فال روز شنبه ۲۰ اکتبر - ۲۸ مهر.

فروردین
 
در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
 
اردیبهشت
 
امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.
می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب
می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.
 
 
خرداد
 
امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید! فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.
 
 
تیر
 
امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.
 
 
مرداد
 
اتصال پیچیده ونوس- کارن امروز در نشان شما دیده می‌شود، و بیانگر این است که هنوز فرصت این نیست که از احساسات شدید خود که برای رهایی و آسودگی شما می‌آیند دست بکشید. شما می‌توانید با یک برخورد بچگانه با موقعیت‌های دشواری که برای بزرگترها بوجود می‌آید قضیه را فیصله دهید و این می‌تواند همه کسانی را که درگیر هستند خلع سلاح کند. فقط سعی نکنید کار خارق العاده‌ای انجام دهید. ممکن است برای کمی پیشرفت راه طولانی وجود داشته باشد!
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.
 
 
شهریور
 
شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!
رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست
تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
 
مهر
 
حالا که ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت هایتان پیش شما می آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می گیرید و به محض اینکه یکی از آنها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می شود برایتان مشکل درست می کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی هم نمودار شود.
آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست
خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست
تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.
 
 
آبان
 
امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.
 
 
آذر
 
مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما
تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.
 
 
دی
 
شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع برنامه ها و نقشه ها اولیه شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه، کارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
 
 
بهمن
 
شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصیتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشکلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.
 
اسفند
 
امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما کار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست
زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی..
+5
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.