زنم مرا کتک می‌زند

رکنا: زنم پرخاشگر است و دست بزن دارد، من طلاق می‌خواهم.
 
مرد جوان عصبانی وارد اتاق قاضی  شد و بدون هیچ حرفی شروع به صحبت کرد. آقای قاضی همسرم قاشق داغ به بدترین جای بدنم چسبانده، کف پایم را عین زمان قدیم فلک کرده است. او بد دهن و پرخاشگر است. من می‌خواهم طلاقش دهم. بعد از این صحبت‌ها قاضی مرد جوان را به آرامش دعوت کرد و از او خواست همه چیز را آرام بگوید.
مرد ۲۹ ساله که آرامش قاضی را دید شروع به صحبت کرد. چهار سال است با مهشید ازدواج کرده ام، اما یک روز خوش ندیدم. در این مدت همش توهین، تحقیر و کتک. همسرم زن تند خویی است. از روز بعد از ازدواج پدر مرا در آورده است از بس ولخرجی می‌کند. هرچه می‌گویم پول ندارم، باور نمی‌کند و برای گرفتن پول من را کتک می‌زند. در این مدت هرچه درامد داشتم خرج مهشید کردم و دریغ از یک ریال پولی که بتوانم پس انداز کنم.
آقای قاضی باور می‌کنید من نمی‌توانم یک ریال برای خودم بردارم. او مرا با شلنگ، قاشق داغ می‌زند. نمی‌دانم با رفتارهایش چه کنم. دیگر خسته شدم و می‌خواهم طلاقش بدهم.
در ادامه زن جوان وقتی روبروی قاضی قرار گرفت، ادعا کرد: من از خانواده سرشناس هستم. همسرم محمود باید می‌دانست به خواستگاری چه کسی می‌اید. من او را زیاد کتک نمی‌زنم. اما او باید بتواند خرج من و خریدهایم را بدهد. حال اگر نمی‌تواند می‌تواند من را طلاق بدهد و من هم مهریه ۷۰۰ سکه طلا را به اجرا می‌گذارم.
با اظهارات زوج جوان قاضی از آن‌ها خواست به مرکز مشاوره مراجعه و سپس در مورد جدایی تصمیم بگیرند.
+38
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    قابل توجه دوستمان معلم فراری! آقا وقتی زنتان کتکتان میزند در سایت به ما فحش ندهید!! طلاق بگیرید! با مهر و لبخند.
    7
    42
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    اخر مرتیکه الاغ تو باید میدانستی با چه معجونی ازدواج میکنی. مگر نمی بینی او میگوید که من از خانواده سر شناسی هستم.این خانم سر شناس انقدر سر شناس است که نمیداند با چه تحفه ای مثل تو ازدواج کرده. اخر مزتیکه الاغ تو نمیدانی این خانواده سر شناس از ژن های برتر جامعه است و تو احمق این تحفه را با 700 سکه معامله کردی و باندازه یک سکه هم بتو انجام وظیفه نکرد چون از خانواده سر شناس است. خاک تو سر مرد پفیوزی مثل تو.پفیوز بکش تا میتوانی
    8
    40
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    چشمت کور مهریه بالا نمیکردی . هر کسی مهریه بالا میکنه حقشه که این بلاها سرش بیاد . زنی که اهل زندگی باشه دنبال مهریه بالا نیست .
    3
    17
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    :o :o :o اوه پس شیر زنیه واسه خودش دستش درد نکنه خوشم آمد :) :) احتمالا آقاهه ریغو مردنیه و خانم یلی هست واسه خودش نمردیم و دیدیم مرد از زن کتک خورده :) :) :)
    14
    11
    ‌چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. ضمن عرض سلام و تبریک سال نو باید خدمت شما توضیح دهم همسر این آقا از بیماری مازوخیسم حاد رنج می برد! وگرنه اختلافات مابین خود و همسرش را به شیوه منطقی وبا گفتگو حل می کرد! خشونت زوجین علیه یکدیگر به هر شکل وباهر گونه استدلالی مذموم -نکوهیده وشرم آور است. البته مادرجریان جزئیات اختلافات بین این زوج نیستیم وبنابراین نمی توانیم قضاوتی درست وکامل درباره آنها داشته باشیم. ولی من مطمئنم که هردو از اختلال یا اختلالات روانی رنج می برند با این تفاوت که مشکل خانم بسیار حادتر و وخیم تر از همسرش بنظر می رسد وحتما باید در یک کلینیک تخصصی روانپزشکی تحت مداوا قرار بگیرد!
