بازداشت شکارچیان عرب در کنار مقبره کوروش

کیهان نوشت: یک گروه هفت نفره شکارچیان متخلف تبعه کشورهای عربی جنوب خلیج ‌فارس به همراه چهار قبضه سلاح و وسایل شکار در شهرستان پاسارگاد به دام افتادند.
 
این شکارچیان 2 قبضه سلاح ساچمه‌زنی تک لول، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی و یک سلاح دیگر به همراه 91 عدد فشنگ ساچمه‌زنی، یک دستگاه پرژکتور و 4 عدد چراغ دستی و همچنین 2 عدد دوربین چشمی به همراه لاشه یک‌فاخته و 2 سبزقبا به دست آمد.
 
این شکارچیان خارجی متخلف با بلد بومی با دو خودرو وارد شهرستان پاسارگاد شده بودند که یگان حفاظت محیط‌ زیست این شهرستان در عملیاتی ضربتی هر دو خودرو را متوقف و عوامل شکار در این منطقه را دستگیر کرد. پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
+111
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    عرعرای چلپاسه خور. برین تو همون عرعرستان با دمپایی شکار سوسمار.
    21
    103
    جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    تفکر اسلامی . رافضی احساس شرم کن ، عر عر ها مجوز می گیرند و می ایند شکار تو ایران یعنی پول می دهند . خاک بر سر رژیم فاسد تو که وابسته به چند صد دلار عربها وابسته است پس اینجا عمری باز راه نداز خیلی نسبت به کشور عمری ها عقب افتاده تری .
    14
    49
    جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    [::تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک::]. مملکت دست صیغه زاده های اسلافشون است و سقط پرستهایی که اسلاف متجاوز به جان و ناموسشون را مثل خدا میپرستند،مملکت را حیاط خلوت خودشون میدونند، یک گلشون میرن پش رضا عرب به شکار دخترهای ایران که رضاعرب لهافکشیشون را میکنه یک عده هم اومدن اینجا شکار قرقاول ایرانی.نمیدونم تو چرا ناراحتی. تو که برای پس انداخته های اینها قمبل میکنی،اینها که نمونه اصل اونها هستند!
    4
    23
    جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.