حکم ناظم متجاوز مدرسه معین صادر شد/ شلاق و زندان

 عصر ایران: ناظم مدرسه معین که به کودک آزاری و تشویق به فساد و فحشا متهم است، از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده است.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از تسنیم، هفتم خرداد ماه امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.
 
** دستور رهبر انقلاب برای رسیدگی سریع به موضوع
 
به‌دنبال انتشار این خبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه دستور داد پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود. در متن نامه معظم‌له آمده است: خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا کنید.
 
رئیس قوه قضاییه هم به‌دنبال دستور رهبر معظم انقلاب، طی نامه‌ای به رئیس‌کل دادگستری استان تهران دستور داد در اسرع وقت نسبت به رسیدگی قانونی به پرونده مربوط به حادثه تکان‌دهنده یکی از مدارس غرب تهران اقدام کند. در متن دستور رئیس قوه قضائیه به دادگستری استان تهران آمده است: در خصوص گزارش واصله در رابطه با حادثه تکان‌دهنده و تأسف‌بار در یکی از مدارس غرب تهران و تشکیل پرونده و بازداشت متهم، با توجه به اهمیت موضوع که موجب جریحه‌دار شدن عواطف عمومی شده و نگرانی خانواده‌های محترم را فراهم کرده است و با عنایت به دستور اکید حاکی از دغدغه مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، مقرر است در اسرع وقت با رعایت موازین شرعی و قانونی به پرونده رسیدگی و نسبت به اجرای حکم مقتضی بدون هیچ اغماضی اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.
** بازداشت ناظم مدرسه
 
نهم خرداد امسال، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در ارتباط با این پرونده گفت: از روزی که خبر مربوط به این حادثه تلخ را شنیدیم موضوع را پیگیری کرده و پس از ارجاع پرونده به دادسرا، بلافاصله متهم توسط پلیس به دادسرا تحویل داده شد و با ادامه یافتن تحقیقات از متهم، قرار وی به بازداشت تغییر کرد.
 
وی با اشاره به سرعت گرفتن تحقیقات با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کمترین وقت با رعایت مقررات به این پرونده رسیدگی و زودتر آن را به دادگاه ارسال کنیم.
 
جعفری دولت‌آبادی در رابطه با تعداد شکایات صورت‌گرفته نیز گفت: در مطبوعات ملاحظه کردم که تا رقم ٣٦ مورد اعلام شده ولی طبق آخرین خبرها که بنده داشتم ١٥ مورد بوده است البته ممکن است بیشتر هم باشد.
 
** ادعای تجاوز مطرح نیست
 
20 خرداد احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از معاینه هفت نفر از دانش‌آموزان این پرونده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هیچ کدام ادعای تجاوز فیزیکی نداشتند معاینه جسمانی به‌روی آنان انجام نشد.
 
وی با بیان اینکه دو دانش‌آموز دچار مشکلات روان‌شناختی هستند افزود: ناظم این مدرسه نیز برای انجام تست‌های روان‌شناختی و شخصیتی به روان‌پزشکان قانونی معرفی شد و در حال حاضر برابر آزمایش‌های مختلفی که تا کنون به‌روی وی انجام شده مشکل خاصی در این فرد دیده نشده اما آزمایش‌های بعدی نیز به‌روی این فرد انجام خواهد شد.
 
** صدور کیفرخواست با 4 عنوان اتهامی
 
22 خرداد دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ناظم مدرسه معین با چهار عنوان اتهامی خبر داد و گفت: در گام نخست 15 نفر از والدین دانش‌آموزان این مدرسه شکایت خود را نسبت به ناظم مدرسه اعلام کردند و در نهایت هشت نفر در دادگاه حضور یافتند.
 
وی با بیان اینکه دادستانی تهران پس از تشکیل پرونده تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرد، افزود: در گام نخست دانش‌آموزانی که والدین آنها طرح شکایت کرده بودند در پزشکی قانونی حضور یافته مورد معاینه قرار گرفتند. در تمام گزارشات پزشکی قانونی به آن معنا تجاوز جنسی که در اخبار اولیه آمده بود به‌معنای جرایم خاص جنسی دیده نشد، ولی تعرضات جنسی گزارش شد و متهم هم پذیرفته است.
 
