ویدئویی از خاشقجی و ۱۵ مظنون به «قتل» وی در استانبول

یکی از رسانه های ترکیه همزمان با انتشار تصاویر دوربین های مداربسته از جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان و ۱۵ تبعه عربستانی مظنون به قتل وی، روز چهارشنبه از شناسایی این افراد خبر داد.
 
روزنامه دیلی صباح روز چهارشنبه گزارش داد که ۱۵ فرد مظنون به دخالت در ناپدید شدن جمال خاشقجی را شناسایی کرده است. به گزارش این رسانه اتباع فوق عضو یک تیم اطلاعاتی عربستان بودند.
 
جمال خاشقجی از روز دوم اکتبر (۱۰ مهر) و پس از ورود به ساختمان کنسولگری عربستان ناپدید شده است. او برای اخذ مدارکی برای طرح ازدواجش به کنسولگری رفته بود. نامزد او مدعی است که جمال خاشقجی هرگز از ساختمان خارج نشد.
 
گروهی از مقامات ترکیه بر این باور هستند که جمال خاشقجی داخل ساختمان کنسولگری به قتل رسیده است. به گفته آنها جسد این روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان قطعه قطعه شده و درون جعبه هایی قرار گرفته که از ساختمان خارج شده است.
 
از سوی دیگر گفته می شود تصاویر منتشرشده از دوربین های مداربسته که در روز دوم اکتبر به ثبت رسیده است ورود ۱۵ تبعه عربستانی به استانبول و سپس ساختمان کنسولگری عربستان را نشان می دهد.
 
به گزارش روزنامه دیلی صباح این ۱۵ نفر روز دوم اکتبر وارد فرودگاه آتاتورک استانبول شدند. این رسانه اشاره ای به منبع تصاویر و اطلاعات منتشر شده نکرده است.
+45
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    قابل توجه مجاهدین و سایر پیر و پاتال های حقوق بگیر از عربستان ؛ و تمام وطن فروشانی که به فرمان عربستان ؛ طبل تجزیه ایران را میزنند ؛ آن روزی که تاریخ مصرف تان تمام شد و برای دریافت چک ماهانه به سفارت تازیان رفتید ؛ شاید به صورت کنسرو ماهی تن خارج شوید
    14
    43
    ‌پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    خودت باش - هامبورک، آلمان

    تیکه کردن یه ادم ترور نیست !!! این پول چقدر کثیف است ال وهاب و عرب چقدر خونخوار و پست رذل هستن و این ترکیه چقدر نا امن واسه کسائی که سیاسى هستن مگه فولاد وند و یا شایان کاویانى نبودن که توى ترکیه رفتن و دیکه هیج خبرى ازشون نشد !
    3
    35
    ‌پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    خدا رحمتش کنه ، چقدر پسر خوب و نازی بود
    15
    12
    ‌پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    80 میلیون آدم در ایران گروگان هستن و دارن زجر میکشن و دچار مرگ تدریجی هستن اونوقت شما گیر کردین توی خاشقجی!!! غصه ملت عربستان خیلی ناراحتتون میکنه؟ خیالتون راحت اونا از 7جدوآباد ما زندگی بهتر و راحتتری دارن. و یه مزدور مثل خاشقجی هیچ اهمیتی برای مردم عربستان نداشته. البته که باید غصه مزدور حکومت متجاوز ایران رو خورد.
    16
    17
    ‌پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    چرا کسی ودیوی ورود ادمخورهای سپاه و وحشیهای مزدورش به سوریه و سلاخی زن و بچه ملت را نشون نمیدن
    3
    9
    ‌پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.