سهیلا دختر ۱۶ ساله هستم و خودم را آلت دست مردان پولدار و توریست های عرب می کردم!

رکنا: دختر 16 ساله چاره ای جز گدایی نداشت و آخر سر تن به خواسته توریست های خارجی می داد.
 
هیچ گاه تصور نمی کردم کارم به جایی برسد که در این سن و سال انواع خلاف ها را تجربه کنم. از هر شگردی برای سر کیسه کردن افراد پولدار استفاده می کردم اما زمانی که آلت دست گردشگران خارجی پولدار قرار می گرفتم خیلی رنج می بردم این در حالی بود که چاره دیگری نداشتم و تنها به پول بیشتر می اندیشیدم تا مخارج زندگی خود و مادرم را تامین کنم...

سهیلا دختر 16 ساله که به همراه یک زن میانسال، به اتهام سرقت  اموال یک گردشگر عرب زبان دستگیر شده بود در حالی که عنوان می کرد ناخواسته در مسیر خلاف قرار گرفتم و خودم این کارها را دوست نداشتم به کارشناس اجتماعی کلانتری  گفت: چند سال قبل پدر و مادرم به خاطر اختلافات شدید خانوادگی از یکدیگر جدا شدند در این میان من که وابستگی بیشتری به مادرم داشتم ، کنار او ماندم. اما نتوانستم در این شرایط روحی و روانی به تحصیل ادامه بدهم و به همین خاطر نیز در مقطع راهنمایی درس و مدرسه را رها کردم و به همراه مادرم به این شهر مهاجرت کردیم مادرم مدرک تحصیلی لیسانس داشت و فکر می کرد در شهر بزرگ تر می تواند شغل مناسبی پیدا کند اما این گونه نشد و او نتوانست کاری برای خودش دست و پا کند.
 
این در حالی بود که ما خانه کوچکی نیز در حاشیه شهر اجاره کرده بودیم، اما نمی توانستیم مخارجمان را تامین کنیم . در همین روزها بود که رفت و آمد مادرم با هاجر خانم آغاز شد. او زن معتادی بود که در همسایگی ما زندگی می کرد و از طریق گدایی روزگارش را می گذراند. مادرم که از گدایی کردن شرم داشت مرا به دست هاجر خانم سپرد تا در کنار او کار کنم.
 
از آن روز به بعد تعدادی قبض آب و برق و گاز را در دست می گرفتیم و با برانگیختن حس ترحم گردشگران خارجی و مسافران، مبالغی را از آن ها دریافت می کردیم. هاجرخانم چنین وانمود می کرد که من دخترش هستم و پس از فوت پدرم قادر به پرداخت اجاره مسکن و قبوض نیست.
 
در همین اثنا اگر فرصت مناسبی به دست می آوردیم با چرب زبانی و نزدیک شدن به افراد پولدار به جیب آن ها دستبرد می زدیم و یا کیف دستی شان را به سرقت می بردیم. گاهی نیز برخی از گردشگران پولدار با چشمانی هوس آلود به من نگاه می کردند من هم که از ظاهر مناسبی برخوردار بودم برای به دست آوردن پول بیشتر سعی می کردم از این فرصت استفاده کنم بنابراین به انواع حیله ها متوسل می شدم تا بتوانم با هر عنوانی از آن ها پول بگیرم اگرچه خودم از این که آلت دست مردان پولدار قرار بگیرم و تن به خواسته های شوم آنها می دادم رنج می کشیدم اما وقتی می توانستم پول بیشتری به دست بیاورم خودم را قانع می کردم. آخر شب نیز هنگامی که به همراه هاجرخانم به منزل باز می گشتیم همه پول هایی را که از راه خلاف و گدایی به دست آورده بودیم بین خودمان تقسیم می کردیم تا این که چند روز قبل پس از آن که کیف یک گردشگر عرب زبان را سرقت کردیم مورد ظن ماموران انتظامی قرار گرفتیم و در حین ارتکاب جرم دستگیر شدیم. حالا وقتی به گذشته خود می اندیشم نتیجه این روزگار سیاه را در طلاق پدر و مادرم می بینم
+80
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، کانادا

