محکومیت زن آلمانی که پسرش را برای آزار جنسی در اینترنت فروخت

سوء استفاده جنسی این زن و شوهر مردم آلمان را شگفت‌زده کرده است
 
یک دادگاه در شهر فرایبورگ، در جنوب آلمان زنی را که پسر ۹ ساله‌اش را در شبکه سیاه آزار جنسی کودکان دراینترنت به فروش گذاشته بود، به دوازده سال و نیم زندان و پرداخت ۴۲ هزار و پانصد یورو غرامت محکوم کرد.
 
این دادگاه همچنین شریک زندگی این زن را که ناپدری این کودک بوده، به دوازده سال زندان محکوم کرد.
شبکه سیاه، محیط پنهانی در شبکه اینترنت است که خارج از دسترس موتورهای جستجوی معمولی است و محلی برای اقدامات غیرقانونی است.
 
در این دادگاه مشخص شد که خود مادر و ناپدری این کودک هم به مدت دو سال او را مورد آزار جنسی قرار می‌دادند.
 
روز دوشنبه دادگاه یک مرد اسپانیایی را نیز برای آزار جنسی این پسر به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم کرد.
 
پنج مرد دیگر هم در رابطه با این پرونده آزار جنسی این کودک محکوم شده‌اند.
 
مادر و ناپدری این کودک در ارتکاب تجاوز، آزار جنسی کودکان، اجبار بر روسپی‌گری و نشر پورنوگرافی کودکان مجرم شناخته شده‌اند.
 
این پسر در حال حاضر با سرپرستانی که مقامت تعیین کرده اند، زندگی می‌کند.
 
انتقاد از مقامات
 
به گزارش رسانه های آلمان مسئولان اداره حمایت از کودکان ایالت بادن ورتمبرگ آلمان به شدت مورد انتقاد رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفتند.
 
مددکاران اجتماعی یک بار به طور موقت این کودک را از این زن و مرد گرفته بودند اما پس از مدتی او را به آنها بازگردانده بودند.
سایت روزنامه اشپیگل گفته است که مددکاران اجتماعی از تبادل اطلاعات درباره این قضیه که می‌توانست برای کشف جرم مادر و ناپدری کودک کمک کند، خودداری کرده‌اند.
 
به گفته هارموت پلینیس، روانپزشکی که نشریه اشپیگل از او نقل قول کرده، ادعای مادر کودک درباره اینکه زمان ارتکاب جرم اسیر همسرش بوده دروغ بوده است.
اشپیگل گزارش داده است که او در باره اقدامات خود توضیح نداده است، اما شریک زندگی او طول محاکمه دو ماهه در دادگاه سخنان زیاد گفته است. جزئیات این اظهارات گزارش نشده است.
+65
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    پاینده باد سلسله پهلوی - تهران، ایران

    متاسفانه در دنیا همیشه اول بچه ها و کودکان هستند که بهشان در هر حالتی ظلم میشود
    3
    60
    ‌سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مساوات - مساوات، ایتالیا

