سرباز شجاع وطن یا سرباز منحرف هوسباز؟

این تصویر احتمالا جنجالی‌ترین عکس از حادثه روز شنبه اهواز است، اکثر مردم از این سرباز را به خاطر فداکاریش برای نجات یک دختر جوان تقدیر کردند ولی او منتقدانی هم داشته است.
+215
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    هانی سیاه - استکهلم، سوئد

    سلام به هموطنان عزیز.درود بر سربازان شجاع ایران زمین.هموطنان می بینید سربازان دلاور همیشه با مردم هستند چون خودشان همان مردمند اگر یکروز به پا خیزیم تا این دشمن اهریمن از خاکمون بیرون کنیم همین دلاوران به کمک ما خواهند امد درود به شرفشان.زنده باد ایران و ایرانی.
    7
    126
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    فقط ملاها عقلشان در پایین تنه شونه. این فکرها رو فقط اونها دارند. درود بر این فرزند ایران.
    9
    166
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Bozorgmehr - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    از کوزه همان برون تراود که در اوست. بیمار جنسی و منحرف و هوس باز و ..آن دو آخوند داعش مسلکی هستند که بنام های کاربری سرباز ولایی و سرباز خامنه ای این صفات را ناجوانمردانه به سرباز از جان گذشته وطن مجتبی محمدی نسبت داده اند. اگر این سرباز و چند سرباز فداکار دیگر در کشوری متمدن بودند به بهترین وجه تشویق مادی و معنوی می شدند و مجسمه ی یادبودی در مکان حادثه درست می کردند. افسوس که رژیم نکبت بار آخوندی- عربی، حس و غیرت میهن پرستی را هم در چهل سال گذشته تخطئه کرد و با شهوت پرستی و هوس بازی و انحراف فکری برابر دانست.
    9
    130
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    در حالیکه سایرین در سنگر پناه گرفته اند، ایشان این دختر بچه را از معرکه به سویی هدایت می کنند، درود بر سربازان از جان گذشته ایران زمین! کسی که این تیتر را انتخاب کرده، گویا روزگار سختی دارد
    5
    72
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    study - استکهلم، سوئد

    سالها پیش تو یکی از کشورای اطراف ایران طرف دخترش تو دریا غرق میشه نه خودش بلد بوده شنا کنه و نه بقیه کسانی که اونجا بوده رو میزاره دخترشو نجات بده. چرا؟ چون اون افراد مرد بودن و این نمیخوسته این مردا دستش به دخترش بخوره. اون موقع ایرانیا اون پدره رو مسخره میکردن که نژادشون فلانه و بهمانه و عقب موندس مملکتش و مردمشون همه متحجر و فلان و بهمانن. ولی این ایرانیایی که به این سرباز معترضن چی؟ ایا این ایرانی که میگه اون زن باید بمیره چی.؟ ایا میشه گفت این ایرانی که میگه اون زن باید میمرد یه تعمیمی به کل مردم ایرانه؟. ایا اون ایرانی با اسم سرباز ولایی با این کامنتش معرف تمام مردم ایرانه؟. نمیخواد اینجا جواب بدید ولی جوابی که میدید رو روش فکر کنین با کلمات کلیدی پایین. سفسطه، بازی با کلمات، نداشتن منطق، نژادپرستی، . البته اگه زحمت فکر کردن اونم به مدت سی ثانیه رو به خودمون بدیم
    10
    32
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    کسانی که انتقاد کردند همان بیماران جنسی هستند که با هر چیزی تحریک میشوند همان کسانی که در هنگام زلزله میتوانند با عمه ی خود رابطه برقرار کنند و حتی بچه هم بکارند ;) :) :)
    11
    72
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    haj hasan - مشهد، ایران

    یک اخوند و. یک حرمزاده می تو نه تو همچین شرایطی به این فکر باشه نه این سرباز قهرمان
    9
    57
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان

    بعد از زلزله کردستان وقتی ارتش داشت برمیگشت، مات براون گریه میکردند، این نشان دهنده جایگاهی است که ارتش در دلها ملت دارد،این سقت پرستهای داعشش کره صیه میدوند که ارتش برخلاف دزدان و کره صیغه های سپاه در کنار مردم و حافظ ملت است، این مسئله به مذاق باند دزد داعشش علی خوش نمیاد.
    9
    35
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه

    رفیق و همسنگر این یارو در این حادثه کشته شد و همه در این سایت جشن گرفته بودند حالا این شده قهرمان! بنازم به این منطق.
    44
    5
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    بیش از 5 هزار سرباز و سردار و فرمانده در ان جا بودند و البه که فقط دو نفر از صحنه فرار نکردند. بعد از این داستان علی خامنه ای و سردارانش فهمیدند که با اینها حتی یک ساعت هم در جنگ دوام نمی اورند
    8
    33
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    گوینده محترم یک ایرانی پاک نهاد هیچوقت شهید پرور نبود و نیست و نخواهد بود.ما بدنبال قهرمانان نظیر این سرباز هستیم.باون دوتا اشغال عمامه ائی پیام بدهید و بگوئید پفیوزها بروید مشهد آنجا علنا شاهد تعرض و هوسبازی(گردشگران)عرب باشید که با کمک هم لباسیهای خودتان,مشهد را تبدیل به تایلند و لاس وگاس کردند
    8
    25
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Swestockholm - استکهلم، سوئد

    عمق فاجعه اینجا معلوم میشه ،توی هر شرایطی فکر فاسدشون فقط میتونه به یه چیز فکر کنه .کلا فقط با نیمه پایین فکر میکنن همینه که اینه اوضاع مملکت. ببینید با چه حیواناتی شدم ۸۰ میلیون.
    9
    33
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::Swestockholm - استکهلم، سوئد::]. رفیق اگر پایین تنه را از مسلک سقت پرستی شیعه جعفری صفوی ، حذف کنیم فقط یک چیز از این مسلک میمونه: قال امام صادق ۱۴۰۰ سال قالتون گذاشتیم. این ها خداشون، دینشون،دنیاشون بهشتشون فقط پایین تنه است، براشون هم فرقی نداره هم عقب هم جلو، نمونش اون ابو فسیل تمساح یزدی است که از خر نوح پیرتر است ولی تازه به فکر زن گرفتن افتاده و در سن ۹۵ سالگی ازدواج میکنه و ماه عسل میره!
    8
    14
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا

    [::Swestockholm - استکهلم، سوئد::]. از اونا هستی که به پیزیت میگی اه اه دنبالم نیا که بو میدی هاها عمق فاجعه اونجاست که الان با اون )شدم ۸۰ میلیون( که نوشتی خودتو تافته جدابافته حساب کردی نکنه واسه شاه سوئد افتابه طلا دست میگیری که بقیه اخ و بده شدن؟
    31
    0
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا

