گریه‌های شبانه دو کودک راز قتل مادر را فاش کرد

 ساکنان ساختمان قدیمی که با شنیدن صدای گریه‌های بی‌وقفه دو کودک خردسال همسایه به خانه آنها رفته بودند با جسد خونین مادر بچه‌ها رو به رو شدند.
 
نیمه شب سه‌شنبه همسایه‌ها با صدای گریه دو کودک از خواب پریدند و پس از آن به در خانه آنها رفتند و با ورود به داخل خانه با جسد خونین زن جوانی مواجه شدند.بلافاصله موضوع به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن 25 ساله با ضربات متعدد قیچی به ناحیه گردن به قتل رسیده و متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را سه تا 6 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند.در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد فرزانه و همسرش که از اتباع افغان هستند به همراه فرزندانشان از سه ماه قبل در این خانه مستأجر بوده اند. تحقیقات بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران حکایت از این داشت که همسر فرزانه با او درگیر شده و پس از جنایت متواری شده است.به دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.
+34
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    این افغانها چرا این جنایتها را انجام میدهند انهم جلوی چشم بچه هایشان . اگر این کودکان مظلوم بزرگ شوند انها هم زندگی پر از مخاطره و لابلای خواهند داشت.
    13
    60
    ‌چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.