    آنطور که تبلیغ میشه و وانمود میشه که در اروپا کودکان کاملا محافظت میشوند دروغ است البته در مقایسه با کشورهایی مثل ایران وضع بهتره ولی بهشت نیست مثلا اکثر کودکان دختر زیر چهارده سال باکره نیستند و این کار رو اکثرا نزدیکان و اقوام با آنها انجام میدهند.
    64
    20
    ‌سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    الان صدا و سیمای ایران توی پخش و اطلاع رسانی این خبر هیچی کم نمیزاره،انگار نه انگار که تو ایران خودمون روزانه هزار برابر از این حوادث اتفاق میوفته
    6
    56
    ‌سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    شنیدم اینجور بچه‌ها وقتی که پا تو سن میگذارن؛ به سمت مردم‌آزاری گرایش پیدا میکنن.
    27
    21
    ‌سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    ۱۱ پدوفیلی که از اروپا که همراه بودند. از اسپانیا گرفته تا ایتالیا به مجازات سنگین دچار شدند. و امروز هم پدر و مادر این بچه مجازات سنگین بدون قید و شرط. چنین است در مملکت کافران . در ایران ما پدوفیل جایزه شخصی از آقا می‌‌گیرد، مثل جایزه سفر به حج. برادران ارشادی از خجالت زیر پتو پنهان شوند. شاید از خود پرسش کنند . دلایل چیست. ؟ شاید این پدوفیل ما به اقاشون سرویس می‌‌دهد ؟ وگرنه چگونه می‌‌شود این همه تفاوت میان کافران و مملکت امام زمان را توجیه کرد
    7
    63
    ‌سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک::]. تفکر در تمام زندگی‌ خود یک حرف درست زدی. دقیقا اینجوری است. سالها است که می‌‌گویم گوش نمی‌‌دهی‌. در این اروپا .خوب یا بد. اگر کشف کنند. کوشش می‌‌کنند. دارمان کنند. روانکا. پزشگ . همیشه موفق نیستند.ولی‌ کوشش می‌‌کنند .راه جدید پیدا می‌‌کنند. حالا تصور کن. در ایران هستی‌ .بچه .می‌ روی کلاس قرهان. سالها به جای درس قرهان مورد تجاوز قاری یا یک آخوند. بزرگتر که می‌‌شوی .شکایت . اولین کسی‌ که توی دهنت می‌‌زند. پدر است. اشکال ندارد. ابروی سلام می‌‌رود. بعد از آن سرا و کارت با آقا است. که مهلوم نیست .چه رابطه عجیبی‌ با این قاری دارد. نتیجه . یا باید خودکشی‌ کنی‌. یا شما را می‌‌خرند و می‌‌شوی بسیجی‌. فکر می‌‌کنی‌ چرا این جوانان اینقدر زن ستیز هستند. باور جان دری وری نیست. باور کن. علم پزشگی در اینجا می‌‌گوید. پریکسیون. یک چیزی مثل. آینه .چیزی میبینی‌ . گذشته خودت را می‌‌بینی‌. دقیقا این تجربه طلبگان است. که با آزار دادن زنها .این تجربه تلخ را در کودکی سرکوب می‌‌کنند. احسن که درک کردی. فقط آدرس عوضی‌ داری.
    5
    16
    ‌سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مساوات - مساوات، ایتالیا
    متاسفانه بعضی ها چشمشان را یک لقمه نان پناهندگی کور کرده ، مسئله بچه بازی و فیلمهای سکسی کودکان شایعه نیست بلکه واقعیت است اینها کسانی هستند که برای اینکار پول فراوان میپردازند و به کشورهای فقیر اروپای شرقی برای بچه بازی مسافرت میکنند قبلا بعضی از خبرنگاران این جانیان جنسی را تعقیب میکردند و از آنها فیلم میگرفتند و افشا میکردند ولی حالا چون این افراد پولدار و بانفوذ هستند دیگر کسی جرات مقابله با انها را ندارد خیلی از زنان اروپای شرقی که به غرب میآیند چون حقوق پناهندگی نمیگیرند اکثرا کودکان خود را به پورنو گرافها اجاره میدهند و خودشان هم به تن فروشی روی میاورند ولی یک مشت گدا گشنه بخاطر سیر شدن شکمشان چشم روی این واقعیت ها میبندند. :)
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش
    انوقت این (سعید طوسی) بعد اون همه ازار جنسی کودکان در یک مملکت اسلامی برای خودش ول ول میگرده. چرا؟ چونکه قران خوب میخواند و زیر پرچم اسلام است.
    1
    12
    ‌چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    hovakhshatare - تهران، ایران
    به مردی که با کودکان خردسال رابطه‌ی جنسی برقرار می‌کنه چی می‌گن؟ پدوفیل؟ نه! یک میلیارد نفر بهش می‌گن پیغمبر!
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.