    [::Swestockholm - استکهلم، سوئد::]. از اونا هستی که به پیزیت میگی اه اه دنبالم نیا که بو میدی هاها عمق فاجعه اونجاست که الان با اون )شدم ۸۰ میلیون( که نوشتی خودتو تافته جدابافته حساب کردی نکنه واسه شاه سوئد افتابه طلا دست میگیری که بقیه اخ و بده شدن؟
    22
    0
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. اگر پایین تنه و مسائل خاک برسری را از قران حذف کنند فقط یک جلد خالی ازش میمونه و بدون ورق ;) :) :) اسلام فقط بر پایه سکس و خشونت و قتل و تجاوز به انسان و حیوان شکل گرفته
    9
    15
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران
    حکومت از اینکه تعدادی مردم غیر نظامی هم کشته میشدند، بدون شک خوشحال میشد و از آن استفاده تبلیغی میکرد، اقدام این سربازان در نجات جان مردم در کل مخالف با ماهیت ساختاری این نیروهای نظامی تحت امر حکومت اسلامیست!
    7
    17
    ‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    اسلام برای سعادتمند بشریت پا به جلو گذاشت. بله، ما بهترین توانمندی ها را هم در مسائل مادی و چه جنسی داریم. کسانی که اینجا پارازیت میندازید، اجباری که نیست. خوب شماها نکنید، ما خودامون خوب بودیم.
    17
    2
    ‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانفردا - لندن، انگلستان
    معمولا آدما کارى رو که خودشون اگه تو اون موقعیت بودن میکردن رو میتونن تصور کنن. در این مورد و این موقعیت فقط یه آخوند میتونه به این فکر باشه، فقط یه آخوند میتونه به لذت جنسى از کودک شیرخواره فکر کنه، یه آخوند میتونه به این فکر کنه که اگه زلزله اى رخ داد و آخوندى از طبقه بالا روى عمه اش افتاد، بچه اى که از این نزدیکى درست میشه حـ... اس یا نه. یه آخوند . استاد که چه عرض کنم، سر کلاس فلسفه اراجیف بخوردمون میداد، با یه وصفى از دوران طلبگیش که مینشستن و ساعتها بحث میکردن در مورد اینکه چند تا ملایکه سر یه سوزن جا میگیرن حرف میزد که انگار راه حل درمان سرطان رو ارائه کرده. بخدا اینها دیوانه ان. از نسل همون دیوانه اى که شیتزوفرنى رو با وحى اشتباه گرفت و دو سه میلیارد نَفَر رو تو تاریخ بشریت بخاک سیاه نشوند. همین آخوندى که گفتم، مینشست سر کلاس، جلوى دختر و پسر عملا نشون میداد که چطور باید طبق أصول اسلامى، بعد از استفاده از توالت .. با انگشت نشون میداد. تو کدوم دانشگاه دنیا یه همچین عملى با عرف و اخلاق سازگاره؟ به کجا رسیدیم که یه آخوند، به یه قهرمان رو اینطور تهمت میزنه .
    4
    4
    ‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    hosseinf - رشت، ایران
    تو مرگ و تیراندازی هوسبازی؟!. در کلیپی مشاهده شد این سرباز به درخواست مادر دختر عمل کرد . مادرش زمین افتاده و مدام دخترش را فریاد می زد. این سرباز گفت من میارمش ...
    2
    8
    ‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک::]. [::جناب سروان - مونرآل، کانادا::]. می‌ دانی جناب سروان. به نظر بنده حقیر. اون دوست حرف دورستی نزد. که یک تنه ۸۰ میلیون را به یک چوب راند. ولی‌ سخن او .آب مقدس بر سر شما نمی‌‌ریزد. وسط این بمب گذاری . کشتار .خون .حالا هرکسی هم که انجام داد. فکر و زکرتان به پاهین تنه است. ما که از شما عاقل نشدیم. بیا و ما را ارشاد کن. شما مطمعن هستید .که در حوزه علمیه به شما سوره توحید یاد می‌‌دهند. ؟ طوری که شما موضع می‌‌گیرید. وسط بمب گذاری. گمان بر این دارم .که بعد از سال ۵۷ حوزه علمیه قم و مشد. سیستم تدریس را عوض کردند. سال اول...... در نزد استاد طوسی. سال چارم لیسانس اسلامی حوزه علمیه. خود آقا هم تز دکتری شما را امضا می‌‌کند. وگرنه من که هیچ دلیل دیگری نمی‌‌بینم. که شما وسط بمبگزاری .فکر این را دارید. که چه کسی‌ بدون حجاب کمک کرد چه کسی‌ با حجاب. خوب اسم حوزه علمیه را عوض کنید، هم خود را راحت کنید .هم ما .را. حوزه السکس با لیسانس ....اسلامی. تجربه هم که از مهشد و کلاس قرآن هم دارید
    2
    6
    ‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    [::تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک::]. ....از مسلت سقط پرستت و پوچتر از مسک سقت پرستت تو هستی، مسلک تو برای پایین تنه است و تبلیغ میشه،ادم سگ پرست بشه، گاو پرست بشه، وهابی بشه ولی سقت پرست نشه
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.