رای معنادار مردم به سامان قدوس در نظرسنجی نود

خبرآنلاین نوشت: نظرسنجی برنامه نود این هفته به این اختصاص داشت که مردم به کدام بازیکن تیم ملی برای گلزنی در جام ملت های آسیا پیش رو امید دارند. سامان قدوس در بین گزینه ها با بیشترین رای اصلی ترین امید مردم برای انجام چنین کاری در امارات شناخته شد. این در حالی است که قبل از شروع برنامه خیلی ها نسبت به حضور سردار آزمون در بین گزینه ها انتقاد داشتند و در نهایت هم اکثریت آرا برای قدوس بود.
+50
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    با تمام احترامی که واسه کیروش قاعل هستم ولی بزرگترین اشتباهش تو این بود که بازی زیادی به سامان نداد و این پسره بچه ننه سردار آزمون رو گذاشت فیکس بازی کنه خدا وکیلی سبک بازی سامان خیلی بهتر از سردار هست
    9
    38
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    استاندارد دوگانه کی روش باعث ناامیدی مردم میشه. سردار آزمون اصلا در حد تیم ملی نیست و باید کنار گذاشته میشد ولی کی روش با اینکه او خداحافظی کرده بود بازم دعوتش کرد و این نشون میده کی روش انقدر هم که میگه بازیکن باید سرباز تیم ملی باشه درست نیست و خودشم فقط برای افراد خاصی به این موضوعات اعتقاد داره. قدوس از تیم ملی سوئد گذشت به تیم ملی ایران آمد و مردم ایران هم فهم و شعور دارند و می فهمند که چه کسی برای خاکش و کشورش ارزش قائله و چه کسی فقط واسه سود و منفعت دنبال اسم ایران هستش .
    4
    5
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.