حرف های یک معلم معترض در دومین روز تحصن معلمان و فرهنگیان

یک معلم معترض با انتشار ویدئو در فضای مجازی از پایین بودن دستمزد فرهنگیان به مسئولان انتقاد کرد. معلمان و فرهنگیان ایران در اعتراض به مشکلات صنفی خود از ۲۲ مهرماه در شهرهای مختلف تحصن کردند.
+118
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    آخه خروجی کار شماها چیه که بیشتر هم میخوایید؟ بچه ها رو که میزنید! تو کلاسهای عادی درس خوب نمیدید تا کلاسهای جبرانی و تقویتی برگزار کنید و خانواده ها رو تیغ بزنید! نود درصد شما دو شغله هستید و تو کلاس چرت میزنید! ارزشیابی علمی هم که نمیشید! فقط تظاهرات رفتن و پول گرفتن؟ نهایت 7 ماه در سال کار میکنید بقیه اش سه ماه تابستون و تعطیلات عید و باقی تعطیلات هستش ..آخه بازدهی این سیستم آموزشی چیه؟ و چرا باید بیشتر پرداخت بشه؟ حداقل بگید برای چه چیز بیشتری قراره افزایش حقوق بگیرید؟ به طور کلی حقوق همه کارمندان و کارگرها در این روزها کفاف نمیکنه و اگر افزایش حقوق باید صورت بگیره باید برای همه بصورت یک ضریب مشخص انجام بشه ولی اینکار تورم زیادی ایجاد میکنه و متاسفانه مردم بیشتر ضرر خواهند کرد چون به تناسب افزایش حقوق کلی شک نکنید بخشهای خصوصی و مالک خونه و بقال و چقال و تاجر و دکتر هم قیمتهاشون رو بالا خواهند برد و اگر به تجربه دیگران توجه کنند می فهمند که حقوق ثابت بگیران متضرر خواهند شد. بهترین روش برخورد با این نوع شکاف طبقانی دادن بسته های حمایتی مالی و کالایی هستش.
    66
    8
    دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::paksan - ایران، ایران::]. مفت خوری و حقوق و مزایاهای خوب کارمندان وزارت خونه ها و بانکها رو ببینی اینارو نمیگی. میبینی که یارو پول نداره دندون جلوشو درست کنه.
    3
    37
    دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.