** محاکمه متهم در مجتمع قضایی ارشاد
 
نهایتاً پرونده ناظم این مدرسه به مجتمع قضایی ارشاد ارسال و جلسه دادگاه در روز شنبه 16 تیر با حضور تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و دو تن از دانش‌آموزان برگزار شد؛ جلسه‌ای چهار ساعت به‌طول انجامید و نهایتاً دادگاه ختم رسیدگی را صادر کرد و صبح امروز، حکم متهم این پرونده در مرحله بدوی، صادر و ناظم مدرسه به حبس و شلاق محکوم شد.
+12
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    شنیده ها حاکی از اینه که ایشون از اقوام حائری شیرازی بوده. نه خود اخونداها درستن نه خانواده هاشون ، پناه بر خدا
    8
    83
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران

    یک دختر ۱۷ ساله در اطاق خودش میرقصه بلافاصله بازداشت میشه اعتراف تلویزیونی ازش میگیرن و ۸۰ میلیون نفر تهدید میشن که حتی حق ندارن بخندن. آقازاده ها و مدیران و وزرا و گردن کلفتها میچاپن و تاراج میکنن و معلم قرآن و معاون مدرسه به زن و بچه مردم تجاوز میکنن سیاستمدارها و نظامیها و دانشمندها اسرار کشور را در لندن و واشنگتن حراج میکنن و اسناد و مدارک اتمی را دو دستی میدن به اسراییل و نوه های خمینی سوار ماشینهای میلیاردی میشن و در خیابانهای بالا شهر لندن کیف ۵۰۰۰ دلاری میگیرن دستشون و آقازاده ها با فاحشه ها فیلم میگیرن و ..............ااااممممممممممااااااااااا هیچ کس باهاشون کاری نداره وحضرت آقا فتوا و فرمان رهبری صادر میکنن که کشش ندین و خفه شین. روحانی میگه ارز ندارن دارو وارد بکنن اما ۷۰۰ میلیون دلار میده به داماد خودش موز و ماشینهای لوکس و موبایل وارد بکنه . مملکت گل و بلبله
    4
    82
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    اسپیسر - لندن، انگلستان

    هم از دانش آموزها شهریه های سنگین می گیرند و هم ترتیبشون رو می دهند.
    3
    41
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Taftan - مونیخ، آلمان
    [::tom28 - تهران، ایران::]. استقلال ازادی ،جمهوری اسلامی مگر این خواست ملت همیشه در صحنه نبود و نی<ست،اینکه میگم هنوز ملت سر حرفشون هستند از برخورد با اون خانم بیحجاب در اتبوس نمایان بود،خانم تاس دهان باز کرد بیش از ۲۰ تا لچکی نزدیک بود اون و به دیار فانی ارتقا بدن!
    4
    19
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    شلاق و زندان !!!!. این یه شوخیه مسخره ست !!. این آقا از اقمار حکومت هست از خانواده حائری شیرازی که در فساد اخلاقی و مخدر و زمین خواری شهره عام و خاص شیراز است !!. شلاق و زندان واسه اون مفلوک دزد یه گوسفند بود و افراد سیاسی و هزآزادیخواه !. مگه سعید طوسی چی شد !!!. اینم پشت سر اون !!
    3
    29
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    بیچاره خانواده هاشون. الکی الکی زندگیشون بهم ریخته. به خاطر یه بی شرفی که باید ..... این آینده این بچه ها رو خراب کرده. خیچکدوم دیگه نمیتونن زندگی نرمال و موفقی داشته باشن.
    4
    19
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد
    این یارو بدشانسی داشته که قاری قرآن محبوب آغا نبوده و به همین علت دستور داده شد که سریعا به پرونه اش رسیدگی شود . نتیجه اخلاقی؟؟؟؟؟ اگر بجاش معلم قرآن بود آلان آغا دستور میفرمودن , سریعآ پرونده مختومه اعلام شود!!!!! امضا. آغا معزم له!!!
    4
    16
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    این ولد..با یکی از آخوندهای کثافت رژیم نصبتی داره ..همون اویل که خبرش اومد خبر نصبتش با یه آخوند مفعول هم اومد
    3
    12
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    hovakhshatare - تهران، ایران
    بچه می‌ره تو کوچه بازی کنه می‌گیرن ترتیبش رو می‌دن، می‌ره مدرسه ترتیبش رو می‌دن، می‌ره کلاس قرآن ترتیبش رو می‌دن، می‌ره مکه ترتیبش رو می‌دن، میاد اعتراض کنه می‌برن اوین ترتیبش رو می‌دن! کلا تمام امور مملکت با ترتیب دادن می‌گذره!
    1
    14
    شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.