قیچی کردن موی دختربچه دبستانی در آبادان برای جلوگیری از تحریک ناظم مرد مدرسه

رکنا: مدیر آموزش و پرورش استان خوزستان از برخورد با معاون پرورشی که موهای دختر دبستانی را با قیچی کوتاه کرد خبر داد و گفت: معاون پرورشی از ادامه فعالیت در مدرسه منع شده است.
 
به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 16 اردیبهشت ماه امسال دختر کلاس ششم ابتدایی در مدرسه گلستان آبادان بود که ناگهان خانم معاون مدرسه با قیچی موهای نرگس را کوتاه می کند و دلیل این کار را مرد بودن ناظم مدرسه عنوان می کند و دختر مدرسه ای می گوید موهای تو باعث تحریک شدن ناظم مدرسه می شود.

دختر دانش آموز که سابقه بیماری آسم دارد پس از این اتفاق و بخاطر تحقیر شدن در برابر دیگر همکلاسی هایش دچار آسم شدید عصبی شده و به یکی از بیمارستان های آبادان بیمارستان منتقل می شود.
 
بدین ترتیب خانواده نرگس با اطلاع از این اقدام خانم معاون مدرسه از وی اعلام شکایت می کنند که دکتر عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه و معاون استاندار خوزستان با اعلام این خبر دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده را اعلام کرده است.
 
این موضوع به محض اطلاع از سوی آموزش و پرورش سریعا و با جدیت بررسی شد و مسئولین اداره آموزش پرورش آبادان به همراه مدیر مدرسه جهت دلجویی به منزل دانش آموز مراجعه کردند.
 
در ادامه خبر منتشر شده در رکنا، گفتنی است مدیر آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن اینگونه برخوردهای غلط انظباطی و ابراز تاسف از این برخوردهای خلاف اصول تربیتی اعلام کرد که با معاون خاطی برابر مقررات اداری برخورد می شود و وی از ادامه فعالیت در آموزشگاه ها منع خواهد شد.
 
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش آبادان در بیانه ای اعلام کرد که پرونده معاون پرورشی خاطی نیز جهت بررسی به اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ارسال شده است.
 
به گزارش خبرنگار رکنا، مسئولین اداره آموزش پرورش آبادان اظهار داشته اند که داخل کادر دبستان دخترانه گلستان آبادان هیچ مردی وجود ندارد.
 
این درحالی است که خانواده نرگس دختری که موی سرش توسط معاون پرورشی قیچی شده است درشکایت خود اظهار کرده بودندکه به دلیل جلوگیری از تحریک ناظم مرد که درون مدرسه است معاون پرورشی دست به اینکار زده است.
+82
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    Kutolson - تهران، ایران

    بعد ج.ا و سردار جنگ طلبش سلیمانی می یاد پوز مبارزه با داعش می ده، در حالیکه خودشون هزار برابر از داعش بدتر، پست تر و رزلترند!
    14
    135
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مساوات - مساوات، ایتالیا

    اینجور معلمین و ناظم ها رو باید دور شهر گرداند تا مردم به صورتشان تف کنند.
    8
    145
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    ایدئولوژی عهد حجری اسلامی از این اعمال نکبت بار مسخره بسیار دارد
    5
    26
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    بادبادک - زوریخ، سوییس

    باز بندازید تقصیر جمهوری اسلامی. همونطوری که بار‌ها و بارها گفتم و منفی‌ گرفتم باز هم میگم، اکثریت ایرانیان عزیز اکثریت ما ایرانیان از مشکلات جنسی‌ رنج می‌بریم. اکثر مردان و حتا زنان ایرانی‌ مشکل روحی‌ و جنسی‌ دارند. قبول کنید ، خواهش می‌کنم یک بار بیاید قبول کنیم این اتفاق حتا تو نیجریا هم نمیفته. حتا تو اندونزی و عربستان هم نمیفته. ما ایرانیان مردمانی پر مدعا، نمک نشناس و لجباز هستیم. منفی‌ بدید دوستان منفی‌ ندید به خودم شک می‌کنم. شاه اون مملکت جون و خون خودشو برا اباد کردن اون مملکت گذاشت و مردم بیرونش کردن.‌ای مردمان نمک نشناس بکشید که بیشتر از این‌ها حقتون هست. من حتا حاضر نیستم بچه هم رو برای مسافرت هم به ایران ببرم. هرچقدر دوست دارید فش بدید.
    7
    37
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان
    اسلام، یعنی عشق و محبت! بزرگترین دروغ بشریت
    9
    24
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    ZSpersia - سئول، کره جنوبی

    خوب میتونستین مال آقای ناظم رو قیچی بفرمائید, احتمال تحریک شدن کلاً برطرف می شد
    3
    57
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    ناظمی که با دیدن دوتا مو تحریک میشه جاش تو مدرسه دخترانه نیست باید تو یه کارگاه آبدارچی بشه. شایدم رابطه ای بین خانم معلم هست و خانم معلم احساس نا امنی میکرده.
    3
    35
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    بهترین راه برای تحریک نشدن مسلمین قطع عضو شریفه مسلمین جهان اینجوری خیالشون راحت میشه برای همیشه در امان میمانند از تحریکات ;)
    7
    36
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران
    بابا جون جمهوری اسلامی همینه ، این دلجوئی ها و غلط کردم ها فقط از ترسشونه که مبادا بامبول بشه و ملت دلیلی برای خیابون اومدن پیدا کنند ، الآن زمانیه که رو سبیل حاجی هم شیشکی ببندی کاریت ندارن..
    8
    21
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.