پزشک اهوازی به دست خانم منشی کشته شد

خانم منشی که در اقدامی کینه جویانه پزشک اهوازی را با ضربه‌های پیچ گوشتی به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد. سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان در تشریح جزئیات قتل این پزشک اهوازی به فارس گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی درباره وقوع یک فقره قتل در کیلومتر 25 جاده رامهرمز به اهواز، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز ابلاغ شد. در نخستین تحقیقات پلیسی مشخص شد مقتول یک پزشک متخصص داخلی و ساکن اهواز بوده که در مسیر اهواز به رامهرمز به قتل رسیده و جسدش در کنار خیابان رها شده است.مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز در ادامه بررسی‌ها دریافتند قتل از سوی منشی‌ خانم مطب این پزشک رخ داده است.
بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از 24 ساعت وی را دستگیر کردند.وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل گفت: به‌دلیل اختلاف‌های شخصی تصمیم به انتقام‌جویی و قتل وی گرفتم و پس از آنکه با ضربات متعدد پیچ گوشتی وی را از پای درآوردم جسدش را کنار خیابان رها کردم.متهم برای تکمیل تحقیقات و رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.
+24
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    اگر پزشک هرزه بوده,حقش بوده
    3
    10
    شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    شاه و شیخ - تهران، اسپانیا
    با اینکه هرگونه توهین, خشونت فیزیکی و یا حذف فیزیکی از بن مردود و خارج از شان و منزلت انسانی است, ولی قریب 70 درصد جامعه پزشکان ایرانی به لحاظ اخلاقی کثیف, به لحاظ شغلی پول پرست, و به لحظ سیاسی- اجتماعی, نون به نرخ روز خور هستاند.
    2
    21
    شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.