سرقت با نسکافه داغ

داماد شرور که پس از بی‌هوش کردن پدرزن و باجناقش اموال آنها را سرقت کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، یازدهم مهر امسال بود که پرونده‌ای با موضوع سرقت به شیوه بیهوشی از کلانتری ۱۲۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد. شاکی پرونده مدعی بود که سرقت توسط باجناقش انجام شده است.

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه اعضای خانواده‌اش به شهرستان رفته بودند؛ روز سه‌شنبه هشتم شهریور ما به همراه پدرخانم و باجناقم در خانه پدر همسرم بودیم؛ حوالی ساعت 10 شب بود که باجناقم برای ما نسکافه آورد. اما پس از نوشیدن مقداری از نسکافه هر دو نفرمان از هوش رفتیم. روز بعد، حوالی ظهر با حالت گیجی به هوش آمدم و پس از رسیدن مادر همسرم از شهرستان متوجه سرقت مقادیری طلا و جواهرات، وجه نقد، اسناد مالکیت خودرو، دسته چک و مقادیری لوازم دیگر از خانه خودم و پدرهمسرم شدم.

کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی پرونده اقدام به شناسایی محل سکونت باجناق شاکی به نام علیرضا در منطقه تهرانپارس کرده، ضمن هماهنگی با مقام قضایی این شخص در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از محل قسمتی از مدارک شناسایی سرقت شده کشف شد.

با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، مردجوان در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده، اما درادامه وقتی با مستندات وشواهد روبه رو شد و بخشی از اموال مسروقه نیز توسط مأموران از او کشف شد به ناچار به سرقت از خانه پدر همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری  رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در ادامه افزود:متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات از متهم برای شناسایی انگیزه وی و کشف همه اموال مسروقه ادامه دارد.
+9
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.