    4
    9
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. البته من سوال دیگری نیز از شما داشتم. شما با کدامین معیار زنی بیمار را که وحشیانه شریک زندگی اش را مورد شکنجه و آزار قرار می دهد شیرزن و یل خطاب می کنید ؟؟!!نوشتن چنین جمله ای چه مفهومی می تواند داشته باشد ؟؟!! آنچه که باعث تعجب بیشتر من و هر کاربر وخواننده عاقل ونرمال دیگری می شود اینست که چرا رفتار جنون آمیز یک زن بیمارباید مورد تحسین وتایید شما واقع شود ؟!مگر آنکه شما نیز مانند این خانم دارای اختلالات حاد روانی باشید واز شکنجه و آزار دادن شریک زندگی تان لذت می برید!! آیا براستی همانگونه است ؟!...قصد بی احترامی ندارم ولی شما نیز باید تحت نظر یک روانشناس و یک روانپزشک مجرب قرار گرفته وپروسه درمانی خویش را آغاز کنید زیرا افکاری نگران کننده و خطرناک دارید!. چنانچه عزم جدی برای درمان خویش داشته باشید می توانم بسته مشاوره ودرمان را برایتان ارسال کرده وشمارا تحت نظر قرار دهم.
    4
    8
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    روانشناس.مشاور . تهران و ایران. اظهار نظر شما بسیار منطقی و درست است.این نازنین خانم شنبلیله شخصا از درگیری بین خانواده ها نه تنها لذت مبیرد بلکه اظهار نظر های ایشان بیانگر طرز تفکر زنانه خودش میباشد. و بنظر میرسد این خانم بزرگوار هم چنین حرکات زشت و سخیف و بدور از منطق و قانون با شوهر خود داشته. امیدوارم این خانم از اظهار نظر بیطرفانه من رنجیده نشود. واحتمالا اگر هم رنجیده شد مشکل خودش است. مشکل تفکر اجتماعی مردم جامعه ما نیست
    4
    10
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. روانشناس عزیز خوب اولین بار هست میشنویم که مردی از زنش کتک خورده ;) و همیشه در اخبار از کتک خوردن زنان توسط شوهران میشنویم و میبینیم و اگر گفتم یل و شیرزن چون اتفاق با مزه ای در تاریخ ایران رخ داده و در حد خودش بسیار اتفاق نادر و جالبی بوده :) :) :) :) اینهمه زنان مورد ظلم و کتک قرار گرفتند حالا یک بار هم یک مرد کتک خودره اشکالی نداره شما هم زیاد مته به خشخاش نگذار و از دید روانشناسی و تخصصی بهش نگاه نکن ;) بگذار به حساب اتفاق نادر و با مزه همین نمیدونم چرا میخوای سخت کنی جریان را بابا ول کن این حرفها را بخند ;) :) در ضمن طبق کدام مدرک و کدام جلسه مشاوره شما تشخیص دادید که من افکار خطرناک دارم :) :) :) ممنون برای اینکه فسفر سوزاندید و سعی کردید بیماری منو تشخیص بدهید ;) چیزی دیگه ندارم که بهت بگم فقط آرزوی شفا دارم برات
    7
    3
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. خودت تنهائی به این نتیجه رسیدی ;) راستشو بگو چقدر فکر کردی واقعا متاسفم برای تو و امثال تو که یک شوخی را اینقدر جدی میگیرید و اجازه قضاوت کردن به خودتون میدهید و به چه نتایج عجیبی هم میرسید و ریشه یابی میکنید.آقای محترم و به ظاهر همه چی فهم به این هم فکر کن که شنبلیله خانم فقط یک اسم هست شاید یک پسر در پشت این اسم به ظاهر زنانه باشه .خدا عقل بهت بده ولی یادت باشه هیچ وقت در مورد آدمها زود قضاوت نکنی و زود به نتیجه نرسی که مشکل خانوادگی و از این چرندیات ;) ایشالا تو هم شفا پیدا میکنی
    8
    5
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. واقعا برای جفتتون متاسفم که هنوز لحن مزاح و جدی را از هم تشخیص نمیدهید و در زندگی زود قضاوت میکنید و رای صادر میکنید و تشخیص میدهید متاسفم که هموطنانی مثل شما دارم مایه شرمساری
    6
    3
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. یک نکته باید متذکر شوم شما احتمالا خودت سر تا پا عقده هستی میدونی چرا برای مطرح کردن و جلب توجه دیگران نام کاربری مثلا دهن پر کنی گذاشتی روانشناس مشاور ;) این نشان دهنده کمبود های شما عقده و ....... :) اول برو روی عقده های و اخورده خودت کار کن داداش که خودش جای سوال بزرگیه ;) لااقل گفتارت را تمرین کن که به اسمت بخوره چون هیچوقت یک مشاور و روانشناس که با سواد و معلومات هست چنین ادبیاتی نداره ;)
    5
    4
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. آیا به بن بست رسیدن زندگی یک زوج وشکنجه شدن یکی از طرفین توسط دیگری از دید گاه شما اتفاقی جالب و بامزه محسوب می شود ؟؟؟؟!!!!تنها به صرف آنکه در ایران رخ داده؟؟!!اولین بار است که از یک زن ایرانی چنین جمله ای می شنوم!! روزانه حداقل صد مورد طلاق در کشور به دلایل اینچنینی رخ می دهد وشیرازه خانواده های بسیاری بخاطر فقدان سلامت روانی زوجین ازهم می پاشد!! آنوقت شما به این مسایل می خندید ؟؟!!!!!!!!!ما روانشناسان از لابلای جملات مردم پی به عمق مشکلات و اختلالات روانی آنان می بریم! پس قضاوت من درباره شما نادرست نبوده!... قضاوت درباره نوشته های رد و بدل شده میان من وشمارا به کاربران و خوانندگان فهیم و خردمند سایت واگذار می کنم.....امیدوارم روند درمان شما موفقیت آمیز بوده وکانون خانواده تان از هم نپاشد!!