    داستانی ساختگی و جعلی. نه منبع داره نه ماخذ . احترام و اعتبار زن ایرانی را با این چعلیات پایین نیارید که دامن مادر وخواهر خودتان را هم میگیرد.
    97
    43
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    خوب اینها حقایقی هستند که در هر جامعه ایی وجود دارند. مشکل شما آنجاست که میخواهید فکتها را در دستگاه اخلاقی خودتان ترجمه کنید. سالها پیش در گذری به کشور کویت، در نمایندگی جام جم در سالمیه بودم. دو خانم زیبا و جوان نیز در فروشگاه بوده و به نوارها نگاه میکردند. دوست مسئول مغازه ما را معرفی کرد. رسم ادب بجا آوردیم و گپ زدیم. کویت جامعه ایرانی کارگری بسیار سطح پائینی دارد. گپ و گفت ما به کافی شاپ کشید. وقتی فضای گفتگو صمیمانه و قابل اعتماد شد، یکی از خانمها به صراحت گفت: در اصل ما برای همین به اینجا آمده ایم. ویزای موقت یکماهه داریم و گاها با کمی شانس میتوانیم آنرا تا سه ماه تمدید کنیم. خانم دیگر گفت: من اگر بتوانم دو تا سه ماه دیگر در اینجا کار کنم، بزودی یک گلفروشی در ایران براه خواهم انداخت. میگفتند این کار در ایران تباهی عمر است. مردهای ایران پول نمیدهند! پدر آدم را در میاورند! هیئتی میایند و هزار دوز و کلک سوار میکنند. اینجا در یک شب به اندازه یکماه کار در ایران پول در میاوریم. مهربان و ناچار بودند. خداحافظی کردیم. گپ و گفت پر از مهر و پرباری بود.
    34
    59
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    کلیب اول را حاج جلال نوشته. حاج جلال معتقد است که اعتبار و احترام زن ایرانی را نباید با جعلیات پائین آورد. همین حاج جلال دو روز پیش اینجا به مسیح علینژاد نوشت: اگه روسری سرت بکنی قشنگتر میشی! مگه نه حاج جلال؟! این اعتبار و احترامی است که شما برای زن ایرانی قائلی؟!! خمینی هم همین اعتبار و منزلت را میخواست که به ما برگرداند!! قربونت حاج جلال! بوش میاد کافیه! برو خودتو عوض کن.
    30
    56
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    heerad - کوالا لامپور، مالزی

    دوستان لطف کنید برای تکالیف عید , از روی این درس ۳ مرتبه بنویسید و با مداد قرمز , زیر کلمه های (پولدار) و (سرقت ) خط بکشید. باشد تا عبرتی شود تا مامان ها و بابا ها از همدیگر نتلاقند !!!
    8
    31
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - جزیره واق واق ، جزایر کوکوس
    خانم اصیل و شریف در هر شرایطی عفیف و طاهر خواهد بود. بنده أصلا متعجب نیستم چون به چشمان خودم بارها در اروپا دیدم خانمهاى ایرانى بى بند و بارند و از وفادارى خبر یوخته.
    16
    13
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک
    یه مشت اراجیف و مزخرفات برای احساساتی کردن مردم و شعله ور کردن حس عرب ستیزی و نژاد پرستی در این سایت، این حنا دیگه رنگی نداره بجای این منتشر کردن این چرندیات خود ساخته من در اوردی که به درد خنداندن کودک گهواره هم نمیخوره یه چیز علمی و واقعی منتشر کنید بابا
    17
    15
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. تو کویت کارگری میکردی، دنبال جنس مخالف هم که بودی، داستان سازی هم خوب بلدی، کلاه خودتو بگیر باد نبره، البته احتمال میدم برده باشه، بی ناموسی در مرام ایرانیان نیست، به شیر زنان ایرانی توهین نکن، بهتره بری با دختران اردوغان لاس بزنی ، توی کشورت عثمانی کیس لاس زدن وکثافت کاری فراوان هست، خجالت هم خوب چیزیه،
    9
    6
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    این ولد ناب حسن ابن علی که عاشق تهمت و افترا زدن است را نیز خوب ببینید و بشناسید. خنتر خان دچار شوونیسم ناسیونالیستی و تهمت و افتراست. بیضه زندگی کردن در ایران را هم ندارد. اما هارت و پورتهای کلفت در میدهد و رمالگری میکند. آینه بین است و از متوسلان به ائمه اطهار!! زبان هم که بلد نیست و دله گری پیشه کرده. این قورباغه های معنوی را ببینید و از روی آنها بپرید تا شاید ایران عوض شده و بدون این سفالگرها حال و روز دیگری پیدا کند.
    6
    4
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. بشین سر جان ،با این ادبیات مزخرفت،
    0
    4
    شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. تو برو حقوق بخور نمیری سوسیال بلژیک رو بگیر،تا به غش کردن نیوفتی،اخه دریوزگی تا چند،..
    0
    4
    شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
    [::دیارکو - جزیره واق واق ، جزایر کوکوس::]. دوست عزیز، آنوقت مادر و خواهر گرامی، ایرانی نیستند حتماً، از کره ماه هم امدند، توی خارج از کشور هم نیستند، چون به جنابعالی مربوطند، با زنان ایران زمین بد نکن برادر،
    0
    2
    شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.