جزئیات قتل شرور معروف تهران در زندان رجایی شهر

بازبینی فیلم دوربین مداربسته زندان راز قتل شرور معروف تهران را به دست سه زندانی دیگر فاش کرد. تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه دارد که دو متهم بازداشت و دستور بازداشت متهم سوم هم صادر شده است.به‌گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت ٢ بعد از ظهر دوشنبه ١١ تیر زندانیان رجایی شهر در حال هواخوری بودند که ناگهان بین دو گروه از زندانیان درگیری رخ داد. سردسته یکی از طرفین درگیری وحید، شرور سابقه‌داری بود که ٢٦ اردیبهشت ماه به اتهام قتل دستگیر شده بود. او در یک میهمانی شبانه و در حالی که هنوز 24 ساعت از آزاد شدنش از زندان نمی‌گذشت دوستش را به قتل رسانده و فرار کرده بود. وحید پس از این جنایت راهی مرزهای غربی ایران شد تا به کمک یک قاچاقچی انسان از مرز خارج شود اما کارآگاهان اداره دهم هنگامی که متهم قصد عبور از مرز را داشت او را دستگیر کردند. او پس از بازسازی صحنه قتل و تکمیل تحقیقات به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود.درگیری مرگبار بین زندانیان دوشنبه در محوطه آغاز شد اما دقایقی بعد وحید به داخل سلول بازگشت. این بار سه زندانی شرور وارد سلول وحید شدند و او رابا 5 ضربه چاقو به قتل رساندند.
به دنبال این جنایت سعید و یکی از دوستانش به‌نام عباس بازداشت شده و موضوع به قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد سعید که از سارقان مسلح سابقه دار بوده از اواسط بهمن سال 95 به علت قتل مردی 47 ساله به نام «علی» با شلیک گلوله اسلحه ساچمه‌ای دستگیر شد. پرونده این مرد تبهکار نشان می‌داد که وی از از اراذل و اوباش منطقه بی‌سیم بوده که به همراه یکی دیگر از اراذل منطقه به‌نام عبدالله 30 ساله با استفاده از اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی و شمشیر، در نزاع و درگیری خونین اقدام به زخمی کردن مقتول و سه نفر دیگر کرده که بر اثر آن مقتول در همان محل فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح شده بودند.در تحقیقات پلیسی دو متهم بازداشت شدند. سعید در تحقیقات ابتدا منکر جنایت شد اما با اظهارت شاهدان به قتل اعتراف کرد.وی انگیزه‌اش از این جنایت را قدرت‌نمایی اعلام کرد.سعید و عباس صبح روز گذشته برای تحقیقات درباره قتل وحید به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. در بازبینی فیلم دوربین مداربسته زندان مشخص شد این درگیری حدود ٤ دقیقه طول کشیده و سه نفر با وحید درگیر شده‌اند. با شناسایی نفر سوم قاضی شهریاری - سرپرست دادسرای جنایی تهران- دستور بازداشت او را صادر کرد تا در بازجویی‌های تکمیلی مشخص شود چه کسی عامل اصلی این جنایت است.

سعید - یکی از متهمان- در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» به تشریخ این درگیری مرگبار پرداخت. علت دعوا چه بود؟
وحید از زمانی که وارد زندان شد برای خودش باند تشکیل داد. به همه می‌گفت من عقاب ایران هستم و نوچه‌هایش را اجیر کرده بود تا به سالن دیگر زندان حمله کنند. زندانیان دیگر را اذیت می‌کرد و برای همه خط و نشان می‌کشید.

دعوا از چه زمانی آغاز شد؟
دو ساعت قبل از این درگیری من را برای تحقیقات در پرونده قبلی‌ام به پلیس آگاهی برده بودند. وقتی به زندان برگشتم متوجه شدم وحید اندرزگاه را به هم ریخته است.

از قبل وحید را می‌شناختی؟
اصلاً. در زندان با او آشنا شدم. وقتی وارد زندان شد هنوز ٤٨ ساعت نگذشته بود که شروع به رجزخوانی کرد.

تو وحید را کشتی؟
نه، من وحید را نکشتم.فیلمی را که از درگیری وجود دارد بررسی کنند متوجه می‌شوند که من او را نزدم.

عباس دومین متهم این درگیری است که بازداشت شده است. به چه جرمی در زندان بودی؟
سال ٨٥ یکی از آشنایان را به خاطر اختلافات خانوادگی با اسلحه به قتل رساندم. البته چند وقت قبل با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را گرفتم و حبسم به خاطر جنبه عمومی جرم است.قرار بود بزودی آزاد شوم.

اختلافت با وحید سر چه بود؟
وحید از همان روز اول که به زندان آمد شروع به دعوا کرد. باند تشکیل داد و می‌گفت کفتارها پایین باید باشند و شیرها بالا. خط و نشان می‌کشید و نوچه‌هایی برای خودش جمع کرده بود. آن روز هم ٥٠ نفری که همه چاقو و آب جوش داشتند را جمع کرده بود و می‌خواست به یکی از سالن‌ها حمله کند. ما دست خالی بودیم که دعوا شروع شد. من مرتکب قتل نشده‌ام اگر فیلم دوربین‌ها را ببینند متوجه می‌شوند من بی‌گناهم.

تحقیقات در این پرونده برای شناسایی عامل اصلی قتل ادامه دارد.
+94
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران

    اون آشغال حقش بود بمیره خصوصا کاری که با دوستش کرده بود
    29
    129
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    مرد نکو نام نمیاد هرگز، مرده آن است که نامش به نکویی نبرند. آقا وحید میدونم مثل شیر جلوی این نامردا واستادی. از همون اول واست نقشه کشیده بودند. تا ابد در قلب من زنده ای. :( :( :(
    216
    25
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    خبرشان هیچی بود و نبود این لات و کلاشان به چه درد مملکت میخورد؟
    6
    99
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    حاکمیت همیشه برای مشغول کردن افکار عمومی بخصوص درجوانان در مورد مسایل داخلی و سباست خارجی رژیم ازاینگونه افراد که خودسارمان اطلاعات رژیم درفضای مجازی خبرسازشون میکنه مثل وحید مرادی.خزایی ..ووو دراینگونه رمانها اخبار را دنبال این افراد میکشانه ..وخود وزارت اطلاعات در فضای مجازی تعدادی طرفدار و مخالف از این افراد درست میکنه و ...به این صورت ملت باهوش ایران را بازی میده😃😃😃
    8
    50
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kakoch - کاکوچ، ایران

    یه مشت انگل جامعه و به درد نخور ریخته تو این مملکت با وجود اینا و امثال اینا که زیادن چطوری میشه امیدوار بود این مملکت درست بشه! :(
    8
    86
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    چطوره بچه 14 ساله را به جرم قتل بعد از 4 سال میکشند ولی این شرورها هنوز از سال 85 یعنی بیش از 12 سال زنده هستند . ای از انها برای زدن مردم گرسنه در تظاهرات به گفته سردار همدانی استفاده میشود !
    4
    65
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    shahruz-kh - مونستر، آلمان

    خدا اصغر قاتل رو بیامرزه
    31
    5
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    ولی بحث قشنگیه اینجا..وقتی فیلم های ایرانی قهرمانان فیلم از اراذل و اوباش باشند .خوب باید توقع داشت ابنگونه افراد در جامعه رشد میکنند..ممل امریکایی.قیصر .دشنه.رضاموتوری.ذبیح.موسرخه.خشم پلنگ .بادمعد شیر ..ووووووخدا لعنت کنه به کسانبکه با روابط و بدون داشتن تخصصی در مشاغل مملکتی را اشغال میکنند
    11
    32
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    جالب اینجاست که جماعت جوگیر تو همین ۱ روزه برای این لاشخور شعر هم خوندن و صدها ویدیو هم ساختن و توی اینستا ازش یه امامزاده ساختن و طرفداری این خفتگیر لات هم میکنن
    4
    51
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    هرچا از اینها بمیره بهتر تا باشه از این اخبار خوش باشه . یک عده آشغال و انگل که جز ضرر هیچ نفعی بودنشون نداره بهتر که مرد امیدوارم اون 3 تا رو هم اعدام کنن تا کمی دنیا جای بهترب بشه برای نفس کشیدن .
    2
    19
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. آخه شما که از شخصیت والامنش و قلب پرعطوفت این اسطوره کوچکترین اطلاعاتی نداری، چطور بخودت اجازه میدی که با نفرت مینویسی!؟ خدابیامرز افتاده ها رو از زمین بلند میکرد، مرد بود و از ناموسش دفاع کرد. وحید جان به دل نگیر، اینها تو باغ نیستند. تمام بچه باحالا و مشتیا و کشتی گیرا داریم واست اشک میریزیم. بهادر ترکیبی وحشی هم کپ کرده. تکی عمرا نمیتونست، نامردا سه نفره اومدن.
    29
    9
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    مرتیکه بی وجود ده تا آویزون تر از خودش رو دور خودش رو جمع می کرد وکری می خوند.فکر کرد توو زندان هم می تونه گ...خوریهاش رو ادامه بده.دست کسی که سگ کشش کرد درد نکنه.
    5
    17
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    هیچ ربطی هم به شهر ما کرمانشاه نداشت.مردان بزرگ شهر ما علی آقا جاویدان وپهلوان حسین گلزار وبرادران محبی وپدر شون یدی پهلوان نه چاقوکش بودن نه ضعیف کش نه اهل بی ناموسی .حامی ضعیف ها بودن وهستن.این یارو وحید مرادی که حتی هرسینی هم نبود وکولی کرج بود جیگر روبرو شدن با علی آقا کسگم کرمانشاهی رو که 150 سانتیمتر قدشه رو هم نداشت.زورش فقط به ضعیف ها ورفیق هاواون پسر فلجه می رسید.مردک گوربه گور وآویزون.
    8
    13
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. دوستان بروید و بررسی کنید رمانبکه در ک جامعه یک ملت تو سری خور و ذلیل میشوند اینگونه رفتارها نمایان میشه هرچقدر آن جامعه تو سرخورتر و بدبختتر د ذلیلتر بشه اینگونه رفتارها بیشتر میشه ..برای مثال در سهرهای ایران هیچ شهری مثل تبریزی ها با هم منسجم و یکپارچه نیستند .ببینید .ازلحاط فرهنگی چقدر سرتر از بقیه شهرهای ما هستند و اینگونه احمق بازی ها چقدر کمه ..حالا حودتون بقیه سهرها که این اراذل و اوباش بازی زیاد دارند ببینید .اکثرا معتاد بدبخت فقیر
    5
    5
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    America - منچستر، انگلستان
    داستان واقعی اش از زبون بچه های زندان اینطوره که وقتی وارد زندان شد و خواست که تو بند بچه های لر بره ، رییس بند اونجا بنام سعید قبول نمیکنه بیاد تو، همونجا جر و بحث میشه و بچه های کرد وحید مرادی رو میبرن تو بند خودشون و ازش مهمون نوازی میکنن. فرداش با دار و دسته اش تو هوا خوری میره سراغ همونایی که دیشب راهش ندادن. تو محوطه درگیر میشن ، ادا مه اش به سلول میرسه و معلوم نمیشه کی چاقو زده..! خلاصه ا ینکه دست بالای دست بسیاره..!‌و لات جوا نمرد بایستی دستگیر و افتاده و دارای ادب باشه، لات بی ادب و چاقو کش و نامرد زن (مثل همین وحید مرادی) هیج جایگاهی تو قلب مردم نداره..!
    3
    10
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    این مشاجرها نشان میدهد که حداقل، در زندان رجائی شهر، انضباط و هیچ مدیریت در کار نیست و این وضیعت عمدا در آن زندان حاکم است. وصد در صد مواد مخدر از هر نوعش توسط خود عوامل زندان با گرفتن پول، به وفور به معتادین میرسد.یاد یکى از حرفها ى خمینى افتادم که میگفت،. زندانها را مدرسه میکنیم!!!!!!
    2
    11
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. هنوز چند روز از هلاک شدن یک لات بی سر و پا نگذشته ، و داری ازش اسطوره میسازی ، داستان آن گردن کلفت صدر اسلام یعنی علی هم همین بود ، احتمالا قیافه اش حتی کریه تر از وحید قاتل. یک مشت قاتل که اسطوره مردم نادان شد ه اند ،
    1
    18
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. مردانگی در چهره‌اش کاملا اوج میزد. تو برو بچسب به همون صورت خوشگلای سفید نروژ ییا. آقا وحید مرادی هیچ دشمنی نداشت بغیر از همون نامردی که بقیه رو معتاد میکرد و نقشه قتل و شهادت آقا وحید رو رقم زد. وحید تقاص خونت رو از اون بی ناموس پس میگیریم. آسوده بخواب جوانمرد.
    4
    2
    ‌پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    اونایی که مخالف اعدام قاتلین به عمد هستن توجه کردن که هرکی 1بار آدم میکشه به راحتی دوباره میکشه. پس قاتلین به عمد جنایتکاران حتما باید اعدام بشن.
    0
    6
    ‌پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. نترس .نروژ هم از این بی سروپا ها داشته وداره.لات بازی وحماقت همه جای دنیا هست.قاتل نئو نازی نروژی جنسش همون جنس امثال مرادیه.نبودن وسگ کش شدنشون خدمت به انسان وانسانیته.
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    البته برای استفاده از اصطلاح سگ کشی از همه سگهای دنیا عذر می خوام.اصطلاح کلامیه دیگه.وگرنه من عاشق سگهام .
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. همه کلیپاش رو یوتوب دیدم. هر انسان عاقلی متوجه انسانیت خدادادی در او را میشود.
    4
    2
    ‌پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Taftan - مونیخ، آلمان
    [::senator x - تهران، ایران::]. ...این مشاجرها نشان میدهد که حداقل، در زندان رجائی شهر، انضباط و هیچ مدیریت در کار نیست...رفیق بزرگوار ایا در جامعه انصباتی و هیچ مدیریت میبینی که تو زندان ببینی؟
    0
    0
    جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ما نمیدونم اقعا انسان بدی بود یا خوب. اما وقتی قاطی راه بی برگشت لات بازی بشی عاقبت یا معتاد میشی یا کشته میشی یا اعدام. واقعا حیف زندگی نیست برای هیچ فنت بشه؟ برا غرور؟ خود جنابعالی هم رگه های زیادی از غرور و تعصب درونته. طرفداریهای کورکورانت از حکومت و از نژاد نشانه غرور و تعصبه. انسانها نباید خودشون و دیگران رو فدای غرور و تعصب کنن. این مرادی هم خودشو فدای غرور کرد. ولی به قول اون بنده خدا اینها عموما به خاطر اختلالهای خانوادگی به این شکل در اومدن. اینم بالخره به خاطر قتلی که کرده بود اعدام میشد. برای همین توی زندان بی محابا شر کرد. این بند مال اعدامیا هستش و همشون دایورتن. امیدوارم در دنیای دیگه ای زندگی خوب و آرومی پیدا کنه. این آرزو رو برای همه انسانهای خوب و بد دارم.
    0
    3
    جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.