    7
    3
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. گرامی! ضمن عرض سلام و تبریک سال نو باید خدمتتان توضیح دهم که متاسفانه حدود نیمی از جمعیت کشورما به نوعی از اختلالات حاد و مزمن روانی رنج می برند و بی توجهی و کم اهمیت انگاشتن این مشکلات کانون بسیاری از خانواده ها را ازهم پاشیده است وتاسف بیشتر بابت آنکه قربانیان اصلی این نابهنجاری ها فرزندانی هستند که از اوان کودکی با مشکلات واختلالات والدینشان بزرگ می شوند واین مشکلات را به زندگی وشریک زندگی آینده خویش نیز منتقل می کنند مانند همین خانم کاربر از نروژ!. و زمانی که با ایشان صحبت می کنید وقصد کمک وراهنمایی ایشان را دارید بجز توهین عکس العملی نمی بینید!.. تنها می توانم بگویم که برایشان عمیقاً متاسفم.
    8
    4
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. آفرین باریکلا ;) که از دکتر هلاکوئی و روانشناسان و جامعه شناسان با سواد و با معلومات تر هستی برات کلی دست و سوت و هورا هم زدم و کشیدم وقتی اصرار داری و مرغت فقط یک پا داره پس شما را با افکارت و قضاوت ها و نسخه هایت و روش تشخیص و درمانت به خدا میسپارم امیدوارم موفق باشی
    5
    3
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. عزیز جان اگر من از شما کمک و راهنمائی خواستم شما میتونید کمک کنید و تا وقتی روانشناس و جامعه شناس هست آخه چرا باید از سخنان و راهنمائی های شما بهره ببرم شما چه جور روانشناس بیکاری هستی که در سایت وقتتو میگذرونی کاسبی کساد هست انگار ;) توی درسها یاد ندادن بهتون که هیچوقت بزور به کسی کمک نکنید تا زمانی که کسی درخواست کمک نکرده هیچ روانشناسی اجازه نداره به این حرکت شما میگن دخالت شما هم دقیقا مثل جمهوری اسلامی که با زور میخوان مردم را به بهشت بفرستند هستید ولی چیزی که فهمیدم شما احتمالا علاقه به روانشناسی داشتید که متاسفانه نتونستید به دانشگاه راه پیدا کنید و پای منبر روانشناسها نشستین و چند تا چیز یاد گرفتید به هر حال براتون آرزوی موفقیت میکنم
    5
    3
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. من هم از لابلای حرفهای شما و اصرار داشتن و تاکید کردن بر شغلتون متوجه کمبودهای شما شدم همانطوری که گفتم روانشناسان هیچ وقت بیکار نیستند که بیان در سایتها وقتشونو بگذرونن و کامنت بگذارند معمولا روانشناس ها در سایت های پزشکی و مربوط به کارشون جلسات مشاوره و سوال و جواب دارند نه در سایت خبری و سرگرمی مثل اینجا ;) و دوست روانشناس دوست و آرزو بدل رشته روانشناسی شما اینو بدون لحن شما کاملا مشخص هست و داد میزنه که فقط برای مطرح کردن خودت و توجه و احترام گرفتن از دیگران اصرار داری به روانشناس بودن و اصلا و ابدا حرفهای شما و طرز فکرتون به یک روانشناس نمیخوره :) نمیدونم حالا چه اصراری داری
    5
    4
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    بنده با همه ارادت و احترام انسانی به دوستان بارها عرض کرده ام که عده زیادی بجهت سرگرمی و داشتن تنفس یا هوبی در اینجا کامنت میدهند. و چرا نه؟ مگر اشکالی دارد؟ اگر ما در مورد اجتماعی خاصی حساسیت داریم و یا برخوردهایی عقلانی را در برخی از سوژه ها و مطالب انتظار داریم، نباید بر روی کامنتهای ساده و سطحی تامل کنیم و توسط آن به قضاوت کاربری دیگر بنشینیم. بنده به شخصه سرکار خانم شنبلیله و کامنتهای کوتاهش را میخوانم. ایشان نگاه ساده ایی را کامنت میکند. این گوشه برایش تفنن و هوبی است. همین کامنت بالای ایشان را که خواندم طنزِ ناشی از تازگی اتفاق و غیر تکراری بودن اتفاق را بخوبی حس کردم. خوب. اشکال در کجاست؟ ایشان با کنایه یک کامنت نیشدار نوشته. باید بتوان خواند و عبور کرد. درست مثل رودخانه. دقت کرده اید؟ نه سنگ ، نه چوب و نه شاخه ایی درخت، نمیتواند مانع از حرکت آب شود. روان باشیم. با شفقت و مهر به هر سه دوست ارجمند. جانتان خوش.
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    دادش تو زن نگرفتی,شوهر کردی. خب گاهی اوقات پیشششش میاد
    2
    1
    جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.