وزارت اطلاعات ایران از ضربه به یک گروه مسلح 'تجزیه طلب' در کرمانشاه خبر داد

این تصویری است که وزارت اطلاعات به عنوان 'خانه تیمی' مورد حمله منتشر کرده است وزارت اطلاعات ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که مامورانش با حمله به محل استقرار اعضای مسلح یک گروه "تجزیه طلب" در کرمانشاه، دو نفر از آنها را کشته‌اند.
 
بیانیه وزارت اطلاعات می‌گوید که این افراد "از مرزهای غربی وارد و در خانه تیمی مستقر شده بودند".
 
وزارت اطلاعات مشخصات افراد و نام گروه آنها را اعلام نکرده، اما این گروه را "تروریستی" توصیف کرده است.
 
این چندمین درگیری است که در ماه‌های اخیر میان ماموران امنیتی و نظامی ایران و گروه‌های مخالف مسلح در مناطق غربی ایران گزارشی منتشر می‌شود.
 
گفته شده که ماموران اطلاعات از خانه‌ای که مورد حمله قرار گرفته "چند قبضه سلاح، نارنجک، تجهیزات جنگی و اسناد" داخلی گروه را کشف کرده‌اند.
 
وزارت اطلاعات ایران با استناد به اسناد ادعایی این افراد را متهم کرده که با "حمایت کشورهای مرتجع عربی" به دنبال "چندین اقدام تروریستی در استان کرمانشاه" بودند.
 
هرچند نام گروه مورد حمله وزارت اطلاعات اعلام نشده، عکس دو نفر از آنها منتشر شده است.
+17
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    این انگلهای داعشی را باید البته در نطفه از بین برد، شکی نیست، در همه ی کشورها، امنیت و تمامیت حرف اول را می زند، البته قانون و احترام به حقوق مردم و ازادی را نباید فراموش کرد،
    23
    12
    شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Dalahoo834 - کرمانشاه، ایران
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. فرق تو با داعش چی هست؟ وقتی میخواهی یک ملت از ریشه از بین بره؟ خوب حکومت انگ تجزیه طلبی، جاسوس و توهین به مقدسات اسلام و نظام را بهانه کرده است که تمام مخالفان خود سرکوب کند. وقتی حکومت میگه که شاه خائن بود، آیا بود؟ یا وقتی میخوان تخت جمشید را با خاک یکسان کنند، آیا باید این کار را کرد. آدمهایی که حرفهای نظام و تحت تاثیر رسانه های آن قرار میگیرند دو حالت بیشتر نداره. یا بسیجی هستند یا اینقدر نفهم هستند که این حرفها تو کله پوکشون فرو رفته. البته هموطنان الان آگاه تر از آن هستند که فریب نیرنگهای این رژیم فاسد بشن.
    6
    11
    شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شهلای من - بروکسل، بلژیک
    لعنت بر هرچه خائن به وطن باد مردان . یه عده..... با دلار های عربی در تلاش برای بدنام کردن مرزنشینان زجرکشیده و مظلوم ایران هستند ایران با وجود این اقوام دلاور پاینده بوده هست و خواهد بود
    8
    10
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    عجب گروه تجزیه طلبی که برای کارهاشون پاساژ اجاره میکنه!
    1
    6
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::Dalahoo834 - کرمانشاه، ایران::]. خودت را لطفا با تخت جمشید و تمامیت ایران مقایسه نکن، ایرانی بمانید، ایرانی بجنگید، ما همه در یک کشتی هستیم، تجزیه طلبی و نارنجک و داعش هم موقوف!!
    3
    1
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::Dalahoo834 - کرمانشاه، ایران::]. شما هم حوصله دارید بنشینید و به خرص اهنگری یاد بدید، شما بجای این حرفها از این تازه ایرانی شد ه ها بپرس چند وقته ایرانی هستی وی پایتخت ایران کجاست
    1
    3
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Dalahoo834 - کرمانشاه، ایران
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. نتیجه: شما عضو بسیج تورنتو هستی. من دانستم آنجا هم پایگاه فعال زده شده است. از قول یه هموطن عزیز که واقعا حوصله داری به خرس آهنگری بدی.
    0
    1
    دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::Dalahoo834 - کرمانشاه، ایران::. فکر می کنم نظر من روشن و بدون ابهام است! ما ایرانیان همه جور هستیم! در مقابل شما هم متحد خواهیم بود، ایده ی زشت جدایی طلبی را در هر پوششی که قایم کنی، ما ایرانیان انرا پس خواهیم زد.
    1
    0
    دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. شما از کدوم ایران ....؟،ایرانیکه دریای خذرش شد سهم پوتین به اضافه بندر لنگه،جزایر ابوموسی وتنب کوچک و بزرگ را بی سرو صدا پیش کش امارات کردند که بتوانند از بانکهای انجا میلیاردهای دزدی خودشون را جابجا کنند؟، خلیج فارس را به چینیها فروختند، چابهار را به هندیها ،حداقل قسمت اصیل ایران یعنی کردستان بگذاریم قبل از اینکه زباله دان اتمی روسیه بشه ،از ایران جدا بشه که حداقل نسل اصیل اریایی کاملا از بین نره!
    1
    1
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. دقیقا! همین ایران که هست، بوده و خواهد بود، و نسلی یافت نخواهد شد که بتواند خاک را با ژن خودش تعویض کند! Sorry Ebn Moljam!
    0
    0
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.