جزئیات جدید از "سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری" قالیباف در استرالیا + ویدیو

آمدنیوز - روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۹۶ و تنها چند روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، «محمدباقر قالیباف» طی نامه‌ای خطاب به «ملت شریف ایران» از اموال خود رونمایی کرد.
 
وی مدعی شد در حساب بانک ملی‌اش، ۳ میلیون تومان و در حساب بانک شهر ۲۵ میلیون تومان پول دارد و یک باب مغازه ۱۵ متری در بازار خیام مشهد، تنها دارایی‌های او در این دنیاست.
 
وی در شرح اموال فرزندش «اسحاق قالیباف» نوشت که او یک دستگاه خودروی نیستان پاترول مدل ۷۱ و یک‌دستگاه موتور سیکلت دارد و مجموع موجودی وی در بانک‌های اقتصاد نوین، سپه، ملی و صادرات در حدود یک میلیون تومان است!
 
قالیباف در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی شده بود «منافع ۹۶ درصد جامعه را تعقیب می‌کند نه ۴ درصد بالای جامعه را!»
 
اما ۹۶ درصدی‌های واقعی جامعه چه کسانی هستند؟
 روز یک‌شنبه ۸ مهرماه، وب‌سایت «آواتودی» از آدرس منزل «اسحاق قالیباف» در ملبورن استرالیا پرده برداشت. پس از آن خبرنگار «آمدنیوز» دریافت که «اسحاق قالیباف» یک LEVEl از برج لاکچری Vogue Plaza در خیابان Chapel ST واقع در ثروتمندترین منطقه‌ی ملبورن را خریداری کرده است.
 
در این ساختمان که یهودیان آن را ساخته‌اند، مغازه‌های بسیاری از مشهورترین برندهای تجاری دنیا وجود دارد.
 
منزل «اسحاق قالیباف» در یکی از طبقات فوقانی این برج قرار دارد که از «ریل استیت مارشال وایت» به مبلغ صد میلیون دلار خریداری شده و متراژ آن در حدود ۸۰۰ متر است.
 
بر در و دیوار این منزل تصاویر تمامی یاران غار محمدباقر قالیباف قرار دارد جز تصویر علی خامنه‌ای رهبر حکومت ایران و ولی‌نعمت وی.
 
«اسحاق قالیباف»، علاوه بر این منزل سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در استرالیا داشته و چندین ملک و پمپ بنزین را خریداری کرده که این دارایی‌ها در «فامیلی تِراست» نگهداری می‌شود.
 
«اسحاق» علاوه بر سرمایه‌گذاری اموال ملت ایران در استرالیا، انحصار واردات گوشت استرالیایی به ایران را نیز به همراه پدر در دست گرفته و ماهانه ده‌ها تن گوشت به ایران وارد می‌کند که حق کمیسیون «اسحاق» از یک کیلو گوشت وارداتی به ایران، «چهار دلار جهانگیری» است.
 
حال «محمدباقر قالیباف» باید پاسخ دهد که چگونه سرمایه‌ی ملت ایران را از عمان و قطر به استرالیا منتقل می‌کند؟ این سرمایه‌ی عظیم از کدام محل به دست آمده است؟ وی از کدام معامله‌های بزرگ پورسانت دریافت کرده است؟ کدامین اجناس قاچاق را از کدام مبادی وارد کشور کرده و چه میزان در تجارت مواد مخدر دست دارد؟ این‌ها سؤالاتی است که اگر وی به آن پاسخ ندهد، ممکن است اسناد آن‌ها توسط «دلسوزان ملت» در اختیار «آمدنیوز» قرار گیرد!
«آمدنیوز» در پی کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاسد مالی کلان محمدباقر قالیباف و فرزندان فاسدش است که پس از به دست آوردن اطلاعات تکمیلی جزئیات آن برای اطلاع مردم ایران منتشر خواهد شد.
+239
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    آنتیکور - بروکسل، بلژیک

    یعنی اینا دیگه باید دنبال سوراخ موش بگردن برای قایم شدن
    7
    197
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    این قالیباف از درجه دزدی تقریبا تو رده لاریجانی ها و خامنه ای هستش .
    7
    134
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه

    برادر ارزشى و مدیر متعهد از بدو تولد فرزند دلبندش، فکر این را کرده است چه اسمى بر او بگذارد که مورد پسند همسایه هاى آینده اش قرار گیرد! اسم او را على اصغر و محمد على نگذاشت، بلکه اسحاق گذاشت ، چون میدانست کجا خواهد رفت!
    4
    92
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    shahruz-kh - فرانکفورت، آلمان

    ۱۵۰۰۰۰*۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰=۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال. با دلار امروز میشه پانزده هزار میلیارد تومان ،باهاش میشه صد تا مدرسه فوق مدرن تو یران ساخت.
    3
    82
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان

    نووووووووش جانشان گوارای وجودشان. به شما احمقهای حسود چه ربطی داره کی چی داره؟ شما ملت بیشعور احمق به فرائض دینی تان روزه و نمازتان و اربعینتان مشغول باشین تا زودتر به بهشت موعود تان واصل بشید . امیدوارم به فلاکت و بدبختی و حقارتی به مراتب بیشتر از اینها دچار شوید .ایران را با مغزها و افکار و عقاید پوسیده تان ویران کردید و هنوز در خواب جهل و خرافاتید هیج وقت هم بیدار نخواهید شد.
    10
    142
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    برخی عوامل ساواکی این سایت فقط گیر دادن به رادمردی چون آقای محمد نوری زاد که: "چون وی را نمی کشند پس از عمال رژیم و سوپاپ فشار هست" !!!! عمال رژیم همین خالیباف ها و خاوری های وطن فروش و غارتگری هستند که زیر سایه رهبری سرمایه ملت را غارت کرده و سهم رهبری و پسرش را هم به حسابشان در بانکهای خارج واریز میکنند.
    25
    36
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    قالیباف جهت خر کردن امت و بسیجی ها در زمان ریاست شهرداری تهران جهت درمان و چک آپ بدرمانگاه شهرداری واقع در شریعتی بعد از همت مراجعه میکرد
    3
    49
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    [::آنتیکور - بروکسل، بلژیک::]. نه جونم اینها برای خودشون بهشتی را که به ملت بعد از مرگ قول دادند در این دنیا خردیند و سوراخ موش فعلا شده لانه ملت همیشه سر کارایران است و در اینده هم حسرت زندگی اینها را خواهد خورد.در ضمن از کی بترسن که برن تپ لانه موش؟ از شپش شش پای تنبان ورماخت یا تهوع اسلامی؟
    4
    50
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد
    یه عدم نمیتونن کاری کنن میان به دنیا فحش میدن مرگ بر دنیا میگن تا عقده هاشون خالی بشه. چرا؟. چون مفت خورن چون تنبلن. یکیشون توقع داره امریکا بیاد دولتو براشون عوض کنه. یکی به المانیا فحش میده چون خودش نمیخواد یه قدم کوچیک برداره. یکی از روشنفکرای خیلی خوب قدیم چه زیبا میگفت که ایرانی جماعت وقتی بهش فشار میاد الان این اپوزیسیونای ایرانی مفت خور خارج نشینم تنها کاری که کردن از این پهلو به اون پهلو غلطیدن و فکر میکنن کار خیلی سختی کردن و بقیه شو امریکا باید انجام بده. ولی خداییش کدوم اپوزیسیون؟ ۹۹ درصد کل ایرانیایی که تو سوئد پناهنده هستن هر سال میرن ایران اینا اپوزیسیونن؟ . تنها همین دلیل کافیه که بدونین ایرانی جماعت همشون از یه قماشن. چه دولتیا چه این اپوزیسیون اینوری همشون یکی ان. همشون دستشون تو یه کاسه هست. این خیمه شب بازیا رو راه انداختن به اسم اپوزیسیون بیان خارج و پولا رو بیارن سرمایه گذاری کنن بعدم تو اینستاگرامشون بیان زر بزنن زحمت کشیدن پول در اوردن.
    33
    16
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد
    خیلیایی که اینجا میشناسم و همه ایرانیا با انگشت نشونشون میدن طرف پولداره سابقه شونو نگاه کنی همشون این پولا رو از ایران اوردن. بعدم میان زر میزنن ما موفق هستیم چون ایرانی هستیم. بعدم به پولی که از ایران اوردن اشاره میکنن و میگن ببین. این پولم منم موفق شدم. بارها شده طرف از ایران اومده اینجا یه شبه صاحب کلی کارگاه و خونه شده بعدم میاد میگه ما ایرانی هستیم زود موفق میشیم مردم جاهل احمقم باور میکنن . هرچقدرم بیل گیتس باشی تو یکی دو ماه موفق نمیشی. این مردم بدبخت و خاک توسر ایرانم به جا اینکه بیان سند و مدرک ازشون بخوان این پولا رو چطور داخل ایران کسب کردن میان زر میزنن و براشون سوت میکشن. به جا اینکه بیان جلو خونشون تظاهرات کنن و منبع اصلی پولاشونو بخوان میان زر میزنن طرف ایرانیه موفق شده. مشکل ماها اینه. مشکلمون اینه فکر نمیکنیم. نمیخواییم قبول کنیم اینا پولای کثیف و پولایی که حق من و شماست رو میارن خارج سرمایه گذاری میکنن. برا اینا سوت نزنین. برین ازشون سند مدرک بخوایین این پولا رو چطور کسب کردن.
    34
    22
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    اظهال نظر - تریر، آلمان

    پس این دوستمون نمیخاد کانادا بره؟ داره کارایه استرالیاشو جور میکنه واسه خودشو توله هاش...
    2
    25
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    این دزدی قطره‌ای از اقیانوس دزدی هاست ،دزدی های قلیباف حدود ۴ میلیارد دلار میباشد که در ونکوور کانادا و الان هم در استرالیا میبینید سرمایه گذاری کرده است. مرگ بر آخوند دزد و فاسد به رهبری خامنه‌ای و شاهرودی دزد و اجنبی
    2
    34
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    اینکه این کله گنده های رژیم میلیاردی دزدی میکنند خبر جدیدی نیست. اما اینکه یک مشت ساندیس خور در این سایت ؛ماله کشی و کاسه لیسی میکنند چندش آوره
    1
    18
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Roma55 - لانسینگ، انگلستان
    اینها دقیقا همان الاغ زاده ها با ژن بر تر میباشند که موقع تولد داد میزنند یا........!!!
    1
    10
    دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    CanIR1393 - کانادا، کانادا
    این خبر به نظر دروغ میاد بی بی سی خیلی از کاندیدا توری قالیباف می ترسه ولی اگه ثابت بشه وای بحالش.
    8
    1
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    این دلیل زرنگی انها نیست بلکه دلیل بیعرضگی ۷۵ میلیون ایرانی است که فکر میکنند تافته جدا بافته هستند!
    0
    5
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.