ویدیوی مصاحبه با وحید مرادی ، شرور معروف پایتخت + ویدیوی صحنه قتل

رکنا: مادر پسر جوانی که توسط وحید مرادی شرور معروف تهران به قتل رسیده است درخواست قصاص کرد.
 
به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته (26 اردیبهشت جاری) مأموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن‌بست اول یکی از اوباش معروف تهران (وحید.م) یکی از دوستان بیست و هشت‌ساله‌اش (حسین) را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و دو خواهرزاده مقتول را نیز زخمی کرده است.
دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی  مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی در صحنه جرم  حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.
بررسی اولیه حاکی از آن بود قاتل در پنت‌هاوس یک برج (طبقه دهم)،میهمان یکی از دوستانش به نام حسین بوده و در این میهمانی دو خواهرزاده حسین نیز حضور داشته‌ و مشروبات الکلی مصرف شده بود.
در حین میهمانی وحید و حسین در لایو اینستاگرام  شروع به فحاشی نسبت به یکدیگر کرده که وحید با ضربات متعدد چاقو حسین و دو خواهرزاده حسین حمله‌ور شده و سپس گریخته بود.
مجروحان به بیمارستان طالقانی انتقال یافتند اما حسین به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
تحقیقات تکمیلی نشان داد وحید مدتی قبل نیز در اینستاگرام اقدام به قدرت‌‌نمایی کرده و تحت تعقیب پلیس امنیت بوده و در عملیات پلیس با شلیک گلوله به ناحیه پا دستگیر شده بود همچنین وی بعد از آزادی از زندان  در کرج سکونت داشته است.
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت وحید آغاز شد تا اینکه کارآگاهان پلیس اداره آگاهی تهران موفق شدند قاتل را حین فرار  از کشور و در 500 متری مرز ترکیه بازداشت کنند.
وحید در همان ابتدا به قتل حسین اعتراف کرد و گفت که درگیری به خاطر فحاشی حسین و مست بودن دو طرف به وقوع پیوسته است.
همزمان با ادامه تحقیقات، وکیل ولی‌دم مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که ولی‌دم (مادر مقتول) خواهان قصاص متهم این پرونده است.
+42
رأی دهید
-35

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    اتل متل! - اساتیر، اردن

    نژاد خوب! این نژاد توسط تخم و ترکه اولاد حسن ابن علی به ایران آمد و در آن سرزمین چنبره زد و ما مجبور به فرار شدیم. نشدیم؟! این نژاد بعضا به قدرت رسید و کمی جای تعجب است که چرا این باقالیِ آدمخوار سردار سپاه یا اطلاعاتی نشده. احتمالا در عقیدتی رد شده و نماز را بصورت قمبل فنگِ اوریجینال نمیخوانده! القصه: استعدد باقالی پروری و باقالی شدن در مملکت ایران بسیار بالاست. ایرانی که اولاد حسن ابن علی ساختند پتانسیل بسیار بالایی در آدمخوری و اراذل سازی دارد. اکثر این افراد نیز اهل دعا و زیارت و نذری دادن و خوردن هستند. شله زرد و کربلا را نیز دوست دارند و در محرمها در جلوی دسته سینه میزنند و یا عَلمکشی میکنند. نه؟ القصه: عوض شوید. از این بچه ها نیز تولید نکنید. ایران لاتستان شده. آفت بخورید بهتر است تا از این بچه ها تولید کنید. از همین جا تحول را امتحان کنید و در فضای مجازی هم لات بازی را کنار بگذارید. جناب سروان هم موافق است. نه؟! عجب!
    123
    83
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    شرورِ پایتخت ابتدا خمینی دجال کبیر بود و بعد به درک واصل شدنش توسط شرورهای خودی اش، دجالِ صغیرخامنه ای شرور ملعون که یکه تاز میدان جنایت است و خیانت و دزدی و ظلم . همان شروری که تمام شرارت‌های دنیا و ایران از او بر می خیزد، همان شروری که از ابتدا با نوکری روسیه قریب به ۴۰۰ نفر را در سینما رکس آبدان زنده زنده سوزانید تا به پیروزی این شورش ننگین کمک کند و بعد غصبِ قدرت تا کنون از هیچ جنایت و فسادی روگردان نبوده، این شرورها معلول آن جامعه بیمار به رهبری اوباش ترین و عقده ای‌ترین و بی‌ وجدنترین فرد معاصر است، او تا ابد باید قصاص شود، چون جز خیانت و جنایت چیزی در پرونده اش نیست.
    71
    97
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - جزیره واق واق ، جزایر کوکوس

    اینهم از بیکاری و بدبختی ایران عاقبتش اینچنین شد تو مملکتی که نه کار نه آینده و نه تفریحی وجود داشته باشه خیلی ها به بیراهه می‌رن مطمئنا این آقا هم قربانی این وضعیت فلکبار شد هرچند خیلی چیزها ذاتی است
    33
    97
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - ونیز ، ایتالیا

    برات پاپوش درست کردند، میدونیم. من، وحید خزایی، داوود هزینه و بهادر ترکیبی هواتو داریم. درست میشه انشاءالله، خیر پیش. یا علی مدد.
    135
    53
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    اتل متل! - اساتیر، اردن

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. باقر العلوم. اسدالله تیتو، داوود غربتی و ماشالله کل کل رو از قلم انداختی. تازه ننه حسین گلپور هم زیر چادرش قمه قایم میکرد! عالمیست در آن عالم. تو هم که خودت خوب خبر داری. با مهر. سروان کجاست؟ پیش دندونپزشک؟!
    31
    62
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه

    با این سر و وضع و تاتو وشعارهای خطرناک روی بدن فکر نکنم این اولین قتل ایشان باشد. بسیار یک درنده خطرناک معلوم میشود.
    5
    52
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. برو گمشو اینترنت که محل عرگ...نیست باچاقو زدم ..لات ...چاقورا دست بچه هم بدی میزنه مگر اون سوراخ نبود داداشی را با چاقو زد ...احمق این را بهش میگن فصولات اجتماع که باید محو بشوند از اجتماع ..فقط اعدام
    12
    62
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند
    واقعن حیف باشه چهری بسیار دلنشین ولی اما سرنوشت زندگی تلخ.
    17
    23
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    شانس آورد.وگرنه گیر همشهریم علی آقا کسگم می افتاد.
    24
    15
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    . همکامنتی های خوب: تا وقتی سخن ناموس وفحش ناموسی و قتل بنام دفاع از ناموس بر بیرق این مملکت میچرخد در حال و روزمان هیچ روزنه امیدی برای بهبودی نیست.دوستان :مذهبیون و ناموس پرستان شارلاتان در این سایت هم کم نیستند. حال کمی دقت بفرمایید به کامنت های قبلی و فعلی حاج خانم کربلایی shirzan e irani - استکهلم، سوئد که چگونه با ریسمان پوسیده دین معتاد و عاشق به خدای خود میشود. این حاج خانم در این ماه فلاکت رمضان باید کنج مسجد پای منبر می نشست ولی گویا صوابش بیشتر است که مبلغ دین در این سایت باشد. دوستان خوب: خطر این انسانهای چند مرام چون این حاج خانم و مجاهدین خلق کمتر از ملایان دینی نیست پس بهوش باشیم و این انگل های شرور و خوش و خط وخال را از خود طرد کنیم. پاینده باشید
    14
    51
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۸
    تفکر اسلامی - ونیز ، ایتالیا

    عجب لهجه باحال، توپ و سلیسی. انصافاً رضایت میدن، میای تو جمع دوباره. همه نگرانیم. اینجا پرچمت بالاست داش وحید. همه اون کسایی که اتل متل گفت + شازده سرین.
    40
    6
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Kumasi - کوماسی، غنا

    این شرور معلول آن جامعه بیمار و رهبر اوباش و عقده ای‌ معاصر است،
    4
    27
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا

    [::اتل متل! - اساتیر، اردن::]. واقعن دل ادم برات می سوزه کسیکه با وزیرکشور مکاتبه میکرده و با وکیل شام ناهار میخورده و برای روزنامه مقاله وچسناله در مورد خواب قیلوله مینوشته به درجهیی از نادونی میرسه که میاد تو هر مطلبی بیربط حماقت خودشو نشون میده ببین من از اول می دونستم چه ادم مزخرفی هستی فقط خواستم تورو به بقیه بشناسونمت که استاد استاد واست تیلیت نکنن هاهاها
    32
    8
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا

    [::تکیلا - زاپوپان، مکزیک::]. [::اتل متل! - اساتیر، اردن::]. [::تو خوبی بابا -ویاندن ، لوکزمبرگ::]. فرق یکی مثل من با تو اینه که من حرفی رو که ننوشتی یا نمی نویسی هم میفهمم اما تو حرفی رو که من ساده می نویسم نمی فهمی کسی رو گول نزن لااقل برای دوستات که دم دقیقه ازشون یاد میکنی صادق باش حالا بگو گور بابای سروان و فلانی یهودیا یه اصططلاح دارن که میگه اگه فق ط به عیب مردم نگاه کنی هیچوقت دوست پیدا نمی کنی حالا باز بیا رو حرفای من اسکی برو روت که رو نیست سنگ پای اردنه هاهاها
    32
    4
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند
    جرمی‌ که این شخص مرتکب شده تقصیر خودش نیست بلکه این تقصیر حکومت و دولت است که محیط سالم و آرام برای او و امسال او فراهم نکرده تا سالم پروررش یابد.
    11
    26
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان
    آخ آخ من موندم این اگه از مرز رد میشد و میرسید آلمان یا یه کشور اروپایی ، توی اون کشور چه اتفاقی میفتاد ؟ وآیی وآیی یعنی از اون ارازل هاییه که یه مملکت از دستش عاصی و فراری میشدن !!! یعنی یه فاجعه ایی میشد اینجا !!! خدارو میلیاردها بار شکر که نرسید
    19
    16
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    اتل متل! - اساتیر، اردن
    [::جناب سروان - مونرآل، کانادا::]. برو بابا آبنبات. اینجا دیگرانی نوشتن که تو بسیجی هستی. ولی من هیچی بارت نمیکنم. تو فقط بیسوادی و پررو. نه؟
    8
    15
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    اتل متل! - اساتیر، اردن

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. قدم شما مبارک دوست عزیز. جایتان خالیست. با آمدن این حاج خانم از سفر عتبات عالیات خیلی یادتان کردم. زنده و سالم باشید. چشم ما روشن.
    5
    25
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    اتل متل! - اساتیر، اردن
    [::جناب سروان - مونرآل، کانادا::]. این تکیلا زاپوتان همونی نیست که معتقده تو بسیجی هستی؟! وقتی بیسوادیت برق میزنه در سایت ملت واست شایعه میسازن دیگه. من که میدونم بسیجی نیستی. فقط بیسوادی. بیا بگو هاهاها
    4
    10
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    هیچوقت با آدمهای بی ادب یا پر ادعا یا عشق لاتی یا ادعای پولداری و موزی وو مشروب نخورید چون تا مست میکنن میخوان خرابت کنن و ممکنه باعث دعوا بشه. اگه آدم خوبی اطرافتون نیست تنها بخورید.
    2
    9
    ‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    [::لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان::]. نه داداش امثال این فقط تو ایران .....هستند میان بیرون انقدر اراذل از کشورهای عربی و افریقایی زیاده که سریع میشن طرفدار تررررعنپ😃😃😃
    1
    2
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    [::اتل متل! - اساتیر، اردن::] با سپاس از لطف شما: بنده وقتی با یاوه گویی های این حاج خانم کربلایی روبرو میشوم همزمان نگاهم به خانواده ایشان فیکس میشود که این فامیل از دست این زن خودخواه چه میکشند! اخر احمقانه نیست با گذشت ۱۴۰۰ سال از جور و جفا وستم دینی باز هم ایشان علمدار دین باشند؟ حاج خانم قبلا یاد اور شده بودند( که میدانستم با خروج من از ایران کشور کمبود مرا احساس میکند ولی چاره ای نداشتم). اخه خوش خیالی تا کجا ,اخه این مغز زنگ نزده ؟ فکر کرده شادروان فرخ رو پارسا هست. دوست محترم : باید این انسانهای رمال که همزمان سنگ ازادی و دینداری را به سینه میزنند کیش داد. درود برشما
    3
    18
    جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.