اجرای زیبای ترانه ی گوگوش در تلویزیون نروژ! - ویدیو


+97
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    زنده باد خانم گوگوش و گنجینه پر از احساسی که با ترانه ایرانی و اشعاری بسیار زیبا برای ما بجا گذاشت. زنده باد این خانم با ذوق و هنرمند. چقدر این جور آدمها دوست داشتنی و امیدوار کننده هستند. در تمام عمرشان نه مرگ برای کسی خواسته اند و نه با تهمت و دشنام نفس کشیده اند. خدا به این آدمها فرو نرفته. اینها در روی زمین راه میروند و با زمین سر و کار دارند و نه با هجویات پر از ترس و ترتائلات مذهبی. زنده باشن. مخبط و آدمخور کسیه که با خدا خدا گفتن مرتب واسه همنوعاش مرگ آرزو میکنه و در نفرت نفس میکشه. نه؟ سادست. برید ترسهاتونو حل کنید تا نسیم زندگی این خانم رو کمی نفس بکشید. خود دانید.
    14
    52
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    دوست تاجیکی دارم که میگفت وقتی ترانه های گوگوش میرسید مردم سر و‌کله میشکوندن واسش، گوگوش و خواننده های دیگه امیدی رو تو دل جوونها انداخته بودن مثال زدنی، خاطرتون باشه زمزمه اتحاد فارسی زبانان هم بود، یعنی همون جوری ادامه پیدا میکرد، شک نکنید تمام سرزمینهای از دسترفته شمالی بر میگشت
    8
    44
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک: رامین جان، تاجیکها همیشه عاشق گوگوش بودند. در تاجیکستان معروف بود که اگر گوگوش کاندیدای ریاست جمهوری شود با اکثریت آرا برنده خواهد شد. سالم باشی. با مهر.
    14
    34
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.