شکنجه وحشتناک پسر بچه ۷ ساله تهرانی توسط ۳ کارگر افغان

3 مرد افغان در اقدامی شیطانی پسر بچه 7 ساله را در شرق تهران هدف آزار و اذیت قرار دادند.
 
به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح یکشنبه خانواده ای با حضور در دادگاه کیفری یک استان تهران از ماجرای گرفتار شدن فرزندشان در دام شیطانی 3 مرد افغان خبر دادند.
 
خانواده پسر 7 ساله در نخستین مرحله تحقیقات اعلام کردند که پسرشان برای رفتن به خانه یکی از بستگانش از خانه خارج شده که در میان راه مرد افغان جلوی راه وی را گرفته و پس از فریبکاری پسرشان را به داخل ساختمان نیمه کاره کشانده است.
 
در ادامه مشخص شد که مرد افغان همراه 2 مرد دیگر در ساختمان نیمه کاره پسر 7 ساله را هدف آزار و اذیت قرار داده و سپس او با تهدید رها کرده اند.
 
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس e پایتخت با شناسایی خانه نیمه کاره در منطقه تهرانپارس موفق به دستگیری 3 مرد افغان شدند و متهمان نیز وقتی پیش روی قاضی  پرونده قرار گرفتند به اقدام شوم خود اعتراف کردند.
 
قاضی ملکی از شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ابتدا با اعلام یک هشدار نسبت به این خبر گفت: این هشدار را به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود می دهم که اگر در همسایگی خودشان و کوچه آنها ساختمان هایی در حال احداث می باشد که کارگرهای افغانی و مجرد در آنجا مشغولند و همانجا نیز سکونت دارند بیشتر از کودکان خود مراقبت کنند.
 
این قاضی در علت و چرایی ماجرا افزود: از جهت اینکه آنها همسایگان را نمی شناسند و همسایه ها نیز شناختی نسبت به آنها ندارند.
 
وی ادامه داد: این پرونده در یکی از مناطق تهران به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد که پسر 7 ساله ای که قصد رفتن به خانه بستگانش را در نزیکی خانه شان داشت در بین راه خانه در دام مردان افغان هدف تجاوز  قرار گرفته است.
 
قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: ساختمان نیمه کاره در بین مسیر وجود داشته است، سه کارگر نوجوان افغانی این کودک را به بهانه ای به داخل ساختمان در حال احداث کشانده و به او تعرض کرده اند که در تحقیقات پسر 7 ساله عنوان کرده که متهمان قصد داشتند ادرار خود را نیز به وی بخورانند.
 
قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در انتها هشدار داد: لذا مردم باید به آسیب های اخلاقی چنین ساختمان های در حال احداث توجه داشته باشند و علاوه بر آلودگی صوتی و ترافیکی، مهمتر از همه به آسیب های اجتماعی و اخلاقی آن توجه داشته باشند که به وجود می آید. بعضا متهم ها چون افغانی بوده اند موفق به فرار  شده اند در حالیکه دسترسی به چنین افرادی نیز راحت نیست. لذا باید تا پایان احداث ساختمان ها و سکونت افراد در آنجا مراقبت بیشتر از گذشته نسبت به فرزندان خود داشته باشند. بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.
+63
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    تخم مغول حـ... اند.بدترین مردم و بی فرهنگ ترین همین هایند.حالا داریم آدم های کاسه داغتر از آش که آقا این افاغنه از حقوق شهروندی و مهاجرتی برخوردار نیستند؟خوش دارم به ناموس و بچه خودتون دست درازی کنند تا بفهمی درد چیه
    24
    127
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    مرده شور اون لشگر فاطمیون را ببر بریزید بیرون این تخم....
    19
    96
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - جزیره واق واق ، جزایر کوکوس

    واقعا این خبر اذیتم کرد در همه جای جهان جنایت وجود داره اما دو ملت ...... از جنس دیگر هستند اینها از کوچکی وارد مدرسه یا بقول خودشان مکتب دینی می‌شوند و در خانه و خیابان هم دین و عبادت بهشان آموخته میشود و با این حال جزو مجرمترین ، تبهکارترین و بیرحم‌ترین انسان‌های دنیا به بار میان و بنده در تمام نقاط جهان دیدم که این دو قوم ابدا و اصلا از رفتار و کردار ....خود جدا نمیشند موحودات عقده ای و کینه ای نسبت به همه هستند و کلا ۹۹‎٪ دروغگو ند.
    12
    101
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    این افغانی ها که اینجا هستند ... در جنایت و تجاوز گوی سبقت رو در آلمان از همه ربودند !!. از ایران و ایرانی که متنفر هستند چون اضافه و زائد بودند در ایران !!
    10
    104
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    [::دیارکو - جزیره واق واق ، جزایر کوکوس::]. با شما موافقم .. ای کاش نوشته ها از طرف سایت سانسور نمی شد تا ماهیت ...این افغانی ها بهتر نمایان تر بشه از طریق نوشته
    7
    65
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    تو روح ان پدر و مادری که بچه 7 ساله را تک و تنها در خیابان رها میکند. این گونه افراد شایسته پدر و مادر شدن نیستند. پر واضع است در چنین اوضاع اشفته ای هر لحظه امکان بوجود امدن چنین جنایتی هست. در کشور های متمدن و پیشرغته هم بچه 7 ساله را تک و تنها در خیابان رها نمیکنند.من فکر میکنم پدر و مادر بچه با یک برنامه از پیش تعیین شده ای زیر بنای این جنایت را گذاشته اند. بچه 7 ساله تک و تنها در خیابان ؟؟
    65
    44
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Ariamanesh - اصفهان، ایران
    مردم ایران همیشه بخاطر داشتن مقامات بی کفایت و بی غیرت ضربه های زیادی خورده اند، چقدر بیچاره اند مردم ایران که توی کشور خودشون هم غریبند و هر سگی که از راه میرسه پاچشونو میگیره، این..... موجودات روی زمین هستند، خیلی پر رو و از آدم و عالم طلبکار، مظلوم نما، مکار و حیله گر و خیلی راحت طرفشونو با نقش بازی کردن فریب میدن که مثلا خیلی مظلوم و بدبختند! ولی برعکس خیلی بدذات و کثافتند، گول ظاهرش رو نباید خورد این رو از کسی باید پرسید که سال ها تجربه دارد و کاملا این .....رو شناخته است! خلاصه که مسبب بیشتر این بدبختیها خود مردمند که اینقدر ساده لوح و زودباورند و ندانستند که راه درست کدومه؟
    1
    16
    شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Parsa-cologne - برلین، آلمان

    [::دیارکو - جزیره واق واق ، جزایر کوکوس::]. [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. عجب حرفا میزنیا. بچه ۷ ساله میره مدرسه. میگی هر روز مدرسه هم والدینشون ببرنشون و بیارنشون؟. این نژادپرستی نیست ولی یه سری از ملت ها متاسفانه فقر فرهنگی خیلی شدیدی دارن و به قولی واقعا رفتار بدوی دارند. من نمیدونم اون دوستمون کدوم دو کشور مد نظرش بود ولی به تجربه من در همسایگی ما افغان ها و پاکستانی ها و عراقی ها هستند. حالا بماند کشورهای آفریقای شمالی و غیره که دورتر از ما هستند.
    1
    29
    شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.