۳ مسافر پرواز قشم در اضطراری هواپیما را کندند / عصر دهم نوروز رخ داد

رکنا: پرواز تهران-قشم هواپیمایی سپهران بعلت تاخیر با کندن درب خروج اضطراری توسط مسافران مورد اعتراض قرار گرفت.
مسافران پرواز تهران-قشم هواپیمایی سپهران بعلت تاخیراعتراض کرده و نتیجه این اعتراض ، کندن در خروج اضطراری توسط مسافران شد.
 
جوابیه روابط عمومى شرکت هواپیمایى سپهران در رابطه با این اتفاق در زیر آورده شده است.
 
بسمه تعالى
احتراماً پیرو درج خبرى با عنوان “اعتراض مسافران پرواز تهران-قشم هواپیمایى سپهران به علت تأخیر و کندن درب خروج اضطرارى توسط مسافران” توضیحات ذیل را جهت تنویر افکار عمومى و آن رسانه محترم معروض مى دارد:
پرواز شماره ٤٣٣٠ هواپیمایى سپهران که قرار بود ساعت ١٣:١٠ تهران را به مقصد قشم ترک کند، به دلیل نقص فنى با تأخیر مواجه شد. با توجه به اهمیت ایمنى پرواز و سلامتى مسافران، تا اطمینان کامل از برطرف شدن مشکل و اخذ تأییدیه هاى لازم، از مسافران ارجمند در ترمینال فرودگاه پذیرایى به عمل آمد.
پس از راهنمایى مسافران براى سوار شدن به هواپیما، ساعت ١٧:٤٠ درب هاى هواپیما بسته و در ساعت١٨:٠٠ پرواز انجام شد.
 
هنگام فرود هواپیما در فرودگاه قشم، تعداد انگشت شمارى از مسافران به بهانه اعتراض به تأخیر دست به اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون زدند و یک خانواده سه نفره با هجوم به سمت در اضطرارى هواپیما، نسبت به باز کردن آن اقدام نمودند که باعث خسارت به هواپیما و مخاطره سلامت مسافران شد.
ضمن تقدیر ویژه از عموم مسافران فهیم و صبور این پرواز، به اطلاع مى رساند افراد خاطى جهت سیر مراحل قضایى در اختیار عوامل حراستى و انتظامى قرار دارند و هواپیما پس ازجاگذارى درب خروج اضطرارى و کنترل مجدد ایمنى، اقدام به سوار کردن مسافر نموده و در ساعت ٢١:٠٠ قشم را به مقصد تهران ترک کرد.
تأکید هواپیمایى سپهران همواره بر رعایت حقوق مسافران ارجمند بوده و حق استفاده از پرواز ایمن را در رأس این حقوق مى داند. لذا مجدداً ضمن پوزش به دلیل تأخیر پیش آمده، از همراهى و متانت عموم مسافران پرواز مذکور قدردانى مى نماید.
+47
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    خاک تو سر قشم ایر . چه با افتخار میگه نهایتا پرواز ساعت 13 در 21 پرواز کرد !! و تاکید هواپیمایی سپهران همواره بر رعایت حقوق مسافران بوده . !!!! آدم از گاویتون خندش میگیره
    8
    49
    یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس

    کثافت ها اتفاقا باید اون هواپیما رو.... فقط بلدن پول از مردم بگیرن و سرویس صفر . چون نمیخوان هواپیما رو تعمیر اساسی کنن و خرجش زیاده میخوان تا میشه ازش پول در بیارن جان مردم هم براشون اصلا ارزش نداره چون در آخر مییگن که بیمه بوده مردن که مردن . یک مشت کثافت که با پارتی بازی و دستمال کشی و رابطه پست و مقام و شرکت دارند و شدن بلای جون مردم .
    4
    47
    یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران
    آخه این جور آدا غیر الاغ چیز دیگه هم درشان شون هست که سوار بشن ، احمقها درب هواپیما رو چرا میکنید جرات دارید برید بدون خسارت زدن اعتراض کنید ، آخه یه چیزای ربطی به رژیم نداره ، این جور جماعت حیف آخوند که با نعلین بزنه تو سرش !!
    27
    29
    یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.