مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی‌تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است
طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است
تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.
 
 
آذر
 
شما معمولا دوست ندارید جواب منفی از کسی بشنوید و الان مجبورید به فرد قدرتمندتری که روی شما کنترل دارد جواب پس بدهید. شما وسوسه شده‌اید با تظاهر کردن به اینکه بیشتر از آن چیزیکه در واقع هستید اطلاعات دارید جایگاهتان را حفظ کنید. متاسفانه این استراتژی سبب به وجود آمدن دردسرهای بیشتری می‌شود و اوضاع را بدتر می‌کند. پس با صداقت داشتن در همان مرحله اول سعی کنید زمان خود را ذخیره کنید.
ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت
وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.
 
 
دی
 
امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته اید قصد پنهان کردن ضعف های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.
روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست
نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست
تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.
 
 
بهمن
 
به نظر می‌رسد اگر امروز واقعا ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار بروند و آسمان تان صاف شود، شما بتوانید دید روشنی از اتفاقاتی که در آینده برایتان می‌افتد داشته باشید. شما تا حدی قادر به دیدن چیزهایی که می‌خواهید هستید و می‌دانید که چگونه باید به آنهادست یابید، همچنین این توانایی را دارید که برای رسیدن به آنها از هر راهی که می‌خواهید بروید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای خودتان اهداف متعالی و بزرگی در نظر بگیرید و با کمی پشتکار و در عین حال شانس،‌ قادر خواهید بود که رویاهای همیشگی خود را معنی ببخشید و آنها را محقق سازید.
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.
 
اسفند
 
امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.
زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت
تعبیر:رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش..
